Oud 06-06-2002, 11:01
Nate
Nate is offline
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Okee? Get it? Afin, ik was een uurtje geleden eens lekker op een donkere kamer van de zolder hier gaan zitten, matrasje bij, alles prima. Ik gooi 0,1 gram Salvia x5 extract in mijn pijpje, dacht dat dat me wel weg zou helpen. Niet dus. Na 10 minuutjes gooide ik er nóg maar eens 0,1 gram in, want ik dacht dat ik niet goed had geinhaleerd ofzo
.
.
.

Weer niets. Ze moeten altijd mij hebben

Clu van afgelopen Salvia topics is dus; het werkt niet altijd voor iedereen. 'K probeer het van de week nog wel een keertje. Duur geintje.
Oud 06-06-2002, 13:43
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
gewoon zoveel mogelijk in die pijp stoppen, in 1 keer die hele zooi oproken en inhouden maar! misschien hebben ze je trouwens wel gewoon geraspte bladeren verkocht?
Oud 06-06-2002, 14:43
Nate
Nate is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
gewoon zoveel mogelijk in die pijp stoppen, in 1 keer die hele zooi oproken en inhouden maar! misschien hebben ze je trouwens wel gewoon geraspte bladeren verkocht?
Lijkt me niet (Magic Moments in Den Bosch, erkende Smartshop geloof ik...) enneh, ik vind het een beetje sonde om 1 gram (25 euro) in 1x op te roken... Magoed, ik kijk volgende keer wel. Ik lees wel vaker dat 't niet de 1e keer (keren) lukt...
Oud 06-06-2002, 15:50
Klubbin
Klubbin is offline
Meestal ligt het probleem niet bij het product, maar op de manier hoe je het hebt gebruikt.

Dus op lege maag enz. Anders wil het ook niet echt werken
Met citaat reageren
Oud 06-06-2002, 17:26
Locke
Locke is offline
Jezus hoeveel van die kut salvia topics zijn er wel niet nu ..
Oud 06-06-2002, 22:17
the Comebackkid
the Comebackkid is offline
nou moet je eens ff goe luisteren en ik geen je een hele goeie tip:

25 euro voor geraspte (salvia-) bladeren waar je geen zak van voelt is afzxetterij.

Ga naar ?Happy Holland in Nijmegen. In 1 van die straten paralel aan de shop straat. Koop voor 8 euro (ook duur!!!!) een mini zakje. Echt superklein zakje, in 1 hijs oproken, je gaat het meemaken.
Oud 07-06-2002, 17:22
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
the Comebackkid schreef:
nou moet je eens ff goe luisteren en ik geen je een hele goeie tip:

25 euro voor geraspte (salvia-) bladeren waar je geen zak van voelt is afzxetterij.

Ga naar ?Happy Holland in Nijmegen. In 1 van die straten paralel aan de shop straat. Koop voor 8 euro (ook duur!!!!) een mini zakje. Echt superklein zakje, in 1 hijs oproken, je gaat het meemaken.
En in omgeving Amsterdam? Iemand?!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2002, 23:37
bloffan
bloffan is offline
Sommige mensen merken van salvia weinig tot niets bij een normale dosis. Dit verschilt van persoon tot persoon. Zo gek is het dus niet. Je kan inderdaad proberen een hogere dosis te gebruiken.
Met citaat reageren
Oud 09-06-2002, 19:02
Aragorn
Aragorn is offline
omgeving amsterdam:

'k weet maar twee shops:
eentje in de warmoestraat (precies achter het politiebureau), en eentje ind e kerkstraat, als je vanaf de leidsestraat ein loopt zo'n 70 meter of zo.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2002, 10:07
Glass Ghost
Glass Ghost is offline
Citaat:
Aragorn schreef:
omgeving amsterdam:

'k weet maar twee shops:
eentje in de warmoestraat (precies achter het politiebureau), en eentje ind e kerkstraat, als je vanaf de leidsestraat ein loopt zo'n 70 meter of zo.
Badankt, ik had het ook al in die andere topic gevraagd maar kwam geen reactie dus ik denk ik vraagt nog es...
Er zit er trouwens ook een op de Nieuwezijds Voorburgwal, maar daar hebben ze volgens mij alleen paddo's, veel waterpijpen en van die energiepillen. Art & Smartshop is het.
Met citaat reageren
Oud 09-08-2002, 20:58
Eightball GOD
Eightball GOD is offline
Citaat:
Aragorn schreef:
omgeving amsterdam:

'k weet maar twee shops:
de conscious dreams is dat hè? daar heb ik de afgelopen week de post bezorgd
ga ik dan ook maar is een kijkje nemen...
maar wat is dat salvia nou precies? (jah, drugs, haha, maar wat voor soort?)
Oud 11-08-2002, 12:56
Zap
Zap is offline
Citaat:
bloffan schreef:
Sommige mensen merken van salvia weinig tot niets bij een normale dosis. Dit verschilt van persoon tot persoon. Zo gek is het dus niet. Je kan inderdaad proberen een hogere dosis te gebruiken.

Inderdaad, 1 op de 10 mensen hebben een ongebruikelijk hoge tolerantie voor salvia
Met citaat reageren
Oud 12-08-2002, 20:49
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
Eightball GOD schreef:

de conscious dreams is dat hè? daar heb ik de afgelopen week de post bezorgd
ga ik dan ook maar is een kijkje nemen...
maar wat is dat salvia nou precies? (jah, drugs, haha, maar wat voor soort?)

Hee ruben

ehm, tsja salvia is een soort plant met hallucinoge middelen. Ongeveer iets als paddo's enzo maar gewoon een plant. Werd gebruikt door indianen volgens mij, had ik ergens gelezen maar goed. Het is heel erg sterk en je gaat dr vet van trippen, ik tenminste wel alleen het hangt er vanaf hoe je het oprookt. Je kan t gewoon roken in een joint of pijp, waterpijp is ook chill. Het heeft verschillende effecten, je kan zware lachkick krijgen, je kan denken dat je een lamp bent of dat je uit je lichaam treedt en al dat soort dingen. Bij mij ging het gelukkig wel gewoon goed en was het een zwaar relaxte trip.

bye *hugg*
Oud 13-08-2002, 04:26
-Pinko-
-Pinko- is offline
Wow, vaag! ik heb van veel drugs gehoort! en heb zowat Veel drugs gedaan! maar nog noooit hiervan gehoort!!!

thanks for the tip zou ik zeggen en hoelang ga je ervan trippen? en zou het te combineren zijn met andere drugs?

-=Pinky=-
Oud 13-08-2002, 13:09
Bauduin
Bauduin is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:
Wow, vaag! ik heb van veel drugs gehoort! en heb zowat Veel drugs gedaan! maar nog noooit hiervan gehoort!!!

thanks for the tip zou ik zeggen en hoelang ga je ervan trippen? en zou het te combineren zijn met andere drugs?

-=Pinky=-

Hee

Nou het beste om het te roken is zegmaar met een waterijp omdat de rook dan minder scherp is enzo een trip duurt niet zo heel erg lang, meestal 20 minuten als je het goed inhaleert, doe je door binnen twee minuten 2 hele zware hijsen te nemen en die dan zo lang mogelijk binnen houden. Daarna ben je gewoon weer normaal en het laat volgens mij ook niets achter in je lichaam, zoals bij wiet blijft de thc nog 6 weken in je bloed ofzo. tis wel heel erg duur en meestal kunnen ze je ook heel erg afzetten dus als je het wilt proberen, zou ik het bij een goeie smartshop halen.
Oud 13-08-2002, 17:05
-Pinko-
-Pinko- is offline
Echt wierd!! ik heb al 3 verhalen gelezen hier over Salvia, en dammmmm wat lijkt het gevaarlijk spul......... Ik WIL HET!!!!!!
kan ik me mind up fucking voor 20 min!!

kijken als ik nog iets kan kopen in de konmar tijdens de trip!! hebben jullie dat wel eens geprobeert??? totaal naar de kanker! (op paddos ofzo) iets kopen in de KONMAR!!

Godsame wat heeft die winkel blij kleurtjes! ik bleef echt mega 10 min naar de chips staren! en daarna nog eens 10 min naar alle soorte plaatjes op de wijnen te kijken!

maar weten jullie dan waar ik wel goede salvia kan kopen?? in de buurt van amsterdam , almere , weesp , enz enz?

-=pinky=-
Oud 14-08-2002, 06:43
Isa
Isa is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:
Echt wierd!! ik heb al 3 verhalen gelezen hier over Salvia, en dammmmm wat lijkt het gevaarlijk spul......... Ik WIL HET!!!!!!
kan ik me mind up fucking voor 20 min!!

het is overal te koop hoor. (zelfs in tuinwinkels, niet alleen in smartshops, alleen dan bedoeld om in de tuin te planten.)

kijken als ik nog iets kan kopen in de konmar tijdens de trip!! hebben jullie dat wel eens geprobeert??? totaal naar de kanker! (op paddos ofzo) iets kopen in de KONMAR!!

grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet.

