Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-05-2002, 20:00
h@ppy
h@ppy is offline
Hey!!
Kennen jullie het merk G-sus? wat vinden jullie ervan? en wat vinden jullie van die vestje van fliss.. met dat teken achter op en hoe duur zijn ze en waar kan je ze kopen?? thanx xxx leonie
Oud 07-05-2002, 20:06
Verwijderd
Chill-out, in ieder geval, in Rotterdam. Hoewel zulke vragen hier eigenlijk niet horen..
Oud 07-05-2002, 20:36
Verwijderd
Ik vind G-sus niet zo'n heel geweldig merk. Vooral die tekens/kringen op de kleding vind ik heel erg lelijk. En dat de kleding vaak glimt vind ik ook niet mooi...
Oud 07-05-2002, 20:54
~blue christal~
~blue christal~ is offline
Ja, ik ken het merk. Ik vind het vaak niet zulke mooie kleren. Die vestjes die je bedoeld (denk ik) heb ik volgens mij wel bij de bijenkorf zien hangen. Ik dacht dat ze wel redelijk prijzig waren, maar jah dat ligt er maar net aan hoeveel je er aan wil uitgeven.
Oud 07-05-2002, 21:16
maudje
maudje is offline
van fleece bedoel je?! Ik heb m al heel lang, echt voordat iemand er nog mee rond liep. Toen vond ik m echt super, nu al een stuk minder. Ik heb een rode en ik heb m gekocht bij de Bijenkorf op de Chill Out (200 gulden) in Amsterdam, maar je kunt ze ook bij the Warehouse kopen en volgens mij ook bij American Today.
Ze zijn trouwens wel heerlijk warm...
Oud 07-05-2002, 21:17
konflict
konflict is offline
Sommige ontwerpen van ze zijn wel ok (soms zwaar ok), maar aan de andere kant hebben ze ook werkelijk afschuwelijke kleding. Nogal prijzig, ook.
Oud 07-05-2002, 21:42
fruitmand
fruitmand is offline
ik vind er meestal niets aan, maar ik heb wel een heel mooi g-sus rokje, a la jaren 70, grijs met letters erop, vet cool...verder heb ik niets van het merk
Oud 07-05-2002, 22:00
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Grappig...wat betreft mijn gebruikersnaam.Kon niks anders bedenken

Zelf koop ik af en toe kleding van G-sus. Mijn klerenkast hangt er niet vol mee.

Op zich vind ik veel kleding van G sus mooi. Vooral truitjes.Alleen broeken vallen vaak tegen vind ik.
Oud 07-05-2002, 22:02
Roosa
Roosa is offline
Ik vind het niet echt zo'n geweldig merk, ik heb er zelf iig geen kleding van, omdat sommige truitjes die wel grappig zijn, meer dan 100 gulden kosten! En denk dat meestal de kleren de prijs niet echt waard zijn.
Ook vind ik dat uhm rondje ding, dat G-sus teken met die punten erug lelijk..
En nou ja ik ga gewoon niet zoveel geld uitgeven omdat er zo'n lelijk gsus rondje op kleding staat. Maar dat vind ik bij de meeste merken eigenlijk.. of er moet echt iets heeeeel leuks bijzitten.
Oud 07-05-2002, 22:10
Roosa
Roosa is offline
Ow nog even op de rest van de vraag antwoorden..
die uh Flies(k weet niet hoe je het schrijft) jasjes vind ik echt heel erg lelijk.. die stof vind ik niet mooi, en dat teken achterop vind ik afschuwelijk.
En hier (in z'dam) is zo'n winkel die heet kelly, daar kan je allemaal van die merk kleding kopen, verder weet ik het niet..
Oud 07-05-2002, 22:11
Just-A Skater
Just-A Skater is offline
kheb gsus broek...een felblauwe egt onwijs kicke...die was 70 euro...viel wel mee opzich...verder vind ik de broeken ensow meestal wel ok...de andere dingen niet sow...
Oud 07-05-2002, 22:19
GSUSINDUSTRY
GSUSINDUSTRY is offline
Citaat:
Just-A Skater schreef:
kheb gsus broek...een felblauwe egt onwijs kicke...die was 70 euro...viel wel mee opzich...verder vind ik de broeken ensow meestal wel ok...de andere dingen niet sow...

