Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
weet je zeker dat het je koeling is? dat dacht ik namelijk ook bij mijn pc, dus ik had een nieuwe koeler gekocht, en toen maakte ie nog herrie....
later bleek het de harde schijf te zijn die zo veel geluid produceerde....
||
![]() |
Citaat:
mijn P4 @ 1.7 is nu ongeveer 36 grade en als 'k zware dinge ga draaie ofzo kan 't wel 'ns 52 worde..... wat denk je dan dat 't voor temps worde met die zalman |
![]() |
||
Citaat:
![]() -de postbode-
|
ik heb hier op m'n XP 1800+ een Zalman CNPS 6000 Cu zitten, 45 euro, koelt goed (38 idle, 44 stressed) en op silent mode hoor je hem praktisch niet. Voor goeie koeling (als je overclockt bijv.) moet je wel zorgen voor minstens 1 casefan.. liefst een Papst, want die zijn ook lekker stil.
Als je een echt stille pc wil, moet je ook je voeding (ik weet niet wat voor eentje je hebt?) aanschaffen, bijv een Enermax Silent of Whisper).. als je dan ook nog een stille harddisk heb (Seagate Barracuda 4 bijv.) .. dan hoor je je pc echt niet meer. ![]() maar iig zijn die Zalman koelers zeker aan te raden!
Laatst gewijzigd op 02-05-2002 om 19:00. |
![]() |
||
Citaat:
beneden de 20db is bijna onhoorbaar.. en als je je stoort aan dat hele zachte gezoem van 18db ben je gewoon een pietleut ![]()
|
![]() |
ik zag 'n keer plaatje van zalman koeler met 'n soort van waaier van dunne plaatjes... zag der kool en best effectief uit.... en dna te bedenken dat der 1 80mm fan opzat die rond de 3000 toeren maakt, en die 'n T-bird 1000 @ 1300 goed koel houd lijkt 't me redelijk
![]() was op tomshardware d8 ik... doe goeie ouwwe tijd dat ik tweakers nog vaak bekeek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() dus gebruik je een mengsel van water en een andere stof, of demiwater (99.9 % H20).... als dat laatste op je mobo zou lekken zou je zelfs geen probleem hebben water (dus niet dat spul uit de kraan) geleid niet omdat het een molecuul is ![]() -de postbode-
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[koeling] moederbord Asus Koeling vampiro | 22 | 14-12-2005 23:20 | |
Software & Hardware |
Heb snel advies nodig voor andere koeling N00se | 23 | 31-10-2005 01:49 | |
Software & Hardware |
[Koeling] Hyperactieve koeling SuperSanne | 50 | 10-07-2005 22:17 | |
Software & Hardware |
[koeling] crazylegs | 7 | 24-07-2004 13:31 | |
De Kantine |
Hoe houden jullie je huis/kamer koel met dit weer? Mara | 52 | 09-06-2003 03:58 | |
Software & Hardware |
hoe weet ik of mn pc genoeg koeling heeft?TIPS.. mad operator | 18 | 17-03-2002 18:47 |