Godsame wat heeft die winkel blij kleurtjes! ik bleef echt mega 10 min naar de chips staren! en daarna nog eens 10 min naar alle soorte plaatjes op de wijnen te kijken!

ga toch maar liever thuis zitten.

maar weten jullie dan waar ik wel goede salvia kan kopen?? in de buurt van amsterdam , almere , weesp , enz enz?
-=pinky=-
nee sorry. in de gewone smartshop lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 14-08-2002, 22:22
diavolina
diavolina is offline
[QUOTE]kenny mccormick schreef:
grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet. [QUOTE]

40 keer intenser??
Oud 15-08-2002, 06:30
Isa
Isa is offline
[QUOTE]diavolina schreef:
[QUOTE]kenny mccormick schreef:
grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet.
Citaat:

40 keer intenser??
dat zei de medewerkster van de smartshop psychedelic (heet nu shaman)

daar moet natuurlijk wel bijgezegd worden dat salvia veel korter duurt dan LSD
Met citaat reageren
Oud 15-08-2002, 17:53
-Pinko-
-Pinko- is offline
hmhmm 40 keer intenser dan LSD??? heb je wel eens LSD gedaan??? zou me niet kunnen indenken! dat er een trip intenser dan een LSD trip kan zijn.........

owkaay hij is natuurlijk wel korter! maar Intenser??? ik heb LSD gedaan! een hele zegel! en 1 keer ander halve..... ik zit hier echt
Oud 15-08-2002, 20:48
diavolina
diavolina is offline
ik kan het toch echt niet geloven hoor... t spijt me wel... proberen ??
Oud 16-08-2002, 05:35
-Pinko-
-Pinko- is offline
Citaat:
diavolina schreef:
ik kan het toch echt niet geloven hoor... t spijt me wel... proberen ??
Zullen we?? zal wel moeten! want 40 keer intenser! wil ik wel zeker aan!!! heb tegenwoordig een muur van graffiti in me achter tuin!! dus ik ga er lekkeer tegen over zitten!
Oud 16-08-2002, 05:36
-Pinko-
-Pinko- is offline
1 sept! ter viering van me 1 jaar achter elkaar elke dag minimaal 1 joind gesmooked te hebben! en als nog mijn 3 jaarige opleing in 2 te halen met nul cijfers onder de 6
Oud 16-08-2002, 15:28
Isa
Isa is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:
hmhmm 40 keer intenser dan LSD??? heb je wel eens LSD gedaan???

no, alleen lage dosis paddo.

zou me niet kunnen indenken! dat er een trip intenser dan een LSD trip kan zijn.........

toch is het zo. zeggen ook al die lui op erowid. die zeggen bv dat ze alle psychedelica onder dezelfde categorie zetten... behalve salvia, dat hoort in een ander universum thuis zeggen ze dan.

owkaay hij is natuurlijk wel korter!

hou er rekening mee dat tijd gigantisch vertraagd kan worden. die 3 minuten kunnen een eeuwigheid zijn.

maar Intenser??? ik heb LSD gedaan! een hele zegel! en 1 keer ander halve..... ik zit hier echt
kun je daar een tripreport van schrijven? ben nieuwsgierig.
heb je trouwens ook ooit DMT gedaan? ook zo'n korte intense trip net als Salvia. alleen is dat wel illegaal.

Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 15:36.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2002, 15:32
Isa
Isa is offline
Citaat:
-Pinko- schreef:

Zullen we?? zal wel moeten! want 40 keer intenser! wil ik wel zeker aan!!! heb tegenwoordig een muur van graffiti in me achter tuin!! dus ik ga er lekkeer tegen over zitten!
die muur van graffiti zal echt niks uitmaken. dat is meer voor LSD of paddo's, daarbij veranderen dingen gewoon of vermengen de zintuigen zich. Salvia is een ander universum, een totaal andere staat van bewustzijn. Je zal waarschijnlijk niet eens meer weten dat je tegenover een graffitimuur zit.
wie weet herriner je je niet eens meer dat je mens bent.
Citaat:

1 sept! ter viering van me 1 jaar achter elkaar elke dag minimaal 1 joind gesmooked te hebben!
hmm, 2 dagen na mijn verjaardag dus.

en als nog mijn 3 jaarige opleing in 2 te halen met nul cijfers onder de 6
[/quote]
be sure to write a trip report.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-08-2002, 16:36
diavolina
diavolina is offline
oooo wat leuk! ik wil ook salvia!!!

waar moet je n tripreport van hebben??? lsd???
Oud 19-08-2002, 05:56
Cyph0n
Cyph0n is offline
wtf is salvia
Oud 19-08-2002, 05:59
Cyph0n
Cyph0n is offline
Citaat:
Kenny McCormick schreef:

kun je daar een tripreport van schrijven? ben nieuwsgierig.
heb je trouwens ook ooit DMT gedaan? ook zo'n korte intense trip net als Salvia. alleen is dat wel illegaal.
Je hebt ook Ayahuasca dat is DMT gemixed met een andere plant zodat het effect enkele uren duurt, dat moet je dan koken en krijg je een soort van roodkleurig sapje, het is traditie dat je dan gaat vasten van te voren, het schijnt ook echt ranzig te zijn om te drinken en het is dan ook traditie om het zo lang mogelijk binnen te houden zonder et uit te kotsen, een vriend/kenis van mij (een ervaren cubensis = mexicaanse paddo's tripper) heeft het 1 keer geprobeerd maar kon het niet lang genoeg binnenhouden.
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten