Advertentie | |
|
![]() |
|
- macaroni met ham en kaas, mijn recept staat hier: http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=641764
- je kan ook in een keer een grote hoeveelheid pastasaus maken en daar dan een keer van eten en de rest invriezen. Pasta kook je dan wel gewoon voor een keer en de keer daarna kook je dan gewoon weer nieuwe pasta. Rijst kan je trouwens ook invriezen, dus gewoon rijst koken, af laten koelen en dan invriezen, wordt soms wel een beetje hard. Pastasaus kan je prima au bain marie (bakje in warm water zetten) laten ontdooien - nasi of bami - soep - chicken tonight ofzo kan volgens mij ook best maar dat weet ik niet zeker. - stamppot kan idd ook goed Eigenlijk kan je de meeste 'prutjes' wel invriezen en weer opwarmen. Het ziet er soms alleen wat minder smakelijk uit.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Krachttraining/cardio Lyne | 13 | 26-08-2008 19:39 | |
Eten & Drinken |
Wat kun je beter niet in een magnetron opwarmen? PV | 63 | 24-12-2007 10:40 | |
Verhalen & Gedichten |
[Vervolg]Achter de gele deur #2 Eend | 166 | 20-06-2006 20:32 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sabbatvierders? MTpower | 47 | 20-10-2005 10:18 | |
Verhalen & Gedichten |
[fantasyverhaal] Drakenvuur Zut Alors! | 5 | 26-09-2004 18:59 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |