Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-05-2002, 15:43
-Meisje-
-Meisje- is offline
euhm... men exvriend maar bijna terug vriend
Tzit zo... 2 maanden geleden is het uit gegaan tss ons, we hebben het samen uitgemaakt. Hij wou vrijheid, en ik was veel te onzeker in onze relatie... Int begin was ik er echt kapot van en blabla...daar gaat het nu ff ni over
Wa ik wil vragen... Vrijdag (en dit weekend) zijn mijn ouders en zussie weg dus ik ben 'home alone'... Mijn (ex)vriend wil me kei hard terug en kheb em al gezegd dat we wel terug samen komen maar da'k nog tijd nodig had. We gingen elkaar een tijdje ni meer zien en nu heb ik mijn tijd gehad en wil ik hem laten merken dat 'ik hem terug wil'.... En da ga ik zo doen: kheb em deze middag een berichtje gestuurd: "Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien ... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom

Nu is de vraag: nog ideetjes? Er zijn dus aardbeien, rozenblaadjes, kaarsjes... Voor romantische muziek is hij niet zo echt
Sorry voor de lange uitleg
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2002, 15:47
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
tja heel leuk ammel maar ist niet al genoeg nu??
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 15:48
-Meisje-
-Meisje- is offline
miss wel
maar als er leukere ideetjes komen wissel ik er wel een paar
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:00
Verwijderd
massage olie? chanpagne? handboeien.... verder gaat mijn fantasie niet...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:05
sas_andrea
sas_andrea is offline
ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken. (na ja, meteen.. hij moet eerst immers instructies volgen..)

na ja, have fun! en ja, lekker ijssie ofzo is ook leuk om dingen mee uit te spoken bij je partner.
Oud 22-05-2002, 16:10
Piccola
Piccola is offline
Wow! Dit is echt super lief!!! Tsjah, ik heb verder geen ander ideetje voor je ofzo. Maar zo is het toch al geweldig? Heeft ie al gereageerd op je smsje??
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:36
Verwijderd
Ik denk dat dit wel meer dan lief genoeg is Zal ie erg blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 16:46
highlight
highlight is offline
hehe, ik zou het iig heel leuk vinden...Ik denk dat het zo wel genoeg is ja..
Oud 22-05-2002, 16:51
*pimperkeuh*
*pimperkeuh* is offline
een veertje ofzo?
mmm heel lief..
en euhh.. moge we derna wete oe t afliep?
effe nieuwsgierig doen

*dA pImP*
Oud 22-05-2002, 17:20
bracelance
bracelance is offline
het grootste cadeau want een man kan krijgen is mijn vriendin. Helaas voor hun is zij al MIJN EIGENDOM!!!

* en dit is best wel in de vorm van claim claim claim *
Oud 22-05-2002, 17:32
-Meisje-
-Meisje- is offline
T is ni de bedoeling om hem in mijn bed te krijgen hoor, daar moet ik al die moeite ni voor doen
Hij heeft geantwoord ja, dat hij het misschien niet zo'n goed idee vind, "ofwel is het aan ofwel is het uit" zei hij. Kheb em gezegd dat hij zich geen zorgen moet maken, dat het goed gaat aflopen en da'k hem ni aant lijntje ga houden, die arme jongen heeft geen idee van wat er gaat gebeuren Kzie zijn koppie nu al voor me *zucht*
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:32
Verwijderd
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken. (na ja, meteen.. hij moet eerst immers instructies volgen..)
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:34
-Meisje-
-Meisje- is offline
Nog eens: ik ga hem vertellen da'k hem terug wil, daar gaat ie veel gelukkiger mee zijn dan met mij in bed te duiken (al zal dat ook wel gebeuren )... Kga trouwens ook 'I LOVE YOU' ofzo op mijn buik schrijven
Nog ideetjes? Kwil het 'perfect' maken
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 17:46
Verwijderd
Citaat:
bracelance schreef:
het grootste cadeau want een man kan krijgen is mijn vriendin. Helaas voor hun is zij al MIJN EIGENDOM!!!

* en dit is best wel in de vorm van claim claim claim *
euhm sinds wanneer is je vriendin een eigendom?

