Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
k heb er wel es 6 op een nacht geslikt... ik werd echt kei actief.....
maar toen ik ging slapen had ik nerges last van..... volgende morgen had ik alleen nog last van bier..... klein katertje
||
Citaat:
Ik heb dit ook gehad van ephedra. Ik had toen wel wat meer gehad dan dat je eigenlijk mag hebben. weekend daarna vroeg iedreen wat ik gehad had. "Heb jij XTC gehad ofzow??" huh??? ![]()
|
![]() |
nooit last van gehad. wel veel griezelverhalen gehoord.
volgens mij is het vooral de dosis die belangerijk is, en of het een extract is of niet. http://www.erowid.org/chemicals/ephe...phedrine.shtml http://www.erowid.org/plants/ephedra/ephedra.shtml http://www.de-sjamaan.nl/en/05000.html |
![]() |
|
![]() |
Als je ephedra slikt en alcohol erbij drinkt, let dan op hoeveel alcohol je drinkt (en hoeveel je blowt) want je voelt namelijk niet hoe ver je heen bent. En dat kan dan als de ephedra uitgewerkt is een heel onaangename verrassing geven
![]() En verder zorgt ephedra er natuurlijk voor dat je 'actiever' word, je hart gaat sneller kloppen, etc.. als je gaat dansen, zorg er dan voor dat je genoeg water drinkt (naast je alcohol).. Bij mij werkt t altijd als ik een beetje oplet en voldoende water drink.. ![]()
||
![]() |
Citaat:
"Jongens! Jongens!" "Ja?" "M'n haar staat overeind!" "Freek?" "Ja?" "Je hebt helemaal geen haar" ![]()
|
![]() |
Ik kan hier zeker over mee praten. Mijn ervaringen:
Ik heb het gekocht bij de smartshop op internet. Ik had cappucino sachets gekocht maar ze hebben ipv daarvan een potje met poeder geleverd. Maakte mij niet uit aangezien dat duurder was en ik dus minder hoefde te betalen. Ik nam dus een heel klein beetje door de cappucino (caffeine versterkt het effect) en maar wachten...halfuurtje later echt zo'n lekker warm gevoel en trillende handen. Ik was gigantisch moe en die moeheid verdween als sneeuw voor de zon. Ging als een speer. Ben gaan fitnessen. Ik kwam na 15 min. van de loopband af en normaal ben ik dan compleet afgepeigerd, maar nu loop ik alsof er niks aan de hand is naar de fiets en ga 16 min. fietsen. Normaal moet ik hiervoor toch aardig wat moeite doen maar dit keer leek het wel alsof ik compleet geen kracht hoefde te zetten. Ik kreeg kortgezegd vleugels. De tweede keer dat ik het nam kreeg ik echt last van hartkloppingen en hartbonzen. Echt beroerd! Gelukkig had ik echt verschrikkelijk weinig genomen dus was al na 2,5 uur uitgewerkt, terwijl het normaal 8 uur ongeveer duurt. Nu bleek dus dat het kwam doordat ik nogal zout had gegeten ervoor en dat daardoor m'n bloeddruk al verhoogd was. Door de ephedra is die bloeddruk finaal de pan uitgerezen. (Heb ik zelf bedacht) Ik wilde het echt nog een keer proberen omdat ik wist dat het zo goed kan uitpakken. De derde keer weer een beetje genomen en ging goed, echter wilde te veel en nam dus nog wat meer wat erin resulteerde dat ik weer last kreeg van m'n hart. Daarna heb ik het goedje weggeflikkerd want had er echt genoeg van. Misschien dat ik het nog 's probeer maar voorlopig niet. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Schadelijkheid van drugs De Veroorzaker | 26 | 07-08-2009 10:03 | |
Drugs & Alcohol |
BNN laat verslaggevers zelf 'spuiten & slikken' Verwijderd | 419 | 11-03-2006 12:10 | |
Eten & Drinken |
Waarom eet je vlees? Verwijderd | 342 | 26-09-2005 23:03 | |
Drugs & Alcohol |
blow enquete...zou je willen invullen please? evanescence | 73 | 09-07-2005 22:50 | |
Lichaam & Gezondheid |
Wie gebruikt Stackers? Missy_X | 64 | 04-05-2003 00:47 | |
Drugs & Alcohol |
Irritant zijn die mensen die zo fel anti-drugs zijn... Isa | 145 | 01-05-2003 11:39 |