Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Veder kan je op hier nog lezen, iemand met een P42.4 Ghz, 512, ATI9700Pro, haal al rond de 30 Fps. Ik heb de laatste paar dagen de forums op rage3d en infogrames goed doorgelezen en daaruit concludeer ik het volgende: 1.» het spel vereist een monster cpu 2.» het is wachten op een patch van ATI 3.» dezelfde problemen zien we terug bij de snelste Geforce kaarten alhoewel er ook berichten zijn dat in een identieke pc een TI4200 sneller (minder inzakken van de fps) is dan de 9700. 4.» het is wachten op een patch van EA 5.» in sommige gevallen verdubbeld (??) de fps wanneer er high priority aan de game wordt gegeven. 6.» Badly coded. Tja... 7.» meer geheugen (>512) 8.» The game sucks (ben ik het wel mee eens maar dat verklaart niet het inzakken van de fps) 9.» We moeten niet zo zeuren 10.» Iemand vermeldde dat bij de firstrun van U2 de fps(en misschien wel bepaalde grafische instellingen (LOD bijvoorbeeld) op een of andere manier gelocked worden
|
Hij hort en stoot...
![]() ok dit vind ik raar: mijn systeem waaropik u2 speel: p3 866 512 ram geforce 2 gts ok niet op de allerhoogste stand maar wel medium + alle effecten en hij draait soepel.. wat is dat het probleem bij die pc van hans olo.. ik draai ook XP
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Sorry hoor, maar een spel dat nu op een GF3 met 256MB zo slecht draait, is gewoon kut gecodeert. Je gaat toch geen nieuw spul kopen om een spel te draaien van een stel eikels dat niet kan coden? ![]() Weer een argument om geen spellen te kopen, maar ze te downloaden. (overigens, mijn winXP gebruikt schoon nog geen 80MB RAM).
|
Verwijderd
|
"iemand met een P42.4 Ghz, 512, ATI9700Pro, haal al rond de 30 Fps. "
HUH!? -- Dan heeft die persoon toch echt wat fout gedaan hoor. Mijn pa heeft precies dezelfde configuratie, en wij kunnen 'm fijn spelen op 1280x1024 met alle eyecandy voluit aan. FPS ligt dan tussen de 45-60. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
ja, maar rdram is wel erg snel, 800 mhz! als ik zou willen overstappen moet ik een nieuw moederbord een nieuwe processor en nieuw geheugen moeten kopen wat ik wel een beetje duur vind. Mijn pc is net iets meer dan een jaar oud. Ik heb geen zin om mijn p4 2ghz nu al weg te gooien
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Mijn vriend heeft ook UT2 en bij hem gaat het best blokkerig maar dat komt omdat zijn videokaart maar 16mb terwijl je 32 moet hebben.
Wat wel raar is dat wanneer mijn vriend missie 1 wil starten dat hij dan telkens uit het spel gegooid wordt en dat zijn computer dan vanzelf opnieuw opstart. We zijn dus nog niet verder gekomen dan de tutorial.
|
Verwijderd
|
Een vriend van mij heeft een 600MHZ en een simpele Geforce4.
Maar hij heeft wel een werkgeheugen van zo´n 600. Ik heb hier maar 256 in zitten, maar binnenkort ga ik ff een uitbreiding kopen(32,50 voor 128 vind ik niet enorm duur, maar ik weet de prijzen niet) en dan installeert ie ´em ff voor me. Dat wordt lekkere eyecandy, bijna net zo lekker als de DOA games ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
RAM upgrade zou echt moeten helpen. Voor zover ik weet laadt Unreal 2 een hele zooi textures in het geheugen in, als daar tekort aan is, tja, dan moet ie swappen. En dat gaat wel traag...
ach en ja of RDRAM nou beter is, denk het niet echt, gaat voornamelijk de hoeveelheid, om swappen te voorkomen. ik zit hier met een AMD TB 1.4 GHz, 512 MB DDR en een GF 3 en ik zit rond de 30 fps, op medium detail ofzo, dus op zich goed speelbaar.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Misschien heb jij een ouder versie van DirectX. Die heb je nodig om te spellen. Je kan het downloaden om www.microsoft.com. Je moet minimal DirectX 8.1 hebben om het te spellen. Of je moet een nieuwe Video Card kopen. een G4 Ti4600 van 200 -280 Euro is wel goed genoeg.
||
![]() |
Citaat:
nee, het ligt gewoon aan slechte software, maar ik heb gehoord dat er een patch in de maak is om de performance problemen en eax problemen op te lossen!
|
Verwijderd
|
Dan doe je toch echt iets anders fout...
Ik heb 'm laatst ook op mijn eigen bakkie gespeeld en hij loopt met het detail op medium gewoon lekker speelbaar, 30+ fps, met een XP1700+, 512mb PC2100 en een GF3 Ti200 op 210/500. Zelfs op m'n andere PC loopt hij op zich nog wel redelijk (een Pentium-4 1.5GHz met 256Mb PC800 Rambus en een GF2 Ti @ 265/450). Kwestie van drivers dus. Laatst gewijzigd op 14-02-2003 om 13:58. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
[Alg] Beeldscherm valt uit tijdens spelen spel. LamMuH_EiKoL | 15 | 30-01-2006 01:23 | |
Software & Hardware |
[Systeem] Toekomst deel 2 Verwijderd | 27 | 09-09-2005 07:24 | |
Games |
Welke games vind jij nou écht de moeite waard en/of die nog altijd bij blijven? *~Angel~* | 74 | 15-08-2004 11:03 | |
Games |
Postal 2 Evil creature | 41 | 23-06-2003 07:38 | |
Games |
[Unreal Tournament] DD_OK probleem Phreak | 2 | 28-04-2003 01:50 | |
Games |
Unreal 2:The Awakening Topic Dextro-X | 3 | 13-11-2002 22:26 |