![]() |
||
Citaat:
Tnx. ![]() En ik heb echt geen idee hoe dat met slapen ed moet, vrijwel elke houding doet te pijn om lang te houden.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
dus dat zie ik vanmiddag wel.. Vannacht waren m'n knieën opgezwollen en blauwig, nachtdokter gebeld, maar die zegt dat het gewoon overbelaste spieren zijn. (terwijl ik niet eens hard heb gesport oid ![]() Ze zei dat de zwelling in de loop van de nacht wel weer af zou nemen, en dat ik gewoon moest rusten ed. Maar goed, dat was een beetje raar mens, praatte tegen me alsof ik 4 oid was. ![]() Als het volgende week (dinsdag oid) niet over is, ga ik wel naar de huisarts ermee denk ik. Tis nu alleen heel pijnlijk met lopen ed, mja, dat moet dan maar. ![]() Bedankt iig. ![]()
|
hej vervelend man pijn in je knieen...
ik heb een aantal jaar geleden een keer een fiets tegen mn knie gehad waardoor mn knieschijf van zn plek schoot en bleef staan ![]() mijn dokter had ook elke keer zoiets van: gaat wel over bla bla bla maar nu ben ik ontzettend blij dat ik heb aangedrongen tot die ingreep (hoeveel pijn ik dan ook heb gehad en hoe bang ik ook ben geweest) misschien dat jij ook eens moet aandringen tot fotos maken, dan kunne ze misschien zo zeggen waardoor het komt.. (bij mij is het ook al vanaf geboorte maar kreeg er pas last van na die ongelukjes) |
![]() |
|
Ik krijg ook altijd last van mijn knieën als ik veel beweeg. Alleen bij mij zit er nooit een patroon in. Sommige dagen wanneer ik veel loop, kan ik aan het eind vd dag niet meer op mijn benen staan van de pijn, en sommige dagen heb ik ook nergens last van. En soms krijg ik er ook last van wanneer ik niet veel heb gelopen.
Bij mij helpt het wel om te rusten, en mijn knieën dan warm te houden (deken, kruik) Dus ik denk niet dat dat van jou hetzelfde is als wat ik heb. Eigenlijk heb ik dus ook niet echt een advies. Maar misschien zou je inderdaad wel een afspraak kunnen maken bij de dokter. Niet via de telefoon, maar dat ze er naar kijken. Dat is toch iets persoonlijker, als je komt. Je zei dat die vrouw via de telefoon je niet echt serieus nam, en ik denk dat wanneer je een afspraak hebt, ze je misschien serieuser nemen. Dat hoop ik tenminste voor je. Ik ben zelf nog nooit ermee naar de dokter gegaan, omdat ik er ook al mn hele leven last van heb. Daardoor is het een soort van 'normaal' geworden. Al zit ik de laatste tijd wel te twijfelen of ik er toch niet even naar zal laten kijken. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Problemen mbt knieën / enkels Verwijderd | 6 | 11-02-2012 18:11 | |
Lichaam & Gezondheid |
Pijnlijke knie(schijf) hahaha | 1 | 20-07-2007 18:26 | |
Verhalen & Gedichten |
striptease (vernieuwd & verbeterd) nlblue-eyes | 40 | 05-06-2007 17:26 | |