| Advertentie | |
|
|
|
|
|
|
|
die pillen zorgen voor betere doorbloeding van de hersenen (zeggen ze). maar dit bereik je ook door tijdens het leren (en je toetsen als het mag, of wanneer je zeker weet dat niemand je ziet) op een kauwgompje te kauwen (echt waar!!!)
(*kan echt geen tentamen meer maken zonder kauwgum *)
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: die pillen lijken me helemaal niks. Doe het gewoon met druivensuiker ofzo, volgens mij heeft dat hetzelfde effect
|
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() Maar het werkt niet, hoor. |
||
|
|
||
|
Citaat:
. Overigens kun je beter geen dextro eten vlak voor je examen. Al die suiker heeft een slechte invloed in je concentratie omdat je lichaam niet weet wat het met die plotselinge enegrieboost aanmoet. Alleen handig als je intensief sprot en zelfs dan overbodig. Goed eten is beter. bruine boterhammen, iets van fruit en als het kan iets van melk (als we dan toch gezond bezig zijn... ). Alleen niet vlak van tevoren, want om zo'n zware maaltijd te verwerken, word er bloed naar de maag getrokken (terwijl die eigenlijk voor je hersenen bedoeld was).
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Drugs & Alcohol |
cannabis en je brein. epidemic | 27 | 20-04-2010 16:40 | |
| Psychologie |
depri alweer heavyukkie | 33 | 03-04-2006 17:59 | |
| Drugs & Alcohol |
dingen vergeten Verwijderd | 71 | 09-11-2004 11:18 | |
| Drugs & Alcohol |
mdma guess what | 42 | 24-08-2004 20:19 | |
| Drugs & Alcohol |
ik maak me zorgen....me vriend gaat pille slikken.... Janet | 176 | 22-07-2003 23:55 | |
| Drugs & Alcohol |
Het gebruik van middelen Internationalist | 6 | 20-04-2002 11:39 | |