Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
bij mij wassut verschillend wa we gingen doen, elke 'sessie' gingen we wel dingen doen, bijv. n keer moesten we onze kamer tekenen en daar over vertellen, maar we praten ook over onze problemen en proberen samen oplossingen te zoeken. we begonnen iig elke week met de positieve en negatieve dingen van afgelopen week, ieder om zijn beurt natuurlijk. je bent nie verplicht veel te zeggen, maar je moet natuurlijk wel goed mee doen in de groep, want tis voor jezelf en anders heb je dr nix (of iig nie veel) aan. de psych (bij ons waren dr 2) begeleiden de groep, leggen dingen uit en voor. al bij al vond ik t toch wel leuk om mee te maken, om het zo maar ff te zeggen. je leert mensen kennen die zowat dezelfde problemen hebben en je kunt er over praten, ervaringen en oplossingen uitwisselen etc. ik hoop dat je hier wat aan heb. succes drmee ! |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
dialectische gedrags therapie rare kwast | 2 | 06-09-2006 21:49 | |
Psychologie |
Algemeen anti-depressiva (en andere medicijnen) topic #2 Storm | 500 | 13-04-2006 10:43 | |
Psychologie |
Waarom ga jij naar een psychaiter/psycholoog/maatschappelijkwerker e.d Tieneke | 71 | 22-08-2005 20:11 | |
Psychologie |
groepstherapie XsharonX | 13 | 26-04-2005 21:42 | |
Psychologie |
Een aantal vragen over jeugdhulpverlening. Verwijderd | 16 | 24-02-2005 12:37 | |
Psychologie |
bang voor terugval wont cry | 3 | 27-10-2003 23:44 |