Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-07-2006, 18:38
vidaaa
vidaaa is offline
Omdat de vorige alweer een jaar oud is en hij het toch verdient is hier het tweede Maarten Ducrot waarderingstopic!

Wat vind jij van Maarten Ducrot? Is hij een geweldige commentator of word je gek van zijn snokken en harken en karretjes in de poep rijden?

Zelf vind ik Maarten Ducrot geweldig. Het was even wennen in het begin maar zijn uitspraken zijn toch van een legendarisch niveau. Zijn mooiste uitspraak vind ik toch nog altijd wel:

'ze hangen als washandjes op een lijn te wapperen'
Oud 14-07-2006, 18:43
Verwijderd
Ducrot gaat nog wel, Dijkstra zou gestenigd moeten worden.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 18:56
Sandersss
Sandersss is offline
Ik vind ze wel tof. Die cliches en opmerkingen die hij maakt kan ik wel waarderen. Elke dag hoor ik weer nieuwe, en die wil ik dan onthouden, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik ze altijd weer
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 19:40
McDuck
McDuck is offline
Kwa clichés is Dijkstra erger denk ik. Ik vind Ducrot wel een goede commentator, hij heeft er in ieder geval echt verstand van omdat hij zelf op het hoogste niveau heeft gekoerst. Maar helaas voor hem vind ik hem niet goed genoeg om voortaan op de NOS te kijken, want de Belgen stijgen nog steeds overal bovenuit als het om wielrennen gaat. Super commentaar altijd.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 20:21
peaceflower
peaceflower is offline
Ik ben deze Tour een beetje aan het afwisselen. Vaak kijk ik op Sporza, zo nu en dan kijk ik NOS. De Belgen zijn een stuk professioneler en hebben meer verstand van zaken.
Bij Ducrot en Dijkstra vallen teveel stiltes. Bij de Belgen hebben ze dat nauwelijks, daar vinden ze altijd wel iets om over te praten, ook als er niets in de koers gebeurt.

Ik weet dat sommigen het 'gegeil' van de Belgen op Tom Boonen niet kunnen uitstaan, maar ik vind dat nog wel meevallen. En dan nog, eigenlijk is alles beter dan Herbert Dijkstra. Maar goed, het is een kwestie van smaak.

Ik persoonlijk word liever goed geinformeerd over het wel en wee in de wielerwereld dan dat ik weer een paar leuke cliche's rijker ben.
Oud 14-07-2006, 20:43
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 14-07-2006 @ 21:21 :

Ik weet dat sommigen het 'gegeil' van de Belgen op Tom Boonen niet kunnen uitstaan, maar ik vind dat nog wel meevallen. En dan nog, eigenlijk is alles beter dan Herbert Dijkstra. Maar goed, het is een kwestie van smaak.
Ja inderdaad, als er toch iets minder aan de Belgen is, dan is die uber chauvinistische praat af en toe. De laatste Belg die hier won, de laatste twintig Belgen die deze beklimming hebben gereden, want daar hebben ze recht op, Tom Boonen hier, Tom Boonen daar, Davitamon-Lotto hier, Quick-Step daar. Maarja het valt nog relatief mee, maar soms is het wel irritant. Maar toch kijk ik ook elke etappe vooral op Sporza. Maar soms hebben ze het bij de NOS ook over interessante onderwerpen waar ik wel naar wil luisteren, bijvoorbeeld in het begin de doping-zaak. Dan hebben ze het in Belgie ook wel een keer over de zaak, maar als ik dan net bij de NOS zit en ze hebben het erover, dan blijf ik even luisteren om wat belangrijke feiten te horen enzo.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 20:45
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
ik vond zijn opmerking over Mayo wel briljant

'De ooit gedoodverfde favoriet is alleen nog maar een geverfde favoriet'

(zijn naam stond overal nog op de straten)
Oud 14-07-2006, 20:48
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 14-07-2006 @ 21:45 :
ik vond zijn opmerking over Mayo wel briljant

