Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
praten praten praten praten praten..
tis iets dat bij jou hoort dus hij neemt het maar voor lief. Met de tijd zal het zeker minder worden, maar het is hardstikke logisch dat je het nu moeilijk vind. Ik heb die periode ook gehad met mn ex, maar na een tijdje ging het vanzelf beter. Je leert hem echt kennen en alles, en hij jou... Daardoor valt er makkelijker mee om te gaan. |
![]() |
||
Citaat:
Ik denk dat je het gewoon tijd moet geven en dat je moet proberen jezelf te accepteren, want dat doe je volgens mij nog niet echt.
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen met eten: opgebazen gevoel, ontzettende dorst - weet iemand raad? Bibliofiel | 3 | 16-08-2014 14:05 | |
Psychologie |
Herkent iemand dit? HelpMePlease | 32 | 28-08-2006 19:16 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit?? Angeloes | 15 | 15-06-2006 19:05 | |
Liefde & Relatie |
herkent iemand dit?? (afstandelijk/onverschillig zijn) Sangria | 16 | 30-08-2004 18:32 | |
Liefde & Relatie |
Herkent iemand dit? Super Vegeta | 13 | 13-05-2003 17:11 | |
Psychologie |
Herkent iemand deze situatie of weten jullie wat het is? goossss | 13 | 20-05-2002 19:52 |