Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wie binnen is, blijft. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|||||||
Citaat:
Ja Citaat:
trouwerij, begrafenis, en omdat ik een keer mijn pianoleraar moest helpen blaadjes omslaan ![]() Citaat:
er... nou trouwen is altijd leuk. Begraven is minder. En toen ik mijn pianoleraar hielp zat ik middenin een Noorse Lutherse mis en ik verstond er natuurlijk geen bal van en er werd veel gepreekt ![]() ![]() Citaat:
Nee Citaat:
n.v.t. Citaat:
Er,.. ja. Zie boven.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en ik zat daar met mijn moeder en zus, maar zij waren beiden helemaal niet aan het luisteren naar wat er gezegd werd en ik wist niet wat ik moest doen ![]() maar volgens mij mag je best weglopen hoor als het je niet bevalt ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Nee, veel gemoedelijker wat ik zo hoor ![]()
||
Citaat:
Ik ben zelf wel eens met vrienden mee geweest die zelf heel gelovig waren. Dat was dan meteen een streng gereformeerde kerk met oude mevrouwen en zwarte hoedjes. Nou ja, ik heb geïnteresseerd zitten luisteren en geprobeerd er wijs uit te worden, maar na een paar keer heb ik het opgegeven. Het was saai, de spreker deed zo veel mogelijk zijn best zijn preken onbegrijpelijk te maken voor mensen die niet bekend waren met bijbelse taal en ik was het nog niet met zijn standpunten eens ook. Ik heb besloten maar mijn eigen theorieën te vormen over goden en bovennatuurlijke krachten.
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik oordeel niet, opdat ik niet geoordeeld worde, maar het is 'anders'... met rot muziek. ai, nu oordeel ik toch. overigens heb ik wel eens iemand meegesleept naar een jeugddienst. tot mijn grote spijt, want zo heeft hij een totaal verkeerde indruk gekregen. stelletje geestelijke labielen zaten daar, met de theologische diepgang van een aardbei. maar het was wel gezellig ![]() mijn ervaring is trouwens juist dat de katholieke diensten vrij zijn voor in en uitloop.(ben een keer, toen ze met wierrook begonnen te kloten, er vandoor gegaan. wordt misselijk en krijg hoofdpijn van dat spul) bij ons kan je opstaan en weglopen tijdens een dienst, maar dan wordt er toch verwacht dat je je later verantwoort. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Waarom is iemand christelijk, cq. hangt iemand het geloof aan? Prime Evil | 46 | 15-10-2003 15:48 | |
Lifestyle |
Wat versta jij onder "onvolwassen" gedrag Ijke | 152 | 24-09-2003 14:42 | |
Onrechtvaardigheid in de Bijbel Gatara | 109 | 04-08-2003 06:49 | |
Nieuw 'politiek' systeem,wereldorde, levensbeschouwing. Cooperatieve Anarchie. Isa | 28 | 13-06-2003 20:47 | |
De Kantine |
De kerk......dat vind ik net een soort sekte !! :S G.T.C. | 43 | 27-05-2003 22:22 | |
Weer terug naar de kerk? Verwijderd | 9 | 09-08-2002 09:26 |