'De ooit gedoodverfde favoriet is alleen nog maar een geverfde favoriet'

(zijn naam stond overal nog op de straten)
Volgens mij was het zelfs nog mooier;
'De gedoodverfde favoriet is nu de doodgeverfde favoriet'
Maar ik kan me vergissen..
Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 20:49
Stom Konijn
Stom Konijn is offline
kan ook wel, het was in ieder geval een prachtige opmerking
Oud 14-07-2006, 21:29
McDuck
McDuck is offline
Deze post van mij komt trouwens nog uit het Tour de France topic van vorig jaar:

Als laatste nog even de mooie woorden van geniale verslaggever Maarten Ducrot:
"Vinokourov is een trut in de bochten"

Met citaat reageren
Oud 14-07-2006, 21:35
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Ducrot zit echt met clichés in elkaar. In het begin had ik daar nogal moeite mee (vooral dat "Jongens, jongens"), maar nu ik daar aan gewend ben gaat het wel. Ik luister liever naar Ducrot dan naar Dijkstra, dat vind ik nou echt 10 keer niks. Altijd maar hetzelfde zeggen, het commentaar van die man is zó voorspelbaar.
Gisteren tijdens de live-uitzending ben ik daarom binnen een kwartier meteen geswitcht naar Sporza, dat commentaar is veel boeiender dan dat gebral van Dijkstra. En omdat het een prachtige bergetappe was, blijft dat gegeil op Boonen ook nog eens achterwege.
Oud 14-07-2006, 21:42
McDuck
McDuck is offline
Oh ja en zijn Spaanse Inquisitie-theorie vind ik ook prachtig.

'Het lijkt wel de Spaanse Inquisitie'
Met citaat reageren
Oud 15-07-2006, 09:56
Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Herbert had gister een hele verhandeling over hoe Carcassonne aan zijn naam kwam dat was wel even mijn /care-moment van de dag.
Oud 15-07-2006, 10:28
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Ik heb het idee dat Ducrot dit jaar minder dezelfde dingen in 1 etappe zegt. Hij gebruikt natuurlijk nog steeds de gebruikelijke clichés, maar het is niet zo dat je in 5 minuten 20 keer dezelfde opmerking hoort. Dijkstra had in de eerste week "de tour wacht op niemand" voor in de mond liggen. Daar zou echt een verbod op moeten staan. Verder vond ik het wel opvallend dat ze tijdens de tijdrit pas 20 minuten later dan de commentatoren van eurosport door hadden dat de wind gedraaid was. "Oh, ik hoor hier net van Mart Smeets dat de wind nu anders staat.."
Oud 15-07-2006, 11:03
0oFZo0
0oFZo0 is offline
het mooiste tot nu toe was dat ze een paar dagen geleden langs een paar kano's kwamen.
Vorig jaar hebben ze dagen over kano's zitten vertellen als ze weer eens langs een mooi riviertje reden. Nu zei Herbert "ik zeg niks" toen die kano's in beeld kwamen. Geniaal .

Ik vind het altijd lachen met die twee, al kan ik wel begrijpen dat sommigen liever naar sporza kijken.

Maar alles beter dan die jut en jul van eurosport
Oud 15-07-2006, 14:04
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ducrot is de betere van de twee. Maar hij valt vaak in herhaling. Dat is storend en grappig tegelijk.
Oud 15-07-2006, 16:45
Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 14-07-2006 @ 19:56 :
Ik vind ze wel tof. Die cliches en opmerkingen die hij maakt kan ik wel waarderen. Elke dag hoor ik weer nieuwe, en die wil ik dan onthouden, maar omdat het er zoveel zijn vergeet ik ze altijd weer
je zou ze moeten opschrijven, dan kun je er een boek mee vol schrijven
Oud 15-07-2006, 20:40
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 15-07-2006 @ 12:03 :
Maar alles beter dan die jut en jul van eurosport
Die troep is ook niet om aan te horen nee. Ook bij het voetbal trouwens niet.
Oud 16-07-2006, 12:40
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Xavi Hernández schreef op 15-07-2006 @ 17:45 :
je zou ze moeten opschrijven, dan kun je er een boek mee vol schrijven
'achterstevoren op de fiets zitten'
'karretje in de poep rijden'
'een flinke jas uitdoen'
'ga er maar aanstaan'
'die zit te sterven op zijn fiets'
'linkeballen'
'snokken'
enz. enz.

