Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2004, 17:47
Thee Muts
Thee Muts is offline
Ik heb sinds een paar weken last van een wat geel-achtige afscheiding, en het ruikt soms ook vrij sterk. Ik vroeg me af of het misschien een schimmel infectie zou kunnen zijn. Ik heb daar wel wat informatie over gevonden, maar daar wordt gesproken over wit-achtige, brokkelige afscheiding, en dit heb ik dus niet. Verder heb ik ook geen pijn of jeuk of iets dergelijks. Een soa kan het praktisch gezien ook niet zijn, want mijn ex en ik waren allebei nog maagd. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Ik heb de zoekfunctie al wel gebruikt, maar heb daar niet veel kunnen vinden. Ik slik wel sinds 8 maanden de pil, maar of het daar van komt? Lijkt me dat de afscheiding dan niet gaat stinken eigenlijk.
Oud 08-01-2004, 19:16
ekki
ekki is offline
Volgens mij heb je bij een schimmelinfectie altijd jeuk. Maar misschien heb ik het mis.
Oud 09-01-2004, 08:40
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
ekki schreef op 08-01-2004 @ 20:16:
Volgens mij heb je bij een schimmelinfectie altijd jeuk.
Ja, dat dacht ik dus ook. En dat lees je ook overal. Enig idee wat het zou kunnen zijn?
Oud 09-01-2004, 19:57
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Ik heb een schimmelinfectie gehad en daar merkte ik inderdaad meer van dan alleen maar afscheiding, t deed echt pijn.
Maar ja, er bestaan misschien wel verschillende soorten schimmelinfecties? Misschien is t een bacteriele infectie? Of bestaat dat niet?
Zelf heeft mijn afscheiding ook een andere geur gekregen dan een paar jaar geleden (toen ik nog maagd was of toen ik nog niet aan de pil was, ergens daaromtrent denk ik) en het is ook veel meer geworden...(tis bij mij ook vaak geel). Puur natuur dus misschien (je veranderd)? Invloed van pil?
Met citaat reageren
Oud 09-01-2004, 20:18
Hagel
Hagel is offline
Ik heb een schimmelinfectie gehad waarbij ik geen last had van jeuk. Gewoon even langs de dokter gaan en die schrijft je wel wat voor. Ik kreeg twee enorme zetpillen voor in mijn vagina gevult met zalf. Heb nu nergens meer last van.

Schimmelinfecties zijn niet per definitie soa's, Het kan ook komen door aanraking met zeep, dat de zuurgraad in je vagina verstoord word. En ook idd door invloeden van de pil.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2004, 11:08
Thee Muts
Thee Muts is offline
Bedankt voor de reacties. Ik ben gisterochtend even naar de huisarts geweest, en zij dacht aan een bacteriële infectie. Ze heeft even een uitstrijkje gemaakt en dat wordt nu onderzocht in het ziekenhuis. Kan over een week bellen voor de uitslag, maar het is dus igg geen schimmelinfectie .

Regels voor berichten