Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Aldi levert meestal wel snelle PC's, van niet onaardige kwaliteit..
Maar de 9800XXL heb ik eerlijk gezegd nog niet van gehoord.. Maar ben er ook niet supergoed van op de hoogte.. Maar voor als je een beetje duits kent: http://www.wiwi-treff.de/home/index....=1576&pagenr=0 |
![]() |
||
Citaat:
![]() waarmo wil je uberhaubt op 1280 en met alles erop en eraan? (dus ook FSAA etc)
|
http://www.tweakers.net/nieuws/31665
De 9800 XXL zou even snel moeten zijn als een 9800 Pro. Dat is momenteel behoorlijk snel. Maar nogmaals, als je zeker wilt weten dat je videokaart HL2 gaat trekken met alles erop en eraan, moet je pas je videokaart kopen als HL2 uit is, of beter nog; ver daarna. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
4:3 is niet eens fijn voor de ogen , de 4:3 tv's zijn alleen gemaakt omdat 16:9 toen nog niet kon. overigens zijn er veel 17 , 19 en 20" tft schermen die als standaard res juist 1280x1024 hebben. al is die aldi pc best een leuk ding zeker voor die prijs vind ik. minpunt vind ik de 512mb ram ipv 1024mb pluspunt scart aansluiting als je die tenminste gebruikt. Laatst gewijzigd op 22-03-2004 om 19:37. |
![]() |
|
![]() |
Ik zeg ook niet dat 1280x1024 16:9 is sinds dat 1280x720 dat is.
maar het wil niet zeggen dat minder fijn is of stom is. overigens vind ik 16:9 fijner ik zeg ook niet dat het bij iedereen zo is (al had ik een artikel waar dat wil in verteld wordt al kan ik die niet vinden en dus niet als argument aandragen). |
![]() |
|
leuk zo'n discussie over welke resolutie gebruikt wordt. Dat 1280 bij 1024 voor jou niet werkt is jouw mening en niet per defenitie stoopid. Al jaren draai ik mijn pc met sony 19 " trinitron crt met veel plezier op deze resolutie.
Je kan er relatief veel schermpjes op kwijt tegen een vrijd goede refresh rate (85 hz ) , dit is erg belangrijk omdat ik lang naar het scherm moet staren voor mijn studie en veel moet doen met uitgebreide grafishce toepassingen zoals maya. Bij 1600 bij 1200 wordt dat al gauw 60 hz wat je ogen verpest.
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik heb de titanium 8080 en heb een ATI Radeon 9800 XL (één X) erin zitten en ben daar dik tevreden over. Je hoeft je op het gebied van prestatie geen zorgen te maken.
Waar je wel even over na moet denken is dat de geluidskaart niet hardwarematig stereo geluid om kan zetten naar surround geluid en je krijgt er een erg brakke muis bij, die ik niet eens gebruik. Verder is het noemenswaardig dat je hem hoogstwaarschijnlijk niet kunt overklokken (ook niet softwarematig, want al die programmatjes ondersteunen het moederbord op geen enkele wijze, ik heb geprobeerd: cpucool, cpufsb en fuzzy logic). Ik heb hem niet kunnen overklokken, maar als je dat ook niet wil, zelf een muis hebt en geen audiofiel bent is het een goede keuze. |
![]() |
|
![]() |
Weet iemand trouwens of die toetsenbord en muis die vandaag ook bij de aldi verkocht worden iets waard zijn?
Zie hier: http://www.aldi.nl/OFFER_NL/OFFER_13/OFF09_T.HTM [edit]dit is het plaatje erbij [/edit] |
![]() |
|
Okay ik heb hem gekocht met de 19"tft monitor
![]() Van wat ik tot nu toe gezien heb draait hij erg soepel. Nu ben ik druk bezig alle aldi software eraf te slopen en mijn eigen progjes te installeren. Nu zit ik nog met één ding. Ik heb nu ipv de aldi drivers de officiele catalyst 4.3 drivers gedownload. Nu ik na mijn succes volle installatie de drivers heb geinstalleerd herkent de computer de videokaart als een radeon 9800 xt met 128 mb geheugen. Is het zo dat deze drivers stiekum de kaart hebben overgeklokt? en zo ja ontstaan er dan geen onwijze hitte problemen.
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Daarnaast zou ik voor een Athlon 64 gaan en geen P4, zeker qua spellen ben je beter af met een Athlon 64. Features als Cool'Quiet, 64-bits extensies en hardwarematige beveiliging tegen buffer overflows zijn leuke extra's. Bovendien is de Athlon 64 een stuk koeler dan de enorm warme (104W) Northwood en Prescots op 3GHz+. Intel wil met BTX zelfs tot 160W gaan. ![]() What happed to good 'ol 29W voor de Duron 700MHz. ![]()
|
gewoon eventjes kijken op www.ati.com
ik heb net mijn eerste 3d spelletje gedaan en het ziet er super mooi uit. Ook maya ( 3d programma ) doet het een stuk beter ![]()
||
![]() |
Citaat:
Übrigens: Dank 2,8-Nanosekunden-Speicher lässt sich die verbaute Grafikkarte recht problemlos auf 412/365 MHz übertakten – sie erreicht damit das Niveau einer Radeon 9800 XT. Trotz der speziellen RGB-Hardware lassen sich die Standard-Treiber von ATI installieren, die die Karte als XT-Variante erkennen. Ik zou me dr dus geen zorgen over maken. |
![]() |
|
![]() |
Heb nu ook de standaard drivers geïnstalleerd, maar ik weet het zo nog niet. Aida 32 ziet hem nou als RADEON 9800 PRO en ik heb geen idee of dat effect heeft op de prestatie, maar een nadeel is wel dat windows de drivers nu als een van de laatste processen start waardoor ik bij het opstarten even heel erg haperend beeld heb (dit is mierenneukerij btw).
Maar wil die aanduiding zeggen dat ik ook werkelijk een PRO erin heb zitten? (het is eigenlijk een MEDION 9800 XL namelijk) En als dat zo is, kan ik hem dan ook flashen naar een XT? |
![]() |
|
![]() |
Offtopic: Als je deze kast wil casemodden kun je misschien even hier een kijkje nemen http://users.pandora.be/babaar/casemod/
Voor algemene zaken over die computer kun je hier kijken: http://data.forumhoster.com/forum_medionsux/ Is een forum over de titanium md 8080 (waar jouw pc erg op lijkt). |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Pc goed? sammielala | 11 | 07-11-2010 20:11 | |
Software & Hardware |
EULA Microsoft balkey | 52 | 20-09-2007 20:57 | |