Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
'De gedoodverfde favoriet is nu de doodgeverfde favoriet' Maar ik kan me vergissen.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
'karretje in de poep rijden' 'een flinke jas uitdoen' 'ga er maar aanstaan' 'die zit te sterven op zijn fiets' 'linkeballen' 'snokken' enz. enz. ![]() Ducrot heeft soms nog eens een grappige opmerking, moet ik toegeven, maar voor kwaliteit van het commentaar kun je beter naar Sporza kijken, die hebben ook zelfs nog betere humor. Eurosport kijk ik sowieso nooit naar. Dat is echt super slecht. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
En ook een standaard situatie: Ducrot wil verhaal beginnen over een renner in kopgroep; Dijkstra onderbreekt hem omdat hij weer iets in het peloton ziet gebeuren; Verhaal Ducrot wordt nooit afgemaakt.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Of dat ze een renner zien demarreren of gewoon zien rijden, en dat ze een half uur nodig hebben om te weten wie het is. Vaak hebben ze het ook verkeerd wie daar rijdt. Als je een goede commentator bent, kun je al aan de rijstijl zien welke renner het is. Voorbeelden waarop het deze Tour al is mis gegaan: - Etappe 1, massasprint. Casper wint verrassend: "Het is, het is............." *half uur stil, Franse omroeper ter plekke roept de winnaar af* ....."Casper! Jimmy Casper levert dan eindelijk zijn belofte in..." - Etappe van gisteren naar Gap. Commesso en Fedrigo sprinten voor de zege, maar een CSC-renner demareert uit de achtervolgende groep: "Is dat Voigt? Ja, Voigt, de man van gister!" Later komt die renner in beeld bij de vaste camera's aan de finish: "Nee, het lijkt mij eerder Sastre die daar rijdt..." De renner komt over de finish, en het blijkt uiteindelijk Vandevelde te zijn: "Het was Vandevelde! Ja, natuurlijk!" Bohh, vooral dat laatste woord: natuurlijk! Ja, natuurlijk, ze zagen het meteen! ![]()
||
Citaat:
+ hij blijft bij vrouwen ook maar seksuele insenuaties maken, vrij irritant.
||
Citaat:
![]() "ik zal het maar even zeggen zoals het is, als je hem met een hartslag van 180 eruit hang dan komt er helemaal nix uit. Jongens dit kan niet, ik wil gewoon zien dat er wat uit komt."
||
Citaat:
![]() En ik heb er ook nog eentje gehoord vandaag: Het gaat dan over een bepaalde renner.. "Die denkt wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen" ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Was vandaag weer snel naar Sporza gezapt en ik merkte meteen weer het verschil in rapheid dat de commentatoren daar dingen doorhadden vergeleken met die van de NOS. Je zag dat het peloton een aantal mensen van de grote kopgroep inrekenden. De Belgen zeiden: "Flecha wordt opgeraapt. Het is ook typisch Flecha om zich helemaal te laten terugzakken naar het peloton om nog kopwerk voor Menchov te doen..." Tien minuten later zap ik even naar de NOS (wilde ff iets opzoeken op teletekst) en ze zeiden (ook nog met enige onzekerheid): "Volgens mij zit Flecha ook weer in het peloton." Goed opgelet, heren. ![]() Het is trouwens wel grappig dat de Belgen meestal "bollenklassement" in plaats van "bergklassement" zeggen. ![]()
||
Citaat:
![]() overigens heb ik het idee dat die belgische commentatoren ook altijd wel veel sympathie hebben voor boogerd.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
[Wielrennen] Algemeen Mavie©2004 | 500 | 30-08-2007 13:20 | |
Vrije tijd |
Het tourverslaggevers waarderings topic Nee_nee | 34 | 28-07-2007 13:10 | |
Vrije tijd |
Wielerseizoen 2005 Verwijderd | 500 | 24-08-2005 10:43 | |
Vrije tijd |
Wie wint de Tour de France 2005? peaceflower | 170 | 24-07-2005 04:45 | |
Vrije tijd |
Maarten Ducrot is terug! Teun | 33 | 25-04-2005 18:49 | |
Vrije tijd |
Het dramatische etappeverslag van onze Herbert dijkstra... I <3 cock | 88 | 27-07-2004 19:22 |