| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
Verwijderd
|
jahh en als t goed is zie k hem in de meivakantie weer want dan moe k wer werken in de tuin waar hij ook werkt..dus wel beter da k hem wer zie
mar kweetniej of k het nog aan hem ga vragen.. miss doe k het wel.. als ik durf.. en anders laat k het mar zitten.. en of hij mij leuk vind weet k ook niej egt.. eerst zeiden ze wel da hij mij wel lekkr vond.. mar k weet nie of dat waar was. en het via iemand anders vragen heb ook nie soveel zin want k werk met allemaal jongens en die lulluhh dat allemaal tog weer door.mar hij werkt elke dag in die tuin en dan rijd hij nar huis.. langs mij huis dus dan kan k altijd ff nar hem kijkuh en 1x d8 ik dat hij naar mij zwaaien.. mar dat wet ik niet zker want hij kan ook naar de man in een tractor achter me gezwaaid hebben.. (alleen t nadeel is da hij mij altijd alleen in tuinkleren ziet.. en ja dat ziet er niet egt charmant uit laat mar zeggen..) |
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Seksualiteit |
schaamte voor eigen lichaam (lelijk lichaam)... =bang voor seks niem | 24 | 20-02-2011 10:32 | |
| Verhalen & Gedichten |
[Kort verhaal] Schaamte en schuld RedWarrior | 9 | 18-02-2005 15:32 | |
| Liefde & Relatie |
Schaamt hij zich voor mij? Fluff-Ball | 29 | 20-05-2004 13:02 | |
| Algemene schoolzaken |
"ik doe echt niks op school" Young Grow Old | 73 | 05-05-2004 18:40 | |
| Psychologie |
Huilen en Schaamte Soezen | 16 | 03-09-2003 09:56 | |
| Seksualiteit |
Eerste keer bloot bij nieuwe partner: (wanneer) praten over schaamtes? summer1986 | 34 | 14-06-2003 14:57 | |