Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Ik versta onder vreemdgaan:
Als mijn vriend voor mijn neus iemand helemaal af loopt te lebberen... Dat is bij mij pas vreemdgaan.... En natuurlijk sex enzo... Maar als mijn vriend met een meisje heeft gezoend en hij heeft er echt heel veel spijt van en het was zeg maar zoiets als: tong erin, tong eruit... nee vind ik geen vreemdgaan.... maar ik zou wel weer gek zijn..... ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
eigenlijk ben ik het hier best wel mee eens ![]() zijn we allebei gek ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar daarbuiten zijn er in principe geen dingen die ik zou verbieden, wel dingen die ik niet leuk zou vinden (zoals bv. cybersex ofzow) en waarvan ik vind dat hij daar respect voor zou moeten opbrengen, maar zou het niet echt gaan verbieden. Als ik zou begrijpen waarom ie ut deed is het ok. Maar als hij bijv. week veel een hele dag hand in hand met een meisje loopt, terwijl hij weet dat ik het vervelend vind, en er geen speciale reden voor heeft vinnik het niet goed zitten. Ik noem het geen vreemdgaan, maar het zou me wel doen twijfelen.. Tsja, die grens is zo moeilijk te bepalen. Ook als bijv. hij de kans zou krijgen met Christina Ricci, die hij onwijs mooi vind, te zoenen, zou ik zeggen grijp hem, want dat is toch alleen maar omdat ze zn idool is zeg maar en wanneer krijg je zo'n kans nu ooit weer? Maar ja, zolang je blijft communiceren en zo elkaars grenzen leert aan te voelen gaat het goed. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
mag je niet iemand anders - een kus op de wang geven? - een kus op de mond (zonder tong)? - een knuffel (omhelzing)?
||
Citaat:
Jij bepaald hierin wanneer diegene te ver gaat. Als het je (erg) dwars zit, met em praten.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex terugnemen na vreemdgaan Huppeldepups | 9 | 10-07-2012 19:47 | |
Liefde & Relatie |
Jongen is met mij vreemdgegaan Verwijderd | 20 | 10-08-2007 10:22 | |
Verhalen & Gedichten |
[toneeltekst] vreemdgaan neardo | 9 | 22-03-2005 15:46 | |
Liefde & Relatie |
Broer is ziekelijk jaloers Sade | 10 | 04-05-2004 12:10 | |
Liefde & Relatie |
hij: vreemdgegaan ik : uitgemaakt hij: Ik wil je terug ik : confused HELP devilcat | 84 | 31-03-2004 10:16 | |
Liefde & Relatie |
Wat is voor jou vreemdgaan? Boef | 76 | 23-10-2003 21:27 |