Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik heb redelijk veel kleding van G-sus. G-sus heeft verschillende soorten kleding. Je hebt de uitgaanslijn, die ik persoonlijk echt heel erg lelijk vind, van die strakke (homo)truitjes tot lerenbroeken en glimmendetruien. En je hebt de casuallijn, van die normale shirts met g-sus erop, die is idd best saai en niet origineel. En je hebt een beetje de alternatievere kleding van G-sus en dat vind ik persoonlijk echt super mooie kleding. Ik vind dat de kwaliteit redelijk is van de kleding. Het gaat iniedergeval niet snel kapot en ik heb ook nog niks van slijtage opgemerkt. Ik vind het gewoon wel toffe kleding. En agh boeieh dat het wat duurder is, kom je ook wel weer overheen. En jah waar koop je die kleding, Chill out in de bijenkorf heeft over het algemeen vrij veel kleding van G-sus. In Haarlem koop je het bij de revert-skatewinkel, America today, U.S. Import, Zoé en nog wat andere kleinere winkeltjes. Meestal verkopen ze het bij skatewinkels of een beetje van die half trendy winkels.
Laatst gewijzigd op 08-05-2002 om 00:34. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Ik heb zelf best heel veel kleding van G-sus, vooral veel truitjes en vestjes, ik vind dat ze voor jongens en voor meiden echt veel mooie kleding hebben en de kwaliteit is goed.
|
![]() |
Ik vind G-sus een gaaf merk en heb er ook een paar dingen van. Mijn winterjas bijvoorbeeld. Die was echt super duur, maar ik vond 'm ontzettend mooi. De kwaliteit was niet echt geweldig moet ik zeggen. Na een paar maanden waren de binnenzakken al kapot etc. Ook viel er al heel snel een drukker af. Nou maakte mij dat toen niet zoveel uit omdat ik helemaal hoteldebotel was op die jas, maar in principe klopt de prijs/kwaliteitverhouding niet helemaal.
Ik heb laatst in de uitverkoop een denim blousje gekocht van G-sus. Was oorspronkelijk 75 euro! Voor een simpel blousje! Voor die prijs heb ik het niet gekocht hoor, want dat gaat me echt te ver. Naja, conclusie....ze hebben vaak leuke dingen, maar ook duur en geen fantastische kwaliteit. |
![]() |
|
![]() |
Ik vind het een leuk merk, niet alle kleding vind ik mooi maar dat heb ik met wel meer merken. Je moet er gewoon de leuke dingen uitpikken. Ik heb een hele mooie en goede winterjas van G-sus. Een zwarte lange, die ik al vorig jaar heb gekocht, maar er echt nog heel goed uitziet, vind ik. Ook heb ik een hele mooie spijkerbroek van G-sus.
Die vesten vind ik wel leuk eigenlijk, heb er zelf geen. Ik weet dat je ze bij Zoe,Us Import of American Today kan kopen in Haarlem.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
gsus flupkeflup | 155 | 30-03-2004 17:04 | |
Lifestyle |
Merken; Wat kan nog en wat is echt zooo van gister rodina | 234 | 12-03-2003 22:09 | |
Lifestyle |
In's & out's --> 'MERKEN' Fornarina | 77 | 26-12-2002 22:05 | |
Lifestyle |
g-sus Wiccan | 20 | 12-08-2002 21:59 | |
Lifestyle |
Foto van je favo outfit..... )Vampje( | 174 | 12-06-2002 15:56 | |
Lifestyle |
Moet het duur zijn voordat het goed is? Sjied No Clue | 41 | 10-04-2002 16:39 |