Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Dat bedoel ik niet.
Dat er met de post zelf niets mis was, maar dat je gewoon verwachtte dat hij niet de aandacht zou krijgen die hij verdiende en 't daarom niet de moeite vond om hem te plaatsen.
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar soms begin ik aan een post en dan ben ik te lui om het af te maken. Maar ik zou niet een post niet posten omdat ik zou denken dat mensen mij dom zouden gaan vinden. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Het was ook al bijna 2 uur 's nachts... Mijn antwoord moet wel zijn: nee, daar heb ik geen last van. |
![]() |
|
![]() |
Ik laat me er nooit van weerhouden een reactie te posten omdat de gedachte in mij opkomt dat het door anderen niet zou woden begrepen, als iemand het niet begrijpt dan vragen ze meestal toch wel om een verduidelijking.
Ik heb wel heel regelmatig dat ik een reactie begin, nadat ik heel goed heb ovderdacht wat ik nu precies wil zeggen, maar dat ik dan op ongeveer de helft er achter kom dat ik iest heel anders neetzet of dat wat ik wil zeggen heel krom op het scherm staat, daarna besluit ik maar te wissen en later nog eens te proberen Dit is mijn derde poging een reactie te formuleren, het is nu gelukkig gelukt |
![]() |
|
Ja dat heb ik nogal eens. Dan is het echt een heel verhaal en dan denk ik op het laatst nah ik post hem toch maar niet. Of ik verwijder hem nadat ik zie hoe onduidelijk het eigenlijk wel niet is
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
(NL) Desperate Housewives #2 Jolt | 500 | 12-10-2005 16:20 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dat soms ook? oldt3 | 15 | 24-12-2004 11:49 | |
Liefde & Relatie |
hebben jullie dit soms ook? bassgirl | 32 | 24-10-2003 22:30 | |
Eten & Drinken |