Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Aimee Mann is dan gelukkig hele andere koek. Bij de meeste mensen is ze vooral bekend van de soundtrack van Magnolia, met name omdat haar nummers zo'n belangrijke plaats in de film innamen. Desondanks is "Bachelor No. 2" mijns inziens haar beste album. Ze timmert al weer heel wat jaartjes aan de weg, in de jaren '80 als zangers van de new-wave band "Till Tuesday", en sinds de jaren '90 als singer-songwriter. Sinds midden jaren '90 geeft ze haar cd's in eigen beheer uit na een aantal vervelende ervaringen met de wereld van "grote boze platenmaatschappijen", en sinds die tijd is ze populairder dan ooit en schijnt ze eindelijk eens een keertje geld over te houden. En ondanks haar gevorderde leeftijd (40+) is ze ook nog altijd secksy: ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Wat gaaf dat er toch nog mensen die mensen kennen!
(ik wist dat hele verhaal over Aimee mann helemaal niet!) Wise up is van uhhm, Everwood, ja, zo heette die serie. Hootie & the blowfisch ken ik via mijn zus, ik draai de CD's pas weer sinds een tijdje, maar mijn zus al 10 jaar ofzo... ik vind het wel goede muziek (en nee, ik ben geen alto, heb verder ook geen idee hoe die luitjes van hootie zijn, als ik de muziek maar goed vind) Aimee mann ken ik dan weer via mijn broer, maar pas sinds een paar maanden. Hoe hij daar aan gekomen is? geen idee, had liedjes gedownload en toen mocht ik die CD wel hebben, dusss.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Heffing op mp3- en dvd-spelers Go | 67 | 08-12-2006 17:00 | |
Software & Hardware |
[Software] Winamp: titels goed laten zien Mark Almighty | 15 | 07-11-2005 21:06 | |
Muziek |
Zoek je de titel van een liedje Deel 16 Verwijderd | 500 | 15-05-2005 19:13 | |
Muziek |
Luistertopic Mr. Pignati | 500 | 21-08-2004 18:08 | |
Muziek |
Download programmas verbieden? mila | 52 | 18-10-2003 00:18 | |
Muziek |
onbekende clips EnangQ | 9 | 29-10-2002 14:38 |