Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-02-2012, 00:26
Verwijderd
Heey!

Hoe was je eerste seks? Met wie? Hoe oud was je en... heb je er spijt van?
Ik had seks gehad voor het eerst met een heel goede vriend, maar bij ons gingen seks en drank altijd samen, maar dat vind ik opzich niet zo een probleem, mijn ontmaagding hoefde voor mij ook niet speciaal te zijn ofzo

Jullie?

A
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 00:52
Linda Prins
Linda Prins is offline
Mijn eerste keer sex met mijn buurjongen, het viel reuze mee met de pijn, nee spijt heb ik niet, het was op zijn kamer, er was niemand thuis, lekker samen op bed zitten, beetje strelen en zoenen, langzaam steeds verder gegaan, beffen, pijpen, en zoenen, leren pijpen,(nee geen broekspijpen) de eerste keer moest ik kotsen, ging toen te diep, liet me door hem beffen, dat was fijn, neuken deed niet veel pijn, en nu vind ik neuken lekker,
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 04:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn eerste keer was met mijn toenmalige vriendje. We waren allebei 16 en het was voor ons allebei de eerste keer.
Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Hij was de juiste persoon en ik kan ook niemand anders bedenken met wie ik het gedaan zou willen hebben.
Oud 23-02-2012, 11:11
bierkoning
bierkoning is offline
Mijn eerste keer was met een vriendin, die al veel ouder was, en het wel leuk vond om mij wat te leren. ik was 16 en zij was 19. Was wel wat zenuwachtig allemaal, niet heel romantisch en speciaal. Maar wel prima voor een eerste keer. we hebben het een paar keer gedaan, en een jaar later is het contact een beetje verwaterd en is ze verhuisd.
Oud 23-02-2012, 11:13
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
Mijn eerste keer sex met mijn buurjongen, het viel reuze mee met de pijn, nee spijt heb ik niet, het was op zijn kamer, er was niemand thuis, lekker samen op bed zitten, beetje strelen en zoenen, langzaam steeds verder gegaan, beffen, pijpen, en zoenen, leren pijpen,(nee geen broekspijpen) de eerste keer moest ik kotsen, ging toen te diep, liet me door hem beffen, dat was fijn, neuken deed niet veel pijn, en nu vind ik neuken lekker,
Je begint je geloofwaardigheid te verliezen
Oud 23-02-2012, 11:26
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Je begint je geloofwaardigheid te verliezen
in letterlijk elke post, reageert ze met heel veel details die niet relevant zijn
Oud 23-02-2012, 11:31
Carbi
Carbi is offline
ik wacht nog steeds op haar pm ze wou afspreken
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 11:33
bierkoning
bierkoning is offline
we mogen het niet zeggen, maar ze lijkt een troll, dus verwacht niet teveel van je afspraakje incl pijpbeurt

en dan nu weer OT:
Oud 23-02-2012, 11:39
Volk
Volk is offline
Citaat:
Mijn eerste keer was met mijn toenmalige vriendje. We waren allebei 16 Ik was 15 en hij was 16 en het was voor ons allebei de eerste keer.
Ik heb er tot op de dag van vandaag geen spijt van. Hij was de juiste persoon en ik kan ook niemand anders bedenken met wie ik het gedaan zou willen hebben.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2012, 20:20
xLovelite
xLovelite is offline
Ik heb nog steeds met mijn vriend die mij ontmaagd heeft,
En we hebben nu anderhalf jaar, helemaal geen spijt(:
Het deed de 1ste paar keer wel pijn, maar nu is het wel lekker
Zou het met niemand anders willen doen
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 11:34
UnlimitedUAV
UnlimitedUAV is offline
Citaat:
in letterlijk elke post, reageert ze met heel veel details die niet relevant zijn
Ahh! zo dus.
Oud 24-02-2012, 16:48
Verwijderd
Aan de ene kant heb ik spijt aan de andere kant ook weer niet.

