Advertentie | |
|
![]() |
|
Op deze manier een dagboek schrijven is mooi! Als je elke dag op deze manier je belevenissen beschrijft geeft dat een mooi perspectief, van een intellectueel. Dit is wat ik dacht na de helft gelezen te hebben. De tweede helft valt helaas uit het ritme, als je de stijl zou kunnen vasthouden van het eerste gedeelte zou ik je vooral aanraden dit beschrijven van je dag vaker te doen, erg prettig.
|
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
|
Ik denk dat flyaway met het tweede deel bedoelde vanaf 'In Z. stapte ik opnieuw uit', of misschien vanaf 'Thuis ben ik maar thee gaan zetten' en dan is de eerste helft inderdaad een stuk beter dan de tweede, er staan veel mooiere zinnen in. Je laatste zin bijvoorbeeld klopt niet eens echt: Terwijl ik wachtte overwoog ik dat er op deze wereld alleen maar slechte mensen leven, dat zou dan moeten zijn 'dacht ik erover na' oid.
|
Mij best, maar volgens mij is hij wel degelijk foutief, volgens mij kan overwogen nooit met een dat-bijzin samen gaan, dan zou je er ook nog 'de mogelijkheid' tussen moeten proppen, maar het is al een veel te lange zin.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Fragment Donkere Kamer. v Damokles Knitliw | 0 | 02-12-2007 11:08 | |
Software & Hardware |
[mediaplayer] fragment opslaan D-sire | 12 | 06-10-2004 20:33 | |
Software & Hardware |
[Security] Wat is een fragment attack? maarte | 2 | 08-07-2004 18:42 | |
Verhalen & Gedichten |
[fragment] Stalingrad verhaal Merrow | 1 | 09-06-2003 11:29 | |
Verhalen & Gedichten |
Een fragment uit het leven van Nina Stevenson- Bosch Vogelvrij | 6 | 18-01-2003 18:47 | |
ARTistiek |
fragment uit boek *chaos in SP* : TREIN (deel 1) Saartje_Pluis | 5 | 14-02-2002 17:04 |