Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
nou moet je eens ff goe luisteren en ik geen je een hele goeie tip:
25 euro voor geraspte (salvia-) bladeren waar je geen zak van voelt is afzxetterij. Ga naar ?Happy Holland in Nijmegen. In 1 van die straten paralel aan de shop straat. Koop voor 8 euro (ook duur!!!!) een mini zakje. Echt superklein zakje, in 1 hijs oproken, je gaat het meemaken.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Er zit er trouwens ook een op de Nieuwezijds Voorburgwal, maar daar hebben ze volgens mij alleen paddo's, veel waterpijpen en van die energiepillen. Art & Smartshop is het. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ga ik dan ook maar is een kijkje nemen... maar wat is dat salvia nou precies? (jah, drugs, haha, maar wat voor soort?)
||
![]() |
Citaat:
Inderdaad, 1 op de 10 mensen hebben een ongebruikelijk hoge tolerantie voor salvia |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hee ruben ![]() ehm, tsja salvia is een soort plant met hallucinoge middelen. Ongeveer iets als paddo's enzo maar gewoon een plant. Werd gebruikt door indianen volgens mij, had ik ergens gelezen maar goed. Het is heel erg sterk en je gaat dr vet van trippen, ik tenminste wel alleen het hangt er vanaf hoe je het oprookt. ![]() ![]() bye *hugg*
||
![]() |
Citaat:
Hee ![]() Nou het beste om het te roken is zegmaar met een waterijp omdat de rook dan minder scherp is enzo ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
Echt wierd!! ik heb al 3 verhalen gelezen hier over Salvia, en dammmmm wat lijkt het gevaarlijk spul......... Ik WIL HET!!!!!!
![]() kan ik me mind up fucking voor 20 min!! kijken als ik nog iets kan kopen in de konmar tijdens de trip!! ![]() Godsame wat heeft die winkel blij kleurtjes! ik bleef echt mega 10 min naar de chips staren! en daarna nog eens 10 min naar alle soorte plaatjes op de wijnen te kijken! maar weten jullie dan waar ik wel goede salvia kan kopen?? in de buurt van amsterdam , almere , weesp , enz enz? -=pinky=-
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
[QUOTE]kenny mccormick schreef:
grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet. [QUOTE] 40 keer intenser?? ![]() ![]()
||
[QUOTE]diavolina schreef:
[QUOTE]kenny mccormick schreef: grapjas, iets kopen tijdens een salvia trip. het is 40 keer intenser als LSD vriend, je bevind je volkomen in een andere dimensie dan kun je echt niks kopen. je zult je niet bewust zijn van wat je lichaam allemaal doet. Citaat:
daar moet natuurlijk wel bijgezegd worden dat salvia veel korter duurt dan LSD |
![]() |
|
![]() |
hmhmm 40 keer intenser dan LSD??? heb je wel eens LSD gedaan??? zou me niet kunnen indenken! dat er een trip intenser dan een LSD trip kan zijn.........
owkaay hij is natuurlijk wel korter! maar Intenser??? ik heb LSD gedaan! een hele zegel! en 1 keer ander halve..... ik zit hier echt ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() heb je trouwens ook ooit DMT gedaan? ook zo'n korte intense trip net als Salvia. alleen is dat wel illegaal. Laatst gewijzigd op 16-08-2002 om 15:36. |
![]() |
|||
Citaat:
wie weet herriner je je niet eens meer dat je mens bent. Citaat:
![]() en als nog mijn 3 jaarige opleing in 2 te halen met nul cijfers onder de 6 [/quote] be sure to write a trip report. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||