Ducrot heeft soms nog eens een grappige opmerking, moet ik toegeven, maar voor kwaliteit van het commentaar kun je beter naar Sporza kijken, die hebben ook zelfs nog betere humor.

Eurosport kijk ik sowieso nooit naar. Dat is echt super slecht.
Oud 16-07-2006, 16:55
McDuck
McDuck is offline
Pffff die Herbert Dijkstra vandaag.
Bij mijn weten was die krankzinnige val van Beloki en Armstrong die door het weiland reed nog altijd in 2003 en niet in 2001.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 17:33
Sandersss
Sandersss is offline
"Kessler had er nog een mooie koprol van kunnen maken"
Met citaat reageren
Oud 16-07-2006, 18:45
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Sandersss schreef op 16-07-2006 @ 18:33 :
"Kessler had er nog een mooie koprol van kunnen maken"
Ja. Geniaal.
Oud 16-07-2006, 19:30
Escapism
Escapism is offline
maar het leuke aan ducrot is dat ie die clichés wel zelf maakt.
Oud 16-07-2006, 20:19
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
McDuck schreef op 16-07-2006 @ 17:55 :
Pffff die Herbert Dijkstra vandaag.
Bij mijn weten was die krankzinnige val van Beloki en Armstrong die door het weiland reed nog altijd in 2003 en niet in 2001.
Ach, iedereen maakt wel eens van die foutjes. Dat zowel Dijkstra als Ducrot sommige renners niet herkennen vind ik storender. Vandaag was het met Vandevelde (Dachten ze eerst dat het Schleck was, daarna Sastre en daarna Voigt) en in de eerste etappe toen Casper winnend over de finish kwam was het zelfs doodstil. Wisten ze niet eens wie er nou gewonnen had. De Belgen hebben dat op de een of andere manier sneller door, die weten dat.
Oud 16-07-2006, 21:52
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
Escapism schreef op 16-07-2006 @ 20:30 :
maar het leuke aan ducrot is dat ie die clichés wel zelf maakt.
idd, itt dijkstra die snokken leent van ducrot en 'de tour wacht op niemand' van smeets
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2006, 21:54
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-07-2006 @ 21:19 :
Ach, iedereen maakt wel eens van die foutjes. Dat zowel Dijkstra als Ducrot sommige renners niet herkennen vind ik storender. Vandaag was het met Vandevelde (Dachten ze eerst dat het Schleck was, daarna Sastre en daarna Voigt) en in de eerste etappe toen Casper winnend over de finish kwam was het zelfs doodstil. Wisten ze niet eens wie er nou gewonnen had. De Belgen hebben dat op de een of andere manier sneller door, die weten dat.
echt he!!! met casper was echt te erg. ze bleven minstens 8 seconden stil totdat ze het van hun belgische collega's overnamen. ik zat al een uur te schreeuwen casper, casper naar de tv. die belgen hebben veel meer verstand van wielrennen. als je meer wielrennen kijkt zie je meestal vanzelf wie welke renner is.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 09:36
Xavi Hernández
Xavi Hernández is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 16-07-2006 @ 13:40 :
'achterstevoren op de fiets zitten'
'karretje in de poep rijden'
'een flinke jas uitdoen'
'ga er maar aanstaan'
'die zit te sterven op zijn fiets'
'linkeballen'
'snokken'
enz. enz.

Ducrot heeft soms nog eens een grappige opmerking, moet ik toegeven, maar voor kwaliteit van het commentaar kun je beter naar Sporza kijken, die hebben ook zelfs nog betere humor.

