Advertentie | |
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Conclusie: de Belgische clubs geven niks om de beker? Ik weet niet hoe het in België zit hoor, maar in Nederland is de Amstel Cup meer een trootsprijs. Voor de top 3 dan. En ik heb het idee dat de Amstel Cup bij andere clubs in Nederland ook pas een beetje begint te leven bij de 1/4 of zelfs pas 1/2 finale. Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar de loting blijft wel klote zo, dat voorloten. Begrijp niet hoe iemands zoiets idioots kan bedenken. De hele spanning is er zo af. Geloof dat NAC bijvoorbeeld Vitesse, Feyenoord, Ajax en PSV moest verslaan om de beker te winnen. Nou, leuk om te weten dat. Weet je gelijk dat je de Amstel Cup niet wint. En Heerenveen en Haarlem wisten al zeker dat er geen thuiswedstrijd meer in zat. En Ajax, Feyenoord, PSV, FC Utrecht, SC Heerenveen en Vitesse konden niet tegen elkaar loten (geloof ik) in de 1/8e finales. Dus hopelijk doen ze het volgend jaar weer gewoon. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Volgens mij denkt-ie gewoon dat elke wedstrijd uitloopt op strafschoppen en dan rekent-ie gewoon de strafschoppen erbij ![]()
||
Citaat:
![]() ik weet hoe hij (en zijn team) kunnen zuipen ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wijziging regel Europees voetbal Verwijderd | 32 | 01-06-2005 11:27 | |
Vrije tijd |
tv-rechten voetbal eredivisie BarbapapaX | 57 | 22-11-2004 19:22 | |
Vrije tijd |
Opmerkelijke sportberichten. EmilioFCG | 500 | 04-07-2004 12:32 | |
Vrije tijd |
3x Ajax in Amstel Cup 2004/2005 Litmanen | 37 | 07-06-2004 15:21 | |
Vrije tijd |
Amstel cup finale--->>fct-fcu Biertank 52 | 2 | 21-03-2004 20:52 | |
Vrije tijd |
Amstel Cup helemaal anders volgend jaar waarschijnlijk Verwijderd | 11 | 18-04-2003 11:54 |