Laatst gewijzigd op 22-05-2002 om 21:21.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:04
Piccola
Piccola is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Kga trouwens ook 'I LOVE YOU' ofzo op mijn buik schrijven
Waarom?!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2002, 19:54
-Meisje-
-Meisje- is offline
Omdat het zo is
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 06:26
-Meisje-
-Meisje- is offline
En ow ja, weet er iemand WAAR je rozeblaadjes kan kopen? Want als ik rozen moet gaan kopen om ze kapot te maken (gaat me ook veel geld kosten dan...)
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 08:48
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
Tzit zo... 2 maanden geleden is het uit gegaan tss ons, we hebben het samen uitgemaakt. Hij wou vrijheid, en ik was veel te onzeker in onze relatie... Int begin was ik er echt kapot van en blabla...daar gaat het nu ff ni over
Wa ik wil vragen... Vrijdag (en dit weekend) zijn mijn ouders en zussie weg dus ik ben 'home alone'... Mijn (ex)vriend wil me kei hard terug en kheb em al gezegd dat we wel terug samen komen maar da'k nog tijd nodig had. We gingen elkaar een tijdje ni meer zien en nu heb ik mijn tijd gehad en wil ik hem laten merken dat 'ik hem terug wil'.... En da ga ik zo doen: kheb em deze middag een berichtje gestuurd: "Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien ... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom

Nu is de vraag: nog ideetjes? Er zijn dus aardbeien, rozenblaadjes, kaarsjes... Voor romantische muziek is hij niet zo echt
en ik d8 een leuk idee te hebbe om me vriendin te verrasse
Oud 23-05-2002, 09:48
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

en ik d8 een leuk idee te hebbe om me vriendin te verrasse
heb je vast wel !!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 10:29
M@TRIX
M@TRIX is offline
Citaat:
MissBi@tch schreef:

heb je vast wel !!!
nou denk t nie als je dit hier leest
Oud 23-05-2002, 10:34
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
Citaat:
M@TRIX schreef:

nou denk t nie als je dit hier leest
argggggggggggggh t idee erachter is keilief dus ik vind alles best snap dat nou ns ben een keer niet zo onzeker! knorretje vind ik ook keilief!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-05-2002, 13:36
kleine wicca
kleine wicca is offline
hmmm Dat is egt superlief joh!!Jah, dat gaat ie hoe dan ook leuk vinden, weet niet of jet nu al gedaan hebt, heb ik ff niet goed gelezen, maar laat je wel weetn hoe het afliep? Das altijd tof!

Ik wou dat mijn vriend me trug zou willen, tis bijna een week uit en ik word GEK!!
Oud 23-05-2002, 13:50
Verwijderd
Citaat:
spacegirl schreef:

euhm sinds wanneer is je vriendin een eigendom?

HEhehe.. en MIJn vriend is ook MIJn eigendom
mjah.. bwvs dan heh...

---------
Hey, ik vindt het echt een leuk idee, valt niet veel aan toe te voegen.. kwil alleen nog even zegggen.. wel lief zijn Twordt vast heel gezllig jullie tweetjes. Khoop da je net uitpraat ook nog saampjes.. njah suc6 dus... laat ons wel ff weten hoe hetging heh!!!!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 00:43
moenbase
moenbase is offline
Citaat:
sas_andrea schreef:
ik vind t een leuk idee, maar is praten af en toe niet gewoon beter dan meteen het bed in te duiken.
mee eens
Oud 24-05-2002, 00:54
Howlin_Mad
Howlin_Mad is offline
Kzou hoop dat hij ondertussen niet blijft twijfelen. Verder onwijs echt leuk idee. Rozeblaadjes -> alternatief, confetti, maar da's minder romantisch. Of je moet muisjes neerleggen (van broodbeleg) maar dan kijkt ie vast raar op.
Veel geluk iig.
Oud 24-05-2002, 09:04
luckyleo
luckyleo is offline
toe maar, zou mijn vriendin wel eens mogen doen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 10:09
Roos
Roos is offline
Die rozeblaadjes kan je niet los kopen, dus die moet je gewoon van de rozen afplukken.

Bij aardbeien met slagroom hoort natuurlijk een flesje champagne
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:27
-Meisje-
-Meisje- is offline
Citaat:
moenbase schreef:

mee eens
Kheb toch al gezegd da da ni mijn bedoeling is! Ik wil iets liefs doen voor hem, om het te tonen dat ik hem terug wil! Daar heeft seks niets mee te maken (al kan dit er wel toe leiden )...

