Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-05-2002, 18:15
michelle_flo
michelle_flo is offline
wanneer vind je dat jouw liefde te ver gaat?De grens overschrijden,vreemdgaan..

ik ben benieuwd wat jullie vinden !
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-05-2002, 18:17
Aurora
Aurora is offline
Als iemand achter mijn rug om zou zeggen tegen een ander meisje dat hij haar mist.. en aan haar denkt.. en met haar afspreekt, vind ik dat al lichtelijk in de buurt komen van vreemdgaan. Zoenen is al helemaaaaaaaal not done.
Oud 14-05-2002, 19:15
Verwijderd
Als hij echt duidelijk achter mijn rug om met andere meisjes afspreekt. En dan hoeft er nog niet eens iets te gebeuren. Hij hoeft niet alles te zeggen, maar als ik echt merk dat ie het achter probeert te houden zie ik dat als vreemdgaan. En ik zie dat als liegen, en liegen is één van de ergste dingen die je kunt doen in een relatie. Ik hou van eerlijkheid.

Verder vind ik zoenen en seks met een ander ook als vreemdgaan. Of als ie heel close danst met een ander, of er hand in hand mee gaat lopen ofzow.. Bah.

Maar wat ook vreemdgaan is, vind ik: heel veel aan een ander denken, een ander missen (en dan bedoel ik niet dat ie zijn beste vrienden niet mag missen enzow, maar je begrijpt wel wat ik bedoel), verliefd zijn op een ander...
van dat soort dingen.

Dit alles wat hierboven staat vind ik vreemdgaan. Maar het één is wel minder erg dan het ander..

Ik zou bijvoorbeeld zoenen minder erg vinden dan als ie hand in hand met een ander meisje loopt. (dat laatste komt toch intiemer over).

En ik zou het ook erger vinden als ie "geestelijk" vreemdgaat, dan wanneer ie lichamelijk vreemdgaat. Want als het lichamelijk is hoeft ie nog niet zo zeer iets voor iemand te voelen, terwijl ie wel iets voor een ander kan voelen zonder dat ie er iets mee doet..

Snapje dit een beetje? Ik ben nogal onduidelijk volgens mij.

Naja ik zie best veel dingen als vreemdgaan. Gewoon dingen die je niet met een ander hoort te doen dan met je vriend/in.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 19:27
PiNoW
PiNoW is offline
als hij met andere meisjes gaat afspreken of iets voor ze voelt, is vreemdgaan.
ook al weet hij dat ik het niet leuk vind, hij moet het toch zeggen tegen mij, hoewel ik heel snel de 'schuld' bij mezelf ga leggen.
zoenen is zeker vreemdgaan, hoe dronken of stoned hij ook is.
Oud 14-05-2002, 19:59
Psychopath
Psychopath is offline
Citaat:
michelle_flo schreef:

Ik heb nog geen liefde en ook nooit gehad maar ik denk dat ik het heel erg zou vinden en het uitmaken.En als gewoone vrienden verdergaan (misschien dat het later toch weer wat wordt)
Oud 14-05-2002, 20:48
Verwijderd
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:
Als hij echt duidelijk achter mijn rug om met andere meisjes afspreekt. En dan hoeft er nog niet eens iets te gebeuren. Hij hoeft niet alles te zeggen, maar als ik echt merk dat ie het achter probeert te houden zie ik dat als vreemdgaan. En ik zie dat als liegen, en liegen is één van de ergste dingen die je kunt doen in een relatie. Ik hou van eerlijkheid.

Verder vind ik zoenen en seks met een ander ook als vreemdgaan. Of als ie heel close danst met een ander, of er hand in hand mee gaat lopen ofzow.. Bah.

Maar wat ook vreemdgaan is, vind ik: heel veel aan een ander denken, een ander missen (en dan bedoel ik niet dat ie zijn beste vrienden niet mag missen enzow, maar je begrijpt wel wat ik bedoel), verliefd zijn op een ander...
van dat soort dingen.

Ik zie best veel dingen als vreemdgaan. Gewoon dingen die je niet met een ander hoort te doen dan met je vriend/in.
en heel erg flirten met een ander meisje, ik ben niet gauw jaloers maar.. het moet niet te close worden.. dingen die je doet als je iemand probeert te versieren of wel ziet zitten.. de hele yd oogcontactmaken.. bah... getuigt niet echt van liefde. Maar een ieder heeft zijn eigen grens
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:28
Verwijderd
vreemdgaan is iemand in zijn vertrouwen beschadigen op gebied van seksualiteit en liefde, door dat met iemand anders te doen..

denk ik...
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:36
highlight
highlight is offline
Citaat:
~Dark Voice~ schreef:

van dat soort dingen.

