Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-05-2004, 15:43
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik ben afgelopen vakantie naar Duitsland geweest en daar ontzettend ziek geworden. Koorts en hoofdpijn enzo. Nja, de laatste dag ging het bter maar ik had last van dikke oogleden. (nouja vooral vanaf de arcadeboog tot wenkbrauw). Het doet geen pijn maar nu ben ik weer 2 dagen thuis en vandaag zijn ze nog dikker dan gisteren. Heeft er iemand enig idee wat dit kan zijn?? Ik word er nogal naar van en het ziet er niet uit. Ik lijk nu net een chinees, zo zien m'n ogen er momenteel uit.
Oud 09-05-2004, 15:48
Roos
Roos is offline
Misschien vochtophoping?

Ben je aangekomen in gewicht? Heb je het ook ergens anders in je gezicht? Of heb je dikkere enkels gekregen bijvoorbeeld?
Zoja dan duidt dat op vocht
Oud 09-05-2004, 15:50
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Nee, geen dikke enkels ofzo, ik ben ook niet aangekomen volgens mij. Ik vind het echt heel erg naar, ben benieuwd of ik morgen nog ogen open krijg.
Oud 09-05-2004, 17:40
SimplyABoy19
SimplyABoy19 is offline
ben je niet allergisch ofzo? voor.........iets?
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 17:50
hi
hi is offline
oei dat is vervelend. Ik ben ergens heel nieuwsgierig hoe dat er precies uit ziet, foto .

Sterkte.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:13
D-sire
D-sire is offline
Hee, ik heb dat ook gehad een jaar geleden ongeveer. Bij mij heeft het niet langer dan 2 dagen geduurd maar ik wist echt niet wat ik zag toen ik in de spiegel keek .. Mensen dachten dat ik iets te heftig op stap was geweest een aantal dagen achter elkaar... De oorzaak weet ik dus ook niet, maar ga er maar vanuit dat het over een paar daagjes weer over is
Oud 09-05-2004, 18:16
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Je draagt zeker niet toevallig lenzen? Als het vanzelf niet overgaat, dan zou ik als ik jou was maar even naar de dokter gaan die heeft er vast wel iets voor.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:32
Madgirl
Madgirl is offline
Teon ik zo ziek was door de ziekte van Pfeiffer, had ik in het begin ook zulke dikke ogen. Het zag er inderdaad niet uit. Maar bij mij was het binnen een week ook weer weg.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 18:49
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Citaat:
Madgirl schreef op 09-05-2004 @ 19:32 :
Teon ik zo ziek was door de ziekte van Pfeiffer, had ik in het begin ook zulke dikke ogen. Het zag er inderdaad niet uit. Maar bij mij was het binnen een week ook weer weg.
Mag ik niet hopen dat ik pfeiffer heb... Maar ik heb behalve van m'n ogen nergens echt last van. Misschien een klein beetje verhoging en bij (zware) inspanning hoofdpijn.

Voor de anderen, nee ik draag geen lenzen en ik heb het nu vanaf, zeg maar donderdag. Sindsdien is het erger geworden. Wordt morgen een bezoekje aan de dokter... En dan heb ik ook nog eens huisarts - vrees.
Oud 09-05-2004, 21:10
Maarten
Maarten is offline
Ik zou zeker naar de huisarts gaan want je kan pech hebben. Mijn oom had ook zoiets en nu is 1 van zijn oogleden permanent ietsje dichter dan de andere.

Just to be sure zou ik gaan kijken, de kans is klein dat het zoiets is maar je bent wel blij als je bent gaan kijken!
Met citaat reageren
Oud 10-05-2004, 14:40
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Vanochtend naar de dokter geweest. Ze zei dat ze niet echt een keelontsteking ofzo kon ontdekken maar ze begreep niet waar de koorts vandaan kwam. Daarom heeft ze gezegd dat ik bloed moest gaan prikken in het ziekenhuis. Om te kijken of ik misschien Pfeiffer heb...
Oud 13-05-2004, 09:25
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 10-05-2004 @ 15:40 :
Vanochtend naar de dokter geweest. Ze zei dat ze niet echt een keelontsteking ofzo kon ontdekken maar ze begreep niet waar de koorts vandaan kwam. Daarom heeft ze gezegd dat ik bloed moest gaan prikken in het ziekenhuis. Om te kijken of ik misschien Pfeiffer heb...
Ojeee en??
Oud 13-05-2004, 09:34
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Wachten op uitslagen... Dat wordt maandag waarschijnlijk. Gewoon rustig aan doen nu (hoewel... heb wel sportdag vandaag) en nog geen overhaaste conclusies trekken.
En zenuwachtig zijn voor uitslagen.

J'nke.
Oud 13-05-2004, 09:54
D-sire
D-sire is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 13-05-2004 @ 10:34 :
Wachten op uitslagen... Dat wordt maandag waarschijnlijk. Gewoon rustig aan doen nu (hoewel... heb wel sportdag vandaag) en nog geen overhaaste conclusies trekken.
En zenuwachtig zijn voor uitslagen.

J'nke.
Heel veel sterkte dan in ieder geval! En hopen dat het meevalt

Regels voor berichten