Ik weet niet of je diezelfde broek bedoeld. Laatst had een vriend van mij ook een felblauwe G -sus gekocht. En die is zeker wel mooi ja ..
Oud 07-05-2002, 22:57
LeRatLuciano
LeRatLuciano is offline
in arnhem hebben ze een Gsus winkel

wat ik hoor hebben ze daar wel veel kleding en soms ook bakken met goedkope kleding(10 euro ofzo)

ik vind het soms wel mooie kleding als het maar een beetje sober blijft

Rat
Oud 07-05-2002, 23:02
Verwijderd
Nog nooit van gehoord.
Oud 07-05-2002, 23:36
acid-star
acid-star is offline
Ik ken het, en ik vind de prijs/kwaliteit verhouding echt verschrikkelijk. Het is veels te duur, en niet orgineel.
Oud 08-05-2002, 00:31
Verwijderd
ik heb redelijk veel kleding van G-sus. G-sus heeft verschillende soorten kleding. Je hebt de uitgaanslijn, die ik persoonlijk echt heel erg lelijk vind, van die strakke (homo)truitjes tot lerenbroeken en glimmendetruien. En je hebt de casuallijn, van die normale shirts met g-sus erop, die is idd best saai en niet origineel. En je hebt een beetje de alternatievere kleding van G-sus en dat vind ik persoonlijk echt super mooie kleding. Ik vind dat de kwaliteit redelijk is van de kleding. Het gaat iniedergeval niet snel kapot en ik heb ook nog niks van slijtage opgemerkt. Ik vind het gewoon wel toffe kleding. En agh boeieh dat het wat duurder is, kom je ook wel weer overheen. En jah waar koop je die kleding, Chill out in de bijenkorf heeft over het algemeen vrij veel kleding van G-sus. In Haarlem koop je het bij de revert-skatewinkel, America today, U.S. Import, Zoé en nog wat andere kleinere winkeltjes. Meestal verkopen ze het bij skatewinkels of een beetje van die half trendy winkels.

Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 00:34.
Oud 08-05-2002, 00:40
maar
maar is offline
Ik heb niks van G-sus; zowel het overgrote deel van hun kleding als de merknaam spreekt mij niet aan.
Oud 08-05-2002, 10:00
*mandarijn*
*mandarijn* is offline
Die vestjes zijn bij merkenwinkels te koop.(iedere stad heeft wel zulke winkels denkk) En de vestjes kosten 90 euro.
Oud 08-05-2002, 10:58
S
S is offline
Citaat:
GSUSINDUSTRY schreef:

Zelf koop ik af en toe kleding van G-sus. Mijn klerenkast hangt er niet vol mee.

Op zich vind ik veel kleding van G sus mooi. Vooral truitjes.Alleen broeken vallen vaak tegen vind ik.
Mja, maar het is toch GsusSindustryS?
Oud 08-05-2002, 10:59
G-sus girl
G-sus girl is offline
Citaat:
GSUSINDUSTRY schreef:

Same here

Ik heb zelf best heel veel kleding van G-sus, vooral veel truitjes en vestjes, ik vind dat ze voor jongens en voor meiden echt veel mooie kleding hebben en de kwaliteit is goed.
Oud 08-05-2002, 11:41
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind G-sus een gaaf merk en heb er ook een paar dingen van. Mijn winterjas bijvoorbeeld. Die was echt super duur, maar ik vond 'm ontzettend mooi. De kwaliteit was niet echt geweldig moet ik zeggen. Na een paar maanden waren de binnenzakken al kapot etc. Ook viel er al heel snel een drukker af. Nou maakte mij dat toen niet zoveel uit omdat ik helemaal hoteldebotel was op die jas, maar in principe klopt de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal.
Ik heb laatst in de uitverkoop een denim blousje gekocht van G-sus. Was oorspronkelijk 75 euro! Voor een simpel blousje! Voor die prijs heb ik het niet gekocht hoor, want dat gaat me echt te ver.
Naja, conclusie....ze hebben vaak leuke dingen, maar ook duur en geen fantastische kwaliteit.
Oud 08-05-2002, 11:44
bubbeltjes
bubbeltjes is offline
Ik vind G-sus wat dat betreft trouwens erg vergelijkbaar met Miss Sixty.
Oud 08-05-2002, 13:13
Vinzz
Vinzz is offline
het enige wat ik van g-sus heb is zo'n witte broek met touwtjes aan de onderkant die vond ik wel leuk.... verder niet zo'n mijn smaak
Oud 08-05-2002, 20:20
S
S is offline
Ik heb trouwens alleen een T-Shirt van GSUS, maar ik vind het wel een vet merk.
Oud 08-05-2002, 20:45
feline
feline is offline
Ik vind het een leuk merk, niet alle kleding vind ik mooi maar dat heb ik met wel meer merken. Je moet er gewoon de leuke dingen uitpikken. Ik heb een hele mooie en goede winterjas van G-sus. Een zwarte lange, die ik al vorig jaar heb gekocht, maar er echt nog heel goed uitziet, vind ik. Ook heb ik een hele mooie spijkerbroek van G-sus.
Die vesten vind ik wel leuk eigenlijk, heb er zelf geen. Ik weet dat je ze bij Zoe,Us Import of American Today kan kopen in Haarlem.
Oud 08-05-2002, 20:50
rodina
rodina is offline
Je hebt antwoorden gehad op je vraag. Voor de dichtsbijzijnde winkel, kijk in de gouden gids of op de site van het desbetreffende merk.

Het spijt me maar dit is niet de bedoeling

Regels voor berichten