Advertentie | |
|
![]() |
|
Leuk gedicht: dat whaaaaah! is echt grappig en erg 'verliefd'. Soms wat te gedwongen gerijmd; bijvoorbeeld de slotzin vind ik niet zo vloeiend, vanwege 'schopt', omdat het 'moet' rijmen op ontpopt, vind ik eigenlijk zonde. Verder vind ik het soms wel een beetje cliché, maar meestal lief en grappig verwoord. Ik vind het woordje 'please' wat minder; past niet echt in dit gedicht. Eigenlijk is het gewoon en typisch verliefdheidsgedicht
![]()
|
![]() |
Hmmmmmz,
Nee sorry is niks.... Leees ONS gedicht van mij en Der Swaen! Eindelijk weeer absurd! Niet meer emotioneel! Ff dan! Straks beter, nu ff absurd! Lees de kracht van de tijd, Gedreven door u, Het uur u, Door staal benijd... Lezen die Valentijn ( onder de naam en in samenwerking met Der Swaenenburgh....... Daaag!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
lostprophets donderdag melkweg Verwijderd | 17 | 22-06-2002 22:53 | |
Liefde & Relatie |
hoe is jouw laatste (grote) verliefdheid ontstaan? stout! | 20 | 22-06-2002 16:04 | |
Verhalen & Gedichten |
Rare gevoelens die naar boven kwamen liesbeestje | 9 | 17-02-2002 16:22 | |
Films, TV & Radio |
Edward furlong Angeloes | 8 | 10-02-2002 07:59 | |
Software & Hardware |
polariod digital 320 instaleren? please help me! roosjes | 2 | 02-12-2001 13:18 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Fortuna 27C !!! | 1 | 06-11-2001 20:33 |