ik denk dat ik verlieft ben op een goede vriend van mij, hij zit bij mij in de economie kluster en in de duits, en we hebben alttijd samen heel veel lol, onder die lessen, alleen het probleem is dat ik de afgelopen weken voor mn exame alleen nog maar naar de lessen hoefde te gaan waar ik slecht in was, (je mocht het gewoon zelf weten) en omdat we allebij goed in economie en duits zijn, zijn we daar allebij niet meer naartoe gegaan, maar dan zagen we elkaar wel in de pauzes en in de tussenuren die we hadden, en dan zeiden we elkaar niet zo heel veel, maar volgensmij komt dat gewoon omdat hij verlegen is, en ik ook, want ik durf um dan nog niet eens aan te kijken, (wat ik wel durfde toen ik nog niet wist dat ie op mij was).. grrr.. ja want iedereen bij mij op school zegt dat we wat hebben enzow, en hij laat het wel uns een beetje doorschemeren, maar het contact begind te vervagen, en zeker als we straks allebij naar de andere school gaan, (hij gaat naar tilburg

)
Maar op msn is het wel gezellig, volgensmij komt het omdat we allebij heel verlegen zijn, ik kan makkenlijk via msn gesprekken hebben met hem van 5 uur. Het klikt gewoon dan, (ik heb ook jongens waarvan ik weet dat ze me leuk vinden, en dan klinkt het gewoon niet en dan kap je ook na een half uurtje)
ik weet niet wat ik moet doen, actie ondernemen, ik ben niet preuts, maar ik heb wel het probleem, hij zit echt helemaal in mijn vriendengroep, als het fout gaat, gaat het ook echt fout,