Dit alles wat hierboven staat vind ik vreemdgaan. Maar het één is wel minder erg dan het ander..

Ik zou bijvoorbeeld zoenen minder erg vinden dan als ie hand in hand met een ander meisje loopt. (dat laatste komt toch intiemer over).

En ik zou het ook erger vinden als ie "geestelijk" vreemdgaat, dan wanneer ie lichamelijk vreemdgaat. Want als het lichamelijk is hoeft ie nog niet zo zeer iets voor iemand te voelen, terwijl ie wel iets voor een ander kan voelen zonder dat ie er iets mee doet..

Snapje dit een beetje? Ik ben nogal onduidelijk volgens mij.

Naja ik zie best veel dingen als vreemdgaan. Gewoon dingen die je niet met een ander hoort te doen dan met je vriend/in.
helemaal mee eens..
Oud 14-05-2002, 21:48
miro
miro is offline
Alles vanaf zoenen met een ander. Afspreken, lieve dingen zeggen, overdreven flirten kan naar mijn mening ook al niet.

Laatst gewijzigd op 14-05-2002 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2002, 21:51
Boogie
Boogie is offline
Citaat:
miro schreef:
Alles vanaf zoenen met een ander. Afspreken, lieve dingen zeggen, overdreven flirten kan in naar mijn mening ook al niet.
lijkt mij ook ja
Oud 14-05-2002, 22:10
rb338
rb338 is offline
Citaat:
miro schreef:
Alles vanaf zoenen met een ander. Afspreken, lieve dingen zeggen, overdreven flirten kan naar mijn mening ook al niet.
Agree
Oud 14-05-2002, 22:21
kafka
kafka is offline
vreemdgaan is voor zielige mensen, voor mensen die niet weten wat verliefd zijn op of houden van betekend
Oud 14-05-2002, 23:07
bracelance
bracelance is offline
Citaat:
highlight schreef:

helemaal mee eens..
heb ik niets op aan te merken. Als zij het niet had gezegd had ik het gezegd.
Oud 15-05-2002, 03:09
M@TRIX
M@TRIX is offline
vreemdgaan is bij mij zoenen of intieme aanraking.
Oud 15-05-2002, 08:59
Verwijderd
Vreemdgaan is elke handeling waaruit dat soort affectie voor een ander blijkt die verondersteld werd alleen voor de huidige partner te gelden.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 10:26
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ben k t helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:36
love_forever
love_forever is offline
Ik versta onder vreemdgaan:
Als mijn vriend voor mijn neus iemand helemaal af loopt te lebberen... Dat is bij mij pas vreemdgaan.... En natuurlijk sex enzo... Maar als mijn vriend met een meisje heeft gezoend en hij heeft er echt heel veel spijt van en het was zeg maar zoiets als: tong erin, tong eruit... nee vind ik geen vreemdgaan.... maar ik zou wel weer gek zijn.....
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 12:40
*~*DOOR*~*
*~*DOOR*~* is offline
Citaat:
nare man schreef:
Vreemdgaan is elke handeling waaruit dat soort affectie voor een ander blijkt die verondersteld werd alleen voor de huidige partner te gelden.
Ik zou het in een iets makkelijkere zin hebben gezegd, maar dit bedoel ik
Oud 15-05-2002, 14:23
Verwijderd
zoenen eigelijk wel(geld niet als iemand hem zoent en hij niet terug) maar dat zou nog vergeven kunnen worden, dingen die verder gaan niet, of met heeeeeel veel moeite
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 14:37
lake bodom
lake bodom is offline
Citaat:
miro schreef:
mee eens
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 15:11
Wendy Lynn
Wendy Lynn is offline
Citaat:
bracelance schreef:

heb ik niets op aan te merken. Als zij het niet had gezegd had ik het gezegd.
Wat lief......
Met citaat reageren
Oud 15-05-2002, 16:02
love is life
love is life is offline
Dan ben ik aan het vreemdgaan...
Ik verlang naar mijn beste vriend
Oud 15-05-2002, 18:03
B@DG!RLinLOVE
B@DG!RLinLOVE is offline
Citaat:
love_forever schreef:
Ik versta onder vreemdgaan:
Als mijn vriend voor mijn neus iemand helemaal af loopt te lebberen... Dat is bij mij pas vreemdgaan.... En natuurlijk sex enzo... Maar als mijn vriend met een meisje heeft gezoend en hij heeft er echt heel veel spijt van en het was zeg maar zoiets als: tong erin, tong eruit... nee vind ik geen vreemdgaan.... maar ik zou wel weer gek zijn.....

