Advertentie | |
|
![]() |
|
*is vorig jaar met oud en nieuw letterlijk versierd door 'n meisje*
![]() ik was al stapel op der, maar toen nog meer ![]() jammer genoeg had ze al 'n vriend ![]()
|
Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.
Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?" Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r. Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen. Daarna spreek je af of ze een keer komt eten.
|
ik laat me meestal versieren..maar een jongen zelf versieren isz ook best wel errug leuk
![]() wat ik welles doe isz dat als er een podium is in een disco, er op gaan staan dansen...dan lekker veel oogcontact met leuke jongens zien te krijgen...en als je dan weer op de dansvloer staat te dansen dan komt er meestal wel een lekkerding bij je staan dansen...en dan moet je em heel lieff aan gaan kijken enzow ![]() ![]() ![]()
|
Ik stap er op af, doe spontaan en zeg glimlachend: "heeey mag ik weten hoe je heet?". Dan zeggen ze altijd hun naam en vragen ze jouw naam.
Dan vraag ik iets wat relevant is in de gelegenheid waar ik ben, zoals: "kom je hier vaker?". Vaak raak ik snel in een gesprek, en dan zeg ik: "Ik kan je niet goed verstaan, zullen we even naar een rustiger plekje gaan?" Daar stemt ze meestal wel mee in. Als ze geen drinken heeft haal ik eerst even drinken voor 'r. Daarna is het gewoon een oppervlakkig gesprek met haar. Veel in de ogen kijken. Eventueel pak je op een gegeven moment pak je haar hand, en gaat met je duim over haar hand strelen. Daarna spreek je af of ze een keer komt eten.
||
Citaat:
Heb jij dat in een Worddocument staan ofzoo?
||
![]() |
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
![]() |
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Vrijgezel en durf geen meiden te versieren Verwijderd | 48 | 12-11-2011 13:55 | |
Liefde & Relatie |
Msn versieren? luvdut | 24 | 31-07-2008 18:50 | |
Liefde & Relatie |
Versieren over de jaren heen. Severus | 16 | 19-09-2005 13:54 | |
Liefde & Relatie |
Wie versieren Pletterprater | 31 | 16-04-2005 01:45 | |
Lifestyle |
Wat is jou versier-outfit? ;-) Verwijderd | 79 | 11-04-2003 13:05 | |
Liefde & Relatie |
Hoe versier je een meisje ??? VELOCITY | 47 | 23-01-2003 18:54 |