Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik zal het proberen. had je dit toevallig ook? http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=467529 (bij verzonden en ontvangen dingen dus) |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik ken het schermpje wel uiteraard, staat gewoon hoeveel je verzonden en ontvangen hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Lijkt me dan meer een hardwarematig probleem. Maakt het power draadje wel goed contact? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
de router blijft gewoon aan. de netwerk kabels zijn ook goed, want ik heb ze 1 voor 1 in modem gedaan en direct naar pc. en dan doen ze het allemaal wel. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar naar tijdje gooit ie em er dan weer af ![]() alleen de nieuwe computer, de oude blijft gewoon hele tijd aan. |
![]() |
|
Hm een hardwarematig probleem. Zou de kabel kunnen zijn, of je router, of misschien zitten je stekkers wel losjes vast zodat ze niet altijd goed kontakt maken.
Een softwarematig probleem lijkt me onwaarschijnlijk, maar je zou allicht kunnen kijken of een driver update uit is voor je 3Com kaart. Ga hiervoor naar www.windowsupdate.com en kijk of je driverupdates hebt.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Instabiel internet Dark Phoenix | 11 | 16-12-2010 16:48 | |
Software & Hardware |
[Wireless Lan] Snelheid dropt, en disconnect vaak Snaak | 6 | 11-07-2006 19:56 | |
Lifestyle |
Nerd topic Verwijderd | 162 | 08-12-2004 15:33 | |
Software & Hardware |
[Netwerk] Problemen bij aanmelden Moonspell | 4 | 14-10-2004 13:03 | |
Software & Hardware |
[Internet>streaming>Shoutcast] Probleem Snakeboy | 4 | 26-02-2004 17:23 | |
Software & Hardware |
ADSL met en netwerk? Verwijderd | 31 | 29-03-2001 00:12 |