![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
15-16 en de eerste keer was een hell. Ik wou gewoon neuken en ik opte maar voor iemand die ik simpelweg lelijk vond. Ik ben niet zo shallow, maar hoe ik het in mijn hoofd heb kunnen halen om iemand dat ik lelijk vind [mening] te neuken begrijp ik nog steeds niet. Waarschijnlijk sociale druk om niet meer als maagd bekeken te worden of gewoon het feit dat ik een overgeile puber was... Flashbacks plagen mij nog altijd, gezien dat wijf echt wel lelijk was, niet normaal.
Bovendien was zij de hele tijd met mij aan het flirten, waardoor ik, na een hoop drank, tegen mezelf zei: " ahhh fuck it". Helaas letterlijk.... |
![]() |
|
Ja. Ik heb spijt van mijn eerste keer..
Ik was 17, dronken en wist dat ik lesbisch ben.(Nog niet out toen!) Het was Kermis bij ons, vandaar het dronkenschap ![]() Balen dat ik achteraf deed! De seks was op z'n zachts gezegd slecht, niet eens het feit dat het een jongen was, maar hij was gewoon echt niet goed! Spijt dat mijn eerste keer met een jongen was... Maar goed, nu mag ik mijn eerste keer met een vrouw nog meemaken ![]() Dus dat is ook een soort eerste keer toch? ![]()
|
Verwijderd
|
Eerste keer was ik 13, had een meisje van 15 lere kenne, ben altijd wel een heel afwijkend persoon geweest van de overgrote meerderheid met een eigen idee, eigen stijl, eigen manier van omgaan met mensen.. En dat stond haar toen wel aan. Zie het als een soort vroeg volwassen zijn, en alstublieft voor die mensen die denken dat ik hier grote jan probeer uit te hangen, dit is of beter was de pure realiteit. In ieder geval, we konden goed overweg en na een korte relatie met een buurmeisje van haar, begon onze relatie. En na twee maanden tijd, na het kijken van een romantische film (ik zei het, soms ben ik anders) en een massage voor haar zere nek op haar bed, zijn we van de grond gegaan bij wijze van spreken. Maar achteraf (week nadien) heeft ze me laten vallen als een baksteen. Ben daar niet goed van geweest, logischerwijs. En dus jah, ik heb wel spijt van mijn eerste keer.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb geen spijt van de eerste keer. Integendeel ![]() |
![]() |
|
Mijn eerste keer is nog niet zo heel lang geleden, met mijn beste vriend, we hebben geen relatie, maar vind het wel goed zoals het nu is! Het deed ook absoluut geen pijn, zoals iedereen altijd tegen mij vertelde! Het gekke is dat ik altijd wou dat het zo zou gebeuren, dat mijn beste vriend mij zou ontmaagden, en het is nog gebeurd ook! Haha
|
![]() |
|
Verwijderd
|
De allereerste keer was met mijn huidige vriend. Ik had hiervoor relaties gehad met genoeg anderen, maar zie dit eigenlijk niet als een echte relatie. Meeste relaties waren via internet of lange afstand. Weet eigenlijk niet waarom ik iets met ze had genomen, maar goed. Toen ik het met mijn vriend deed, kende ik hem al anderhalf jaar en ging al anderhalve maand met hem. Had eerst wel een beetje spijt omdat ik niet echt serieus was in mn relatie. Maar werd telkens serieuzer, dus heb er geen spijt meer van.
|
![]() |
|
Mijn eerste keer had ik liever met iemand anders gedaan. Ik vond mijn vriendje toen eigenlijk steeds minder leuk, hij was iets te oversekst en kneep overal in mijn kont, ook bij mijn enorm preutse ouders thuis. Ik durfde alleen nergens iets van te zeggen. En tijdens mijn ontmaagding ging het allemaal iets te snel, ik was niet nat genoeg en hij bleef maar doorgaan terwijl ik het uitschreeuwde. Een beetje gebloed.
Snel daarna heb ik het uitgemaakt. Ik ben wel blij dat ik op mijn 17e ben ontmaagd want daarvoor was ik er persoonlijk nog lang niet klaar voor. Maar nu is mijn seks goed ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
De eerste keer KawaiiPluzzle | 15 | 28-11-2014 19:36 | |
Seksualiteit |
libido verhogen? DaichiDechu | 57 | 12-07-2012 16:56 | |
Seksualiteit |
Ik weet niet wat ik wil... Zweefvliegtuig | 33 | 16-10-2003 09:07 | |
Liefde & Relatie |
wat wil een jongen al snel in een relatie van een meisje Verwijderd | 69 | 02-09-2003 22:08 | |
Seksualiteit |
eerste keer......spijt/verdrietig/genieten....en? en ? sherine | 59 | 24-04-2003 11:39 | |
Liefde & Relatie |
Zucht, het is weer zo ver... Verwijderd | 49 | 20-04-2002 13:46 |