hoi hoi........
even andere meningen horen............
K heb nu dik 6 maanden vriend en t is hardstikke leuk!! heel gezellig en errug leuk!! We laten elkaar best wel vrij: we zien elkaar neit dag en n8 en uit met andere vrienden en vriendinnen is echt geeeen probleem
Maar ik zit toch met sommige dingetjes in mn maag:
Dat we elkaar zo vrij laten wordt door veel mensen raar bekeken: als hij alleen uit gaat op zaterdag kijken mn vader en moeder weer met n scheef oog om: oh gaat hij alweer alleen uit??? Beste vriendin: ooh heeft hij nog steeds niks van zich laten horen, doet hij nou nooit eens wat extra's voor je?
Van de ene kant vind ik t wel lekker hoe het gaat: t is nl ook weer niet zo dat we meer vrienden zijn dan vriendje vriendinnetje..We kunnen ook wel heel romantisch zijn enzo maar soms als ze zo kijken dan kriebelt het zo....Als een vriendin weer verteld dat haar vriend haar weer eens verrast heeft met iets liefs...gewoon omdat ie zo van dr houdt...das toch ook heel erg leuk
Heb t er wel eens met m over gehad en hij zegt dat dit zijn eerste echte langere relatie is voor serieus en dat hijdat niet echt gewend is, zich er niet eg raad mee weet...maar t begint gewoon nu toch eg te irriteren.......Wat meot ik doen!? Toch blij zijn dat ik een fijne relatie heb waarbij ik weer dat hij gek op me is en lekker gek kan(mezelf) blijven doen...of toch eens pisst worden omdat ie ook altijd alle ''specialere'' dingen vergeet (een half jaar zeg ik m zo n 7x en dan vergeet ie t nog!!)
Eerste boeide t me allemaal nix, maar merk dat ik me er soms erg aan irriteer en dat dat een steeds belangrijkere rol gaat spele

What do you think!?