Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik droom er altijd van een bijzonder en getalenteerd iemand te zijn. Elegant, zelfverzekerd, origineel, ondoorgrondelijk, mysterieus, artistiek...Zo iemand die hoofden om doet draaien. Dat mensen denken: Wauw, kijk haar. Niet perse het middelpunt maar wel iemand die iets betekent. Iets heeft.
Achja. Sprookjes. |
![]() |
|
![]() |
Allereerst zou ik willen dat ik eens wat positiever tegenover mezelf sta. Ik kraak mezelf continu af, en dan meen ik het ook op dat moment.
Als ik dan uiteindelijk lekker in mijn vel zit, kijk ik wel eens of ik dan nog steeds die borstvergroting, haarverlenging, blondering etc. wil. |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Dus ik dacht... 'goh laat ik eens een 'boeiend' bericht in de groep gooien', maar dat wordt niet gewaardeerd blijkbaar...
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
euhmm nee werd niet gewaardeerd... |
![]() |
|
- ik wil veeeeeeel beter kunnen draaien
- ik wil spontaan zijn - ik wil kunnen dansen - ik wil heel zelfverzekerd zijn eigenlijk klinkt het raar dat ik dan totaal geen zelfvertrouwen heb want voor de rest ben ik eigenlijk al alles wat ik wil zijn....hm nooit over gedacht eigenlijk. ![]()
|
Ik wil wat meer zelfvertrouwen hebben, en tevreden kunnen zijn over mn uiterlijk, en minder verlegen.. spontaan zijn, elegant, orgineel, mysterieus, en niet meer onzeker zijn en wat displine astublieft
![]()
||
Citaat:
![]() Ik zou willen dat ik wat beter zou kunnen leren, dat ik meer tijd zou hebben voor vrienden en mijn paardje. En dat ik rijk was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Skateboarden ! RL | 53 | 07-09-2006 06:41 | |
De Kantine |
Ghostrider Il Mafioso | 18 | 04-05-2006 00:31 | |
Lifestyle |
Wanneer vind jij iemand een (gothic)-wannabe? )Vampje( | 108 | 04-07-2005 23:06 | |
Verhalen & Gedichten |
Columnwedstrijd: Over de kunst van het wannabe-zijn Ieke | 0 | 06-02-2005 23:11 | |
Seksualiteit |
Rebecca Looser Verwijderd | 50 | 26-04-2004 20:15 | |
De Kantine |
Che Guevara Verwijderd | 89 | 21-09-2003 21:40 |