Het was een soort one-night stand.
Ik kende hem daarvoor al wel.
Iets teveel drank op en daarna nooit meer wat van hem gehoord, helaas.
Ik voelde me best gebruikt.
Dusja.
Deed geen pijn iniedergeval..
Met citaat reageren
Oud 24-02-2012, 21:11
Verwijderd
Ik was 16 en mijn toenmalige vriendje ook, ik heb er nooit spijt van gehad.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2012, 19:06
TOMMYHILFIGERRR
TOMMYHILFIGERRR is offline
moet nog komen !
Met citaat reageren
Oud 17-03-2012, 03:44
JackBrouwer
JackBrouwer is offline
15-16 en de eerste keer was een hell. Ik wou gewoon neuken en ik opte maar voor iemand die ik simpelweg lelijk vond. Ik ben niet zo shallow, maar hoe ik het in mijn hoofd heb kunnen halen om iemand dat ik lelijk vind [mening] te neuken begrijp ik nog steeds niet. Waarschijnlijk sociale druk om niet meer als maagd bekeken te worden of gewoon het feit dat ik een overgeile puber was... Flashbacks plagen mij nog altijd, gezien dat wijf echt wel lelijk was, niet normaal.

Bovendien was zij de hele tijd met mij aan het flirten, waardoor ik, na een hoop drank, tegen mezelf zei: " ahhh fuck it". Helaas letterlijk....
Met citaat reageren
Oud 18-03-2012, 22:01
Mandii--xx
Mandii--xx is offline
Ja. Ik heb spijt van mijn eerste keer..

Ik was 17, dronken en wist dat ik lesbisch ben.(Nog niet out toen!)

Het was Kermis bij ons, vandaar het dronkenschap , en ben uiteindelijk met een jongen uit mijn straat in bed beland..
Balen dat ik achteraf deed!
De seks was op z'n zachts gezegd slecht, niet eens het feit dat het een jongen was, maar hij was gewoon echt niet goed!

Spijt dat mijn eerste keer met een jongen was...
Maar goed, nu mag ik mijn eerste keer met een vrouw nog meemaken
Dus dat is ook een soort eerste keer toch?
Oud 22-03-2012, 14:26
Verwijderd
Eerste keer was ik 13, had een meisje van 15 lere kenne, ben altijd wel een heel afwijkend persoon geweest van de overgrote meerderheid met een eigen idee, eigen stijl, eigen manier van omgaan met mensen.. En dat stond haar toen wel aan. Zie het als een soort vroeg volwassen zijn, en alstublieft voor die mensen die denken dat ik hier grote jan probeer uit te hangen, dit is of beter was de pure realiteit. In ieder geval, we konden goed overweg en na een korte relatie met een buurmeisje van haar, begon onze relatie. En na twee maanden tijd, na het kijken van een romantische film (ik zei het, soms ben ik anders) en een massage voor haar zere nek op haar bed, zijn we van de grond gegaan bij wijze van spreken. Maar achteraf (week nadien) heeft ze me laten vallen als een baksteen. Ben daar niet goed van geweest, logischerwijs. En dus jah, ik heb wel spijt van mijn eerste keer.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2012, 18:35
liefmeisje.xoxo
liefmeisje.xoxo is offline
Moet nog komen .
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 13:13
.Daan
.Daan is offline
Was 16 met mn toenmalige vriendin. Was nou niet bepaald een logeer partijtje om over naar huis te schrijven. Daarna geen problemen meer gehad
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Eerste keer was ik 13, had een meisje van 15 lere kenne, ben altijd wel een heel afwijkend persoon geweest van de overgrote meerderheid met een eigen idee, eigen stijl, eigen manier van omgaan met mensen.. En dat stond haar toen wel aan. Zie het als een soort vroeg volwassen zijn, en alstublieft voor die mensen die denken dat ik hier grote jan probeer uit te hangen, dit is of beter was de pure realiteit.
Waarom klink je dan zo maagdelijk de hele tijd?

Ik heb geen spijt van de eerste keer. Integendeel
Met citaat reageren
Oud 24-03-2012, 20:10
Verwijderd
Ik heb dr 1 gedaan op uitwisseling in Polen een maand geleden. Probleem was alleen dat haar moeder binnen kwam.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2012, 21:00
bubbles94
bubbles94 is offline
Mijn eerste keer is nog niet zo heel lang geleden, met mijn beste vriend, we hebben geen relatie, maar vind het wel goed zoals het nu is! Het deed ook absoluut geen pijn, zoals iedereen altijd tegen mij vertelde! Het gekke is dat ik altijd wou dat het zo zou gebeuren, dat mijn beste vriend mij zou ontmaagden, en het is nog gebeurd ook! Haha
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 14:04
Verwijderd
Citaat:
Ik heb dr 1 gedaan op uitwisseling in Polen een maand geleden. Probleem was alleen dat haar moeder binnen kwam.
Sprong ze erbij?
Met citaat reageren
Oud 26-03-2012, 16:43
Verwijderd
Ik was 15 toen ik ongeveer 5 maand samen liep met een jongen van 17, en we het samen wilden uitproberen.
Maar dat lukte pas na de derde poging. Ik vond het aardig pijnlijk toen.
Heb nooit spijt gehad ook al is het na bijna 3 jaar uitgegaan.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 17:08
Verwijderd
Citaat:
Sprong ze erbij?
Nee ze deed direct de deur weer dicht, en daarna deed ze alsof dat moment uit haar hersens is gewist ofzo we lagen onder de deken dus opzich viel er niet heel veel te zien, alleen dat we bij elkaar in bed lagen.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 19:39
Verwijderd
Citaat:
wahahahahahah IK MAG JOU hahahhahaha
Met citaat reageren
Oud 27-03-2012, 19:46
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik was 16 of 17 of zo. Was niets bijzonders. Geen spijt van natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2012, 12:09
bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
wahahahahahah IK MAG JOU hahahhahaha
woehoe gelukkig maar , anders had ik vannacht niet goed geslapen denk ik
Oud 28-03-2012, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nee
Oh, had ik niet verwacht. Wel leuk dat je zo serieus antwoord geeft..
Met citaat reageren
Oud 08-04-2012, 22:26
heyheyhey
heyheyhey is offline
mijn eerste keer was eergisteren, haha..
mijn vriendje is 17 en ik 14. het deed een beetje pijn maar hij is heel lief voor me geweest (en nogsteeds)
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Moet nog komen .
Me2
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Me2
same here.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 19:00
lisa1996
lisa1996 is offline
1e x was verschrikkelijk. En die erna ook. De jongen die ik nu heb is lief voor me maar die andere hebben me wel beinvloed dus echt waar wacht tot je er klaar voor bent en doe het alleen als je je er goed bij voelt
Met citaat reageren
Oud 10-04-2012, 21:58
Verwijderd
Citaat:
1e x was verschrikkelijk. En die erna ook. De jongen die ik nu heb is lief voor me maar die andere hebben me wel beinvloed dus echt waar wacht tot je er klaar voor bent en doe het alleen als je je er goed bij voelt
Slechte seks of deed 't pijn?
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 19:39
vallieke
vallieke is offline
1e keer was een paar weken geleden. Met mijn huidig vriendje, hij is 16, ik 15. en ik heb er geen spijt van, het deed wel pijn maar dat is normaal denk ik
Met citaat reageren
Oud 21-04-2012, 21:49
klaaaar
klaaaar is offline
Moet nog komen. =)
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 13:36
Roseb
Roseb is offline
Half jaartje geleden.
Ik 15, hij 17. Geen relatie, godzijdank.
Totaal geen spijt, het was hele goede seks! Maar het deed wel pijn.
Nu is het heeerlijk, heb alleen geen contact meer met hem.
Voor mij hoefde de ontmaagding ook niet heel speciaal te zijn ofzo.
Met citaat reageren
Oud 22-04-2012, 16:20
Verwijderd
De allereerste keer was met mijn huidige vriend. Ik had hiervoor relaties gehad met genoeg anderen, maar zie dit eigenlijk niet als een echte relatie. Meeste relaties waren via internet of lange afstand. Weet eigenlijk niet waarom ik iets met ze had genomen, maar goed. Toen ik het met mijn vriend deed, kende ik hem al anderhalf jaar en ging al anderhalve maand met hem. Had eerst wel een beetje spijt omdat ik niet echt serieus was in mn relatie. Maar werd telkens serieuzer, dus heb er geen spijt meer van.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 13:23
Louanne
Louanne is offline
Ik was 14, met mijn beste maatje. Hebben nog steeds regelmatig contact en slreken af en toe nog af. Totaal geen spijt van en het deed eigenlijk geen pijn.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 16:33
xVeerle
xVeerle is offline
De eerste keer was toen ik 15 was, ik ben nu 18 en die jongen is nog steeds mijn vriend
Geen spijt, was super En ik heb die jongen gehouden
