Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-05-2004, 13:29
Maija
Maija is offline
ik denk dat ik verlieft ben op een goede vriend van mij, hij zit bij mij in de economie kluster en in de duits, en we hebben alttijd samen heel veel lol, onder die lessen, alleen het probleem is dat ik de afgelopen weken voor mn exame alleen nog maar naar de lessen hoefde te gaan waar ik slecht in was, (je mocht het gewoon zelf weten) en omdat we allebij goed in economie en duits zijn, zijn we daar allebij niet meer naartoe gegaan, maar dan zagen we elkaar wel in de pauzes en in de tussenuren die we hadden, en dan zeiden we elkaar niet zo heel veel, maar volgensmij komt dat gewoon omdat hij verlegen is, en ik ook, want ik durf um dan nog niet eens aan te kijken, (wat ik wel durfde toen ik nog niet wist dat ie op mij was).. grrr.. ja want iedereen bij mij op school zegt dat we wat hebben enzow, en hij laat het wel uns een beetje doorschemeren, maar het contact begind te vervagen, en zeker als we straks allebij naar de andere school gaan, (hij gaat naar tilburg )
Maar op msn is het wel gezellig, volgensmij komt het omdat we allebij heel verlegen zijn, ik kan makkenlijk via msn gesprekken hebben met hem van 5 uur. Het klikt gewoon dan, (ik heb ook jongens waarvan ik weet dat ze me leuk vinden, en dan klinkt het gewoon niet en dan kap je ook na een half uurtje)

ik weet niet wat ik moet doen, actie ondernemen, ik ben niet preuts, maar ik heb wel het probleem, hij zit echt helemaal in mijn vriendengroep, als het fout gaat, gaat het ook echt fout,
Oud 30-05-2004, 13:33
wie?
wie? is offline
Opzich heb ik iets tegen diepe msn gesprekken. Probeer eens een tijdje niet met hem te msn-en en een echt gesprek met hem te hebben... dat voelt zoveel beter! Het internet blijft toch altijd een beetje onwerkelijk en minder echt.

Volgens mij moet je gewoon eens met hem afspreken om buiten school iets te gaan doen > koekjes bakken, een film kijken... enzo < En dan komt er vanzelf wel iets toch? als jullie elkaar echt heel leuk vinden...

succes ermee
Oud 30-05-2004, 13:39
Maija
Maija is offline
jah, zijn beste vriend heeft een broertje en mijn zusje is daar weer beste vriendjes mee, dus ik heb ook een goede band met zn beste vriend, en dan ga ik wel eens met hun zwemmen, dus ik ga binnenkort weer uns bij mn vriend vragen of ie zin heeft om te gaan zwemmen, en dan hopen dat ie zn vriend meejneemt
(raar verhaaltje, ik hoop dat je het kunt volgen)
Oud 30-05-2004, 13:58
Dzjes
Dzjes is offline
Als jullie allebei te verlegen zijn om elkaar uit te vragen dan vraag je het toch gewoon op msn?
Ga es iets leuks doen.. en kijk dan verder..?
Zwemmen lijkt me idd ook een goed idee
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 14:08
Maija
Maija is offline
ja, ik heb dinsdag mijn laatste examen, en daarna gaat ook iedereen de stad in om t te vieren, en ik verwacht dat hij ook meejgaat, ik hoop het, en dan kijk ik wel wat er gebeurd,
Oud 30-05-2004, 14:29
seba
seba is offline
komt wel goed Succes dinsdag
Oud 30-05-2004, 15:27
Maija
Maija is offline
dankje, ik hoop het echt, ik moet alleen nog een paar handige zinnetjes bedenken, (voor het geval dat), waaruit je nx hoeft te denken, maar toch een beetje laat zien van, ik vind je leuk, moeilijk..
Oud 30-05-2004, 16:01
luchtballon
luchtballon is offline
Je bedoelt dat hij je al leuk vind en dat laat hij doorschemeren, en jij begint hem nu ook leuk te vinden? Dan zou er toch geen probleem moeten zijn behalve dat je nog even duidelijk moet maken dat je wat met hem wilt

Dat hij in je vriendengroep zit is niet erg, als het fout gaat hoef je toch nog geen ruzie te hebben, na een tijdje kan je dan echt wel weer normaal contact hebben lijkt mij.
Oud 30-05-2004, 16:08
Maija
Maija is offline
jah, inderdaad, ook een klein probleempje, hij is echt heel goed bevriend met een hele goede vriend van me (die via mn zusje) die ik al vanaf groep 3 ken,
maar hij is samen met 3 andere jongens zo goed bevriend, dat ze echt alles vertellen, (ik had nog met een van die andere jongens een tijdje geleden gezoent,) en dat hele groepje wist elk detail,(waar,hoe,wat ik aanhad,wat ik deed,)
Dus als we wat krijgen weten hun ook alles,
Maar die jongen waar ik op ben valt dr ook een beetje buiten omdat hij een beetje "apart"is, en dat samen s zo raar, ik zou niet op um moeten zijn, daar ken ik die mensne allemaal tegoed voor,
Oud 31-05-2004, 11:00
Maija
Maija is offline
wat moet ik doen?.. help!!
Oud 31-05-2004, 11:05
koekiemonstertje
koekiemonstertje is offline
spreek gewoon wat met hem alleen af. Het is toch een goede vriend. Ik ga ook wel eens met een goede vriend wat doen. Dan kom je er vanzelf achter of je nu echt wat voor hem voelt en leer je hem ook eens wat beter kennen.
Reageren

Regels voor berichten