eigenlijk ben ik het hier best wel mee eens
zijn we allebei gek
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 03:59
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

ben k t helemaal mee eens!

hehe, kej zitte we op dezelfde lijn!
k zal t nooit (meer) doen hor
Oud 16-05-2002, 10:19
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

hehe, kej zitte we op dezelfde lijn!
k zal t nooit (meer) doen hor
jeh nou komt t net over of je me belazert hebt, maar das niet zo hoor mensen hij heeft zn ex vriendinneke belazerd!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-05-2002, 15:58
Verwijderd
Citaat:
michelle_flo schreef:

Ik vind dat heel moeilijk te zeggen. Kijk, zoenen en verder vind ik gewoon zoiezo vreemd gaan, als het met een meisje is dan. Met een jongen mag ie gerust zoenen, maar verder zouk wel ook weer moeite mee hebben maar daar liggen ook weer voorwaarden aan enzow.

Maar daarbuiten zijn er in principe geen dingen die ik zou verbieden, wel dingen die ik niet leuk zou vinden (zoals bv. cybersex ofzow) en waarvan ik vind dat hij daar respect voor zou moeten opbrengen, maar zou het niet echt gaan verbieden. Als ik zou begrijpen waarom ie ut deed is het ok. Maar als hij bijv. week veel een hele dag hand in hand met een meisje loopt, terwijl hij weet dat ik het vervelend vind, en er geen speciale reden voor heeft vinnik het niet goed zitten. Ik noem het geen vreemdgaan, maar het zou me wel doen twijfelen..

Tsja, die grens is zo moeilijk te bepalen. Ook als bijv. hij de kans zou krijgen met Christina Ricci, die hij onwijs mooi vind, te zoenen, zou ik zeggen grijp hem, want dat is toch alleen maar omdat ze zn idool is zeg maar en wanneer krijg je zo'n kans nu ooit weer? Maar ja, zolang je blijft communiceren en zo elkaars grenzen leert aan te voelen gaat het goed.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:20
Da King
Da King is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
ben ik het mee eens. En buiten dat zijn er nog een heeeeeeeeleboel andere dingen die ik liever niet heb dat mn vriendin doet, maar dat valt vor mij niet onder vreemdgaan
Met citaat reageren
Oud 16-05-2002, 16:25
Jessica K.
Jessica K. is offline
vreemdgaan vind: toch wel als je met iemand anders zoent en dan bedoel ik nie een kusje op de mond, maar als je mekaar ech 'aflebberd'!!!!!!!! En als mijn vriendje sex zou hebben met iemand, dump ik m gelijk!
Oud 16-05-2002, 17:26
2good2btrue
2good2btrue is offline
Wat vreemdgaan is??

VRAAG MAAR AAN MIJN EX ...

Hij zoende met een ander...

Pff we hadden ook pas 9 maandjes; wat is dat nou eenmaal he..

* sniksnik*
Oud 16-05-2002, 18:04
2good2btrue
2good2btrue is offline
Wat vreemdgaan is??

VRAAG MAAR AAN MIJN EX ...

Hij zoende met een ander...

Pff we hadden ook pas 9 maandjes; wat is dat nou eenmaal he..

* sniksnik*
Oud 16-05-2002, 18:08
apart persoontje
apart persoontje is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:
wat versta jij onder een intieme handeling?
mag je niet iemand anders
- een kus op de wang geven?
- een kus op de mond (zonder tong)?
- een knuffel (omhelzing)?
Oud 17-05-2002, 00:10
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
michelle_flo schreef:

lichamelijke aanraking die anders is dan vriendschap...
Jij bepaald hierin wanneer diegene te ver gaat. Als het je (erg) dwars zit, met em praten.
Reageren

Regels voor berichten