Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-11-2010, 21:16
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Hallo

Ik zit me een beetje te piekeren.
De situatie is als volgd.

't is bijna 8 maanden uit met mijn lief. Maar we zijn nog zeer goed bevriend met elkaar en we hebben al over onze gevoelens gepraat, misschien gaan we later opnieuw samen zijn.

Ik had paar maanden geleden gevraagd voor een keer af te spreken, maar eerst kon hij niet en daarna zei hij dat hij nog niet klaar voor was. Maar deze week wou hij wel afspreken maar zoals gewoonlijk weer iets tussen gekomen.

Het afspreken is bij hem een probleem, hij is een bezige bij, ten eerste en als we afspreken komt er meestal iets tussen. Dit is een van de hoofdredenen dat het uit is tussen ons.
Ik zou hem zo graag zien, maar ik kan moeilijk blijven vragen, wanneer gaan we afspreken...

We praten bijna elke dag op msn en sinds kort op skype om elkaar te zien. Maar door skype zijn mijn gevoelens groter geworden. Onze gevoelens voor elkaar zijn er maar de ene dag meer dan de andere dag(up and down)

Maar ik vraag me af, wanneer zullen we ooit samen zijn en ik heb ook twijfels. Kan ik met hem samen zijn, zal hij wel tijd hebben voor me, als een echte relatie.

Hoe moet ik verder, zien wat de toekomst ons brengt, wachten...?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2010, 21:21
gerard321
gerard321 is offline
wacht eerst gewoon eens af hoe t afspraakje verloopt, en hoe hij het ziet, en kijk dan verder
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 21:24
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Citaat:
wacht eerst gewoon eens af hoe t afspraakje verloopt, en hoe hij het ziet, en kijk dan verder
Nja, inderdaad. Maar er moet wel eerst een afspraakje komen...
Met citaat reageren
Oud 06-11-2010, 21:25
gerard321
gerard321 is offline
ja, en als hij dat blijft uitstellen, dan zegt dat ook wel iets
Met citaat reageren
Oud 13-11-2010, 10:47
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Er is de laatste week veel gebeurd tussen ons.

Gisteren ruzie gehad, met als gevolg dat hij zei dat een relatie niet meer zal van komen. Het blijft alleen bij vriendschap.
Ik voel me nu triest, ik had (valse) hoop...
Dat afspreken zal er niet meer of nooit van komen.

Trouwens hij gaat nu zeer goed om, met een meisje die hij veel smst en lange gesprekken heeft...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 00:35
Picidae
Picidae is offline
sterkte er mee!
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 07:48
hookee
hookee is offline
Citaat:
Trouwens hij gaat nu zeer goed om, met een meisje die hij veel smst en lange gesprekken heeft...
Die heeft hij niet deze week ontmoet, dat speelt al langer, neem dat maar van mij aan. Ik denk dat het meisje iedere keer tussen jullie afspraken is gekomen.
Vergeet hem, hij at van twee walletjes.
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 11:34
gerard321
gerard321 is offline
jij verdient veel beter dan zo'n jongen
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 12:02
Verwijderd
Citaat:
Onze gevoelens voor elkaar zijn er maar de ene dag meer dan de andere dag(up and down)

Maar ik vraag me af, wanneer zullen we ooit samen zijn en ik heb ook twijfels. Kan ik met hem samen zijn, zal hij wel tijd hebben voor me, als een echte relatie.

Hoe moet ik verder, zien wat de toekomst ons brengt, wachten...?
Als je ervoor kiest om weer bij elkaar komen moet je er heel zeker van zijn dat er dingen veranderd zijn, het is tenslotte niet voor niets uitgegaan de vorige keer.. Daarnaast moet je ontzettend veel vertrouwen hebben in het feit dat hij degene voor jou is en dat het tussen jullie gaat werken...

Dit lijk je niet te hebben en bovendien ben ik het eens met hookee dat hij al langere tijd contact moet hebben gehad met dat andere meisje. Jij bent al niet zeker en hij houdt je aan het lijntje, let him be and move on...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2010, 13:07
Loveangel90
Loveangel90 is offline
Merci'tjes voor jullie reacties

Toen ik vorige week vroeg waarom hij nu niet meer wilt afspreken en de week ervoor wel. Zei hij dat we een koppel waren en dat daarmee moeilijk heeft....

Nja, nu weet ik dat hij met dat meiske al veel keren heeft afgesproken...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten