Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ik moet ook wel soms bij hele simpele dingen huilen, maar staat totaal niet in verhouding met echt verdriet. Ik ken dat niet eens. Laatst gewijzigd op 18-08-2009 om 18:01. |
![]() |
||
Citaat:
Echt extreme emoties heb ik idd sowieso niet meer ![]() Lachen enzo dan weer wel. En heel erg genieten (bv. in de zon liggen op het strand of hele warme douche)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Zo lang je nog mensen bij je kan houden. Dat is bij mij al heel lang nu niet meer zo. Omdat ik geen gevoel terug toon, gaan ze weg of worden ze (heel erg) boos op me. En het doet me erg weinig. Maar ik doe wel alsof ik emoties heb, en dat maakt me heel zenuwachtig omdat het een soort facade is. Maar ik kan niet anders. En dingen herhalen zich en gaan steeds mis en het wordt steeds erger. |
![]() |
|
![]() |
Ik ken dit probleem. Alleen bij mij is het iets anders.
Ik doe alsof ik emotie toon omdat je anders onmenselijk overkomt. Mijn grootmoeder was overleden die ik heel goed kenden, heb niet een keer gehuild of erover gepraat. Met heel veel dingen kan het me eigenlijk niks schelen. Alleen liefde wel , als ik een leuk meisje heb dan doe ik er alles voor en probeer zo lief mogelijk te zijn enzo. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Voor mij geldt dat laatste. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
gevoel van onmacht methrowrocks | 15 | 03-07-2012 22:57 | |
Psychologie |
Nergens meer gelukkig voelen....... Verwijderd | 6 | 14-09-2010 10:08 | |
Verhalen & Gedichten |
Brieven aan Julia Verwijderd | 6 | 07-04-2010 13:29 | |
Liefde & Relatie |
Het gevoel dat ik niet meer belangrijk voor hem ben. RedRibbon | 31 | 26-11-2009 15:50 | |
Algemene schoolzaken |
Na HBO bachelor naar Master universiteit? El Kim | 123 | 01-07-2004 21:49 | |
Liefde & Relatie |
ik word moe van mijn gebrek Ninnoc | 10 | 25-05-2002 17:30 |