Eurosport kijk ik sowieso nooit naar. Dat is echt super slecht.
hehe ja inderdaad. Sporza is goed commentaar maar toch luister ik liever gewoon naar Maarten Ducrot
Oud 17-07-2006, 09:47
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Scott Tracy schreef op 16-07-2006 @ 22:54 :
echt he!!! met casper was echt te erg. ze bleven minstens 8 seconden stil totdat ze het van hun belgische collega's overnamen. ik zat al een uur te schreeuwen casper, casper naar de tv. die belgen hebben veel meer verstand van wielrennen. als je meer wielrennen kijkt zie je meestal vanzelf wie welke renner is.
het komt ook nog wel es voor dat ze niet doorhebben dat er eenrenner alweer is ingehaald ofzo en dat ze dan 5 minuten achter de feiten aan lullen.
Oud 17-07-2006, 10:12
peaceflower
peaceflower is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-07-2006 @ 10:47 :
het komt ook nog wel es voor dat ze niet doorhebben dat er eenrenner alweer is ingehaald ofzo en dat ze dan 5 minuten achter de feiten aan lullen.
Ja precies, dat is het. Ze lullen achter de feiten aan. Dijkstra: 'Dan geef ik nu even de namen van de kopgroep..' Ducrot: 'Laat maar Herbert, ze zijn alweer bijgehaald.'

En ook een standaard situatie: Ducrot wil verhaal beginnen over een renner in kopgroep; Dijkstra onderbreekt hem omdat hij weer iets in het peloton ziet gebeuren; Verhaal Ducrot wordt nooit afgemaakt.
Oud 17-07-2006, 10:21
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 17-07-2006 @ 11:12 :
Ja precies, dat is het. Ze lullen achter de feiten aan. Dijkstra: 'Dan geef ik nu even de namen van de kopgroep..' Ducrot: 'Laat maar Herbert, ze zijn alweer bijgehaald.'

En ook een standaard situatie: Ducrot wil verhaal beginnen over een renner in kopgroep; Dijkstra onderbreekt hem omdat hij weer iets in het peloton ziet gebeuren; Verhaal Ducrot wordt nooit afgemaakt.
Dat is heel irritant ja. Dat Ducrot onderbroken wordt, ok. Maar dat dat verhaal dan op de een of ander manier daarna niet meer verteld wordt is wel stom. Dan zit je er echt nog op te wachten.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 20:09
Nee_nee
Nee_nee is offline
Hun humor is (soms) leuk commentaar is echt belabberd, de cliche;s zijn trouwens ook lang nie allemaal van ducrot zelf, hij heeft ze ook weer geleent, echt irri.
ergst is inderdaad dat ze renners gewoon niet herkennen, alsof ze naar een tv van 40 jaar oud zitten te kijken ofzo

