|
|
||
|
Citaat:
). Het kan wel gebeuren, maar dan als je teveel slikt, dan werkt het namelijk net zoals drugs (het valt daarom ook onder de opiumwet). En zoals ik net zei: met ritalin mag je sinds kort autorijden omdat niet iedereen last heeft van de bijwerkingen (net zoals de één misselijk word van de pil en de ander die dingen als m&ms kan slikken zonder ergens last van te hebben). Je moet je alleen om de drie jaar laten controleren of die bijwerkingen inderdaad niet bij jou aanwezig zijn. Ik peobeer er nu alleen achter te komen of dat ook voor clonidine geld. Ik heb zelf overigens geen bijwerkingen van m'n medicijnen. ik slaap alleen wat slechter in, maar daar krijg ik weer melatonine (verhoogde dosis, die dingetjes uit de aphoteek kunnen niet tegen de ritalin opboksen) voor waar je onmogenlijk bijwerkingen vankunt ondervinden (nou ja... da's niet helemaal waar: in de bijsluiter stond dat 1 op de 1000 mensen last schijnt te krijgen van lichte jeuk )
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Psychologie |
Antidepressiva en andere medicatie voor de psyche coopergirl | 500 | 13-05-2012 19:58 | |
| Eten & Drinken |
Parttime vegetarisme/Flexitarisme vs. vegetarisme & veganisme Verwijderd | 60 | 26-11-2007 17:59 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Epilepsie Verwijderd | 17 | 11-01-2005 21:34 | |
| Psychologie |
autorijden.....en paniekaanvallen/angstaanvallen.... devilcat | 14 | 20-08-2004 15:20 | |
| Lichaam & Gezondheid |
Medicijnen en Auto rijden. Koning | 10 | 24-05-2004 14:04 | |
| Psychologie |
Antidepressiva, hoe werkt het? [BESCHRIJVING] Eend | 27 | 24-02-2003 19:49 | |