Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-04-2004, 10:14
Jerry1985
Jerry1985 is offline
Hoi allemaal, zit met een probleem. Sinds kort is het uit met m'n vriendin het ging gewoon echt niet meer tussen ons. Het probleem is nu dat we een reis geboekt hadden naar Turkije.Gelukkig wel met annuleringsverzekering !!!. We hadden al een aanbetaling gedaan van 80 euro p/p. Maar ik moet nu die vakantie gaan annuleren want heb niemand die op die datum met me mee kan. Als ik nu die vakantie annuleer ben ik die aanbetaling kwijt tenzij ik een goede reden heb voor annuleren. Weten jullie misschien een goede reden die ik kan "bewijzen" zodat ik toch m'n geld terug kan krijgen ??
Advertentie
Oud 02-04-2004, 11:04
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Lees eerst eens goed de voorwaarde van de reisorganisatie
Oud 03-04-2004, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Plusmarktboy schreef op 02-04-2004 @ 12:04 :
Lees eerst eens goed de voorwaarde van de reisorganisatie
ja dat zou ik zeker doen..

mss gewoon het hele verhaal uitleggen, dan krijg je mss de hele betaling wel terug.
Oud 03-04-2004, 14:11
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
anniemoppie schreef op 03-04-2004 @ 12:31 :
ja dat zou ik zeker doen..

mss gewoon het hele verhaal uitleggen, dan krijg je mss de hele betaling wel terug.
Dit verhaal is juist een rede waarom hij zijn geld niet terug zou kunnen krijgen. Als je een vriend/vriendin hebt en boekt daarmee een vakantie weet je altijd dat het risico bestaat dat het uitgaat. Je kan niet zomaar voor alles annuleren, en dit is zomaar iets. Ik ken mensen die dan toch samen op vakantie zijn gegaan maar dan als vrienden of iemand anders hebben gevonden.

Ik weet wel dat als een familielid overlijdt of dat degene waarmee je op vakantie zou gaan iets medisch krijgt zodat die niet kan gaan je je geld terugkrijgt. Als je ziek wordt dan kan je met een doktersverklaring ook annuleren. Maar dat staat allemaal in je polisvoorwaarden, gewoon daar even in zoeken dus (zo snel mogelijk want hoe eerder je annuleert hoe meer geld je terugkrijgt).
Oud 07-04-2004, 11:53
kimberley
kimberley is offline
zoals sunrise al zei:
Verzin een verhaal over een of ander overleden familielid ofzo, dat is namelijk wel een goede reden.

suc6
Oud 08-04-2004, 14:57
deesmees
deesmees is offline
als je zegt dat iemand overleden is moet je dat kunnen aantonen met bewijs slimmie
Oud 08-04-2004, 19:58
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
idd dat is niet zo makkelijk als t lijkt...
lees de voorwaarden maar door..
ingeval van overlijden of ernstige ziekt, of bv in t ziekenhuis belanden (geloof dat arm breken er niet eens onder valt maar goed) kun je annuleren..
ik heb precies t zzelfde meegemaakt hebben er alles aangedaan maar het mocht gewoon niet.. t enige wat je kunt is iemand ander dus mee laten gaan eniets van 60 euro betalen voor de wijzigingskosten van naam zeg maar.. maar als je niemand hebt die mee kan/ wil is dat erg lastig natuurlijk
ik zou geen verhalen lopen verzinnne... misschien dast je een manier kunt bedenken om dit wat erger te laten lijken dan het is endat zedan iets milder zijn...
maar reken erniet teveel op...
Oud 09-04-2004, 14:30
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Citaat:
kitabe schreef op 07-04-2004 @ 12:53 :
zoals sunrise al zei:
Verzin een verhaal over een of ander overleden familielid ofzo, dat is namelijk wel een goede reden.

suc6
Uhuh dat zei ik niet, dat is frauderen en dat zou ik nooit iemand aanraden. Ik gaf alleen aan dat je soms een reis met een goede reden kan annuleren.
Oud 10-04-2004, 11:25
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
en heb je inmiddels iets kunnen regelen??
zal erg moeilijk worden vrees ik hoor!
hoop voor je dat t lukt maar dit soort dingen zijn nou eenmaal riskant om lang vantevoren te boeken..
Oud 10-04-2004, 17:44
Balance
Balance is offline
Heeft je ex ook niemand met wie ze op vakantie kan?
Oud 12-04-2004, 16:25
Verwijderd
Je kan hooguit de reden waarom het uit is gegaan heel erg aandikken, zodat ze medelijden met je krijgen ofzo.. Anders ben je gewoon die 80 euro kwijt. (Gedeeld door twee)
Oud 13-04-2004, 13:15
Hagel
Hagel is offline
Dan ga je toch lekker alleen?
Advertentie

Regels voor berichten