alleen een beetje lullig om te zeggen dat die belgen zo chauvinischtisch zijn want wij, bdoel ducrot en dijkstra, doen het ook... valt alleen minder op natuurlijk we zijn zelf allemaal ook voor postuma enzo
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 20:25
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Escapism schreef op 17-07-2006 @ 10:47 :
Ja, inderdaad.
Of dat ze een renner zien demarreren of gewoon zien rijden, en dat ze een half uur nodig hebben om te weten wie het is. Vaak hebben ze het ook verkeerd wie daar rijdt. Als je een goede commentator bent, kun je al aan de rijstijl zien welke renner het is. Voorbeelden waarop het deze Tour al is mis gegaan:
- Etappe 1, massasprint. Casper wint verrassend: "Het is, het is............." *half uur stil, Franse omroeper ter plekke roept de winnaar af* ....."Casper! Jimmy Casper levert dan eindelijk zijn belofte in..."
- Etappe van gisteren naar Gap. Commesso en Fedrigo sprinten voor de zege, maar een CSC-renner demareert uit de achtervolgende groep: "Is dat Voigt? Ja, Voigt, de man van gister!" Later komt die renner in beeld bij de vaste camera's aan de finish: "Nee, het lijkt mij eerder Sastre die daar rijdt..." De renner komt over de finish, en het blijkt uiteindelijk Vandevelde te zijn: "Het was Vandevelde! Ja, natuurlijk!" Bohh, vooral dat laatste woord: natuurlijk! Ja, natuurlijk, ze zagen het meteen!
Oud 17-07-2006, 22:15
Estella
Estella is offline
Dijkstra en Ducrout vullen elkaar prima aan en zijn wat bij betreft een prima koppel! Al mag Mart Smeets er ook zijn...vooral in zijn avondprogramma weet hij de samenvatting van de dag altijd schitterend te becommentariseren! Bij Eurosport ontbreekt wat mij betreft de humor...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2006, 23:02
Scott Tracy
Scott Tracy is offline
op de belg wisten ze ook pas na de finish dat het vandevelde was. en ik zag het ook niet
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 00:10
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Estella schreef op 17-07-2006 @ 23:15 :
Dijkstra en Ducrout vullen elkaar prima aan en zijn wat bij betreft een prima koppel! Al mag Mart Smeets er ook zijn...vooral in zijn avondprogramma weet hij de samenvatting van de dag altijd schitterend te becommentariseren! Bij Eurosport ontbreekt wat mij betreft de humor...
mja die samenvatting becommentariëren doet ie wel leuk ja. maar ik irriteer me meer en meer aan de poeha die hij in z'n voordracht heeft. vooral als ie aan t eind van t programma vraagt 'of hij zijn gasten mag toedrinken'.

+ hij blijft bij vrouwen ook maar seksuele insenuaties maken, vrij irritant.
Oud 18-07-2006, 00:21
peaceflower
peaceflower is offline
Mart Smeets doet het geweldig, vind ik. Mag van mij ook gelijk terug op commentaarpositie in de Tour, maar ben sowieso al blij dat hij er met de Avondetappe is. Was eerder even sprake van dat dat wegbezuinigd zou worden.
Gasten zijn leuk, items zijn leuk, Jean is er maar krijgt wat mij betreft alsnog te weinig zendtijd, samenvatting met live commentaar van Smeets is amusant en hilarisch.
Oud 18-07-2006, 13:04
Escapism
Escapism is offline
hmm, de beelden van sporza lopen een paar seconden achter op die van de nos. dus wat dat aangaat hoor je van de nos en sporza op hetzelfde moment wie er wint of demareert
Oud 18-07-2006, 13:05
Escapism
Escapism is offline
geweldig trouwens net dat commentaar van ducrot over het plassen tijdens de klim haha.
Oud 18-07-2006, 13:05
0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-07-2006 @ 14:05 :
geweldig trouwens net dat commentaar van ducrot over het plassen tijdens de klim haha.
haha fantastisch gewoon

"ik zal het maar even zeggen zoals het is, als je hem met een hartslag van 180 eruit hang dan komt er helemaal nix uit. Jongens dit kan niet, ik wil gewoon zien dat er wat uit komt."
Oud 18-07-2006, 13:52
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 18-07-2006 @ 14:05 :
haha fantastisch gewoon

"ik zal het maar even zeggen zoals het is, als je hem met een hartslag van 180 eruit hang dan komt er helemaal nix uit. Jongens dit kan niet, ik wil gewoon zien dat er wat uit komt."
Ja haha prachtig was dat

En ik heb er ook nog eentje gehoord vandaag:
Het gaat dan over een bepaalde renner..
"Die denkt wat heb ik nu weer aan m'n fiets hangen"
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 14:09
McDuck
McDuck is offline
"Die Garzelli trekt nu echt de haren uit z'n hoofd - als -ie ze nog zou hebben"

Laatst gewijzigd op 18-07-2006 om 14:12.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 14:57
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
McDuck schreef op 18-07-2006 @ 15:09 :
"Die Garzelli trekt nu echt de haren uit z'n hoofd - als -ie ze nog zou hebben"
"Ja, hij heeft ze nog, alleen zijn ze geblondeerd"

