Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik lig ook helemaal dubbel. Ot: met 13 jaar was ik vreselijk verliefd op een jongen met donkerbruin haar, bruine ogen en een glimlach waar je van smolt. |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() en in drie jaar kan je echt heel erg veranderen in hoe je tegen mensen aankijkt. Je verandert constant door en zelfs ik hele korte tijd kan je zo erg veranderen dat de 'soort' persoon waar je vroeger op viel, dan totaal je type niet meer is. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Duke Nukem was toen mn held Ik kan me nog herinneren dat ik op m'n 12e een meisje heb geslagen omdat ik dacht dat ze me uitlachte. waarmee ik mn pimp game meteen game over was in mn schoolcarriere ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond op m'n 12e/13e ook dat iedereen mij eens serieus moest nemen, omdat ik nou toch wel oud zat was en echt geen klein kind meer. Ik wilde mee praten in de gesprekken van volwassenen en vond mezelf heel wat. Nu, 5/6 jaar later, moet ik alleen maar lachen om mijn houding destijds. En ongetwijfeld lach ik over 5 jaar weer over mijn houding als 18-jarige.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ik heb het over hoe oprecht je je gevoelens meent op die leeftijd, maar dat je later best wel eens dubbel kan liggen over hoe kinderlijk het toen nog was. Dat betekent niet dat het ontkracht wordt zodra je smaak niet veranderd in de tussentijd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik riep altijd dat ik heel serieus was, maar nu begrijp ik eigenlijk niet wat mij zo serieus maakte daarover... ik geloof mezelf niet eens meer. Ik was echt zo'n puber ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Volwassen maar geschapen als klein kind door 'ongeluk' Checker | 14 | 10-12-2012 18:59 | |
De Kantine |
Zwanger op jonge leeftijd Dark Dawn | 97 | 04-08-2005 22:48 | |
Psychologie |
Hoe om te gaan met een jongetje met 'gedragsproblemen' Eend | 6 | 29-12-2004 18:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Protest tegen pedofilie door vnl extreem-rechts verboden Gatara | 134 | 29-10-2003 16:01 | |
Seksualiteit |
artikel: jong Zweeds stel krijgt baby Verwijderd | 33 | 13-08-2003 15:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
haatbrief bij geboorte derde kind $@nd€r $@l@m@nd€r | 87 | 09-06-2003 20:36 |