De rozeblaadjes heb ik inderdaad niet gevonden.. Alles afgezocht (Casa, Blokker..) en niks... Kga echt geen rozen kopen en ze dan afplukken want dan ga ik veeeeel rozen nodig hebben
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 16:57
Piccola
Piccola is offline

Vandaag gaat 't toch gebeuren?! Heel erg veel plezier en succes!
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:15
-Meisje-
-Meisje- is offline
Ja t'gaat vandaag gebeuren
Kaarsjes, aardbeien en slagroom, papiertjes voor op de deur en de sleutel in de brievenbus, alles is in orde (toch jammer van de rozenblaadjes...)
K'laat anders morgen wel iets weten, en bedankt voor de tips!
En misschien heb ik anderen nog op ideeen kunnen brengen
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 18:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

Kheb toch al gezegd da da ni mijn bedoeling is! Ik wil iets liefs doen voor hem, om het te tonen dat ik hem terug wil! Daar heeft seks niets mee te maken (al kan dit er wel toe leiden )...
Citaat:
Vrijdag... 24u... Stipt. My place... Eerst in de brievenbus kijken en ge zult uw bed ni zien ... Geen vragen stellen! Tot dan..."... Tplan is dat er dan een sleutel in de brievenbus gaat steken, met een briefje erbij waarop 'instructies' staan. Kga op de trap rozenblaadjes leggen en kaarsje aansteken in mijn kamer. Onderweg naar boven stuur ik hem nog ff langs de keuken waar in de koelkast aarbeien staan met slagroom
ben 't met sas_andrea en moenbase eens ..

Als die vent daar dan boven in je kamer staat om 0:15 volle maan, met slagroom in zijn ene hand, aardbeien in zijn andere hand, zijn broek op zijn enkels en zijn tong uit zijn mond hangend, denk ik dat je hem al voor een groot deel verleid heb en dat die dan vrij veel dingen zal zeggen zonder erbij na te denken omdat die iets voelt dringen beneden.

.. Go go gadget relation ..
Met citaat reageren
Oud 24-05-2002, 19:26
-Meisje-
-Meisje- is offline
Gadget relatie?!

Om te beginnen hoeft ie niets te zeggen, want ik weet hoe hij zich voelt... En kdenk da de romantiek het gewoon ff gaat winnen van de opwinding (al is het maar voor ff...) En als ie geil staat.. So? Gepraat hoeft er niet meer te worden, alles is gezegd. Ik weet hoe hij zich voelt en hij weet hoe ik me voelde bij hem en wist dat ik tijd nodig had. Hij wist dat, dat als ik mijn tijd gehad heb, alles terug goed ging komen en die tijd is nu En dat wil ik em gewoon op een lieve manier tonen... T is toch ni abnormaal dat er seks bij te pas komt he...

Trouwens Marcade, wel grappig voorgesteld

Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 19:29.
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 13:58
-Meisje-
-Meisje- is offline
T is goed afgelopen
Alleen ben ik terug een beetje onzeker, maar daar gaat het in dit topic niet over :-S
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:00
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:

WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEH!!! Ik wil ook zo'n vriendin!! Lief man!!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:03
*Legolas*
*Legolas* is offline
Citaat:
-Meisje- schreef:
T is goed afgelopen
Alleen ben ik terug een beetje onzeker, maar daar gaat het in dit topic niet over :-S
Onzeker hoef je niet te zijn hoor.. Kan zo al merken dat je gruwelijk lief bent voor je 'vriend' (weet nie of je m nu al trughebt, lijkt me wel na zo'n actie.. )
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 14:48
-Meisje-
-Meisje- is offline

Nou, onzeker over hoe het gaat aflopen... Kben soms bang da'k toch de verkeerde beslissing genomen heb Maar enfin, tijd zal alles wel duidelijk maken
Kheb em iig terug ja
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 15:33
Piccola
Piccola is offline
Goedzo meissie!!! Heel leuk voor je! Veel plezier samen!
Met citaat reageren
Oud 25-05-2002, 19:27
punkyfish
punkyfish is offline
vertel eens
Reageren

Regels voor berichten