Oud 18-07-2006, 16:05
vidaaa
vidaaa is offline
'dan komen je hersens uit je oren als gebraden kroketten'

ofzoiets
Oud 18-07-2006, 16:12
McDuck
McDuck is offline
Citaat:
vidaaa schreef op 18-07-2006 @ 17:05 :
'dan komen je hersens uit je oren als gebraden kroketten'

ofzoiets
Maar die was van Tim Krabbe
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 17:27
Estella
Estella is offline
Citaat:
Escapism schreef op 18-07-2006 @ 01:10 :
mja die samenvatting becommentariëren doet ie wel leuk ja. maar ik irriteer me meer en meer aan de poeha die hij in z'n voordracht heeft. vooral als ie aan t eind van t programma vraagt 'of hij zijn gasten mag toedrinken'.

+ hij blijft bij vrouwen ook maar seksuele insenuaties maken, vrij irritant.
Ja, das waar...hij is af en toe een beetje té galant (vooral naar vrouwen toe idd) en hij vindt zichzelf best sexy volgens mij, haha! Maar goed, hij weet de Tour wel heel boeiend te vertellen en je ziet aan hem dat dit niet alleen maar werk is, maar echt zn passie (al vindt ie honkbal leuker, daar kan ik dan weer niet bij...)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 19:00
Nee_nee
Nee_nee is offline
voor het eerst iets goeds gezegt door herbert deze ettappe:
'ik ben piet paulisma niet'

daarvoor kijk ik nou naar de nos... om dat soort dingen aan te horen

Maar voor de rest was vandaag wel goed alleen weer een boel foute informatie over waar welke renner zit enzo zoals gewoonlijk
Met citaat reageren
Oud 18-07-2006, 20:21
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Nee_nee schreef op 18-07-2006 @ 20:00 :
Maar voor de rest was vandaag wel goed alleen weer een boel foute informatie over waar welke renner zit enzo zoals gewoonlijk
Inderdaad, bijvoorbeeld: "Ja, en achter Boogerd, daar rijdt dus nog Menchov!"

Was vandaag weer snel naar Sporza gezapt en ik merkte meteen weer het verschil in rapheid dat de commentatoren daar dingen doorhadden vergeleken met die van de NOS. Je zag dat het peloton een aantal mensen van de grote kopgroep inrekenden. De Belgen zeiden: "Flecha wordt opgeraapt. Het is ook typisch Flecha om zich helemaal te laten terugzakken naar het peloton om nog kopwerk voor Menchov te doen..." Tien minuten later zap ik even naar de NOS (wilde ff iets opzoeken op teletekst) en ze zeiden (ook nog met enige onzekerheid): "Volgens mij zit Flecha ook weer in het peloton." Goed opgelet, heren.

Het is trouwens wel grappig dat de Belgen meestal "bollenklassement" in plaats van "bergklassement" zeggen.
Oud 18-07-2006, 22:54
peaceflower
peaceflower is offline
Ik wil wel nog even opmerken dat voor wie kritiek heeft op het chauvinistische commentaar van de Belgen, ook eens goed naar Dijkstra en Ducrot moet luisteren. Het is Rabobank voor en Rabobank na.
Oud 19-07-2006, 12:10
Escapism
Escapism is offline
Citaat:
peaceflower schreef op 18-07-2006 @ 23:54 :
Ik wil wel nog even opmerken dat voor wie kritiek heeft op het chauvinistische commentaar van de Belgen, ook eens goed naar Dijkstra en Ducrot moet luisteren. Het is Rabobank voor en Rabobank na.
ja, maar als je zelf ook voor de rabo's bent maakt dat minder uit
overigens heb ik het idee dat die belgische commentatoren ook altijd wel veel sympathie hebben voor boogerd.
Oud 19-07-2006, 15:55
kampioenenmakut
kampioenenmakut is offline
Haha, de t-mobiles rijden het gat dicht naar Mentsjov en Landis kan weer op zijn gemakje mee aansluiten, waarop Maarten zegt:

"Ik kijk hier niet meer naar en gooi meteen mijn microfoon weg, wat een getrut hierachter"
Reageren

Regels voor berichten