Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
hmmm Dat is egt superlief joh!!Jah, dat gaat ie hoe dan ook leuk vinden, weet niet of jet nu al gedaan hebt, heb ik ff niet goed gelezen, maar laat je wel weetn hoe het afliep? Das altijd tof!
Ik wou dat mijn vriend me trug zou willen, tis bijna een week uit en ik word GEK!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
HEhehe.. en MIJn vriend is ook MIJn eigendom ![]() ![]() mjah.. bwvs dan heh... ![]() ![]() --------- Hey, ik vindt het echt een leuk idee, valt niet veel aan toe te voegen.. kwil alleen nog even zegggen.. wel lief zijn ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Kzou hoop dat hij ondertussen niet blijft twijfelen. Verder onwijs echt leuk idee. Rozeblaadjes -> alternatief, confetti, maar da's minder romantisch. Of je moet muisjes neerleggen (van broodbeleg) maar dan kijkt ie vast raar op.
Veel geluk iig.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De rozeblaadjes heb ik inderdaad niet gevonden.. Alles afgezocht (Casa, Blokker..) en niks... Kga echt geen rozen kopen en ze dan afplukken want dan ga ik veeeeel rozen nodig hebben ![]() |
![]() |
|
Ja t'gaat vandaag gebeuren
![]() Kaarsjes, aardbeien en slagroom, papiertjes voor op de deur en de sleutel in de brievenbus, alles is in orde (toch jammer van de rozenblaadjes...) K'laat anders morgen wel iets weten, en bedankt voor de tips! En misschien heb ik anderen nog op ideeen kunnen brengen ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Als die vent daar dan boven in je kamer staat om 0:15 volle maan, met slagroom in zijn ene hand, aardbeien in zijn andere hand, zijn broek op zijn enkels en zijn tong uit zijn mond hangend, denk ik dat je hem al voor een groot deel verleid heb en dat die dan vrij veel dingen zal zeggen zonder erbij na te denken omdat die iets voelt dringen beneden. .. Go go gadget relation .. |
![]() |
|
Gadget relatie?!
![]() ![]() Om te beginnen hoeft ie niets te zeggen, want ik weet hoe hij zich voelt... En kdenk da de romantiek het gewoon ff gaat winnen van de opwinding (al is het maar voor ff...) En als ie geil staat.. So? Gepraat hoeft er niet meer te worden, alles is gezegd. Ik weet hoe hij zich voelt en hij weet hoe ik me voelde bij hem en wist dat ik tijd nodig had. Hij wist dat, dat als ik mijn tijd gehad heb, alles terug goed ging komen en die tijd is nu ![]() Trouwens Marcade, wel grappig voorgesteld ![]() Laatst gewijzigd op 24-05-2002 om 19:29. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |