Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Verlegenheid is een gevolg van onzekerheid. Probeer die onzekerheid uit je hoofd te zetten, jij mag er zijn, net als iedereen. Als dat meisje je dan niet wil (of gewoon helemaal niets met iemand wil) dan heb jij er in ieder geval alles aan gedaan en mag je zeker trots op jezelf zijn! Oh en trouwens: Zelfverzekerd zijn is veel leuker en interessant!
|
![]() |
|
het is een enorme enorme opluchting nadat je het haar verteld, wat de uitkomst ook is.
het is moeilijk, want ik had ook een goede vriend die ik leuk vond, ik heb het hem verteld maar hij wees me af. ik was wel heel opgelucht en dan weet je tenminste waar je aan toe bent. we zijn nog steeds goede vrienden. vertel het haar! ze zal het waarschijnlijk een eer vinden! |
![]() |
|
ik heb het via MSN gedaan. Misschien niet de beste manier, maar dan bespaar je een hoop gedoe. Ik raad je aan het eens tijdens een 'date' kan vertellen. Ik weet niet hoe oud je bent, maar het is een beetje kinderachtig om verkering te vragen.
zeg zoiets van: ik vind je al een tijdje leuk, zou je misschien mijn vriendin willen zijn? hoe precies weet ik niet, ik heb hier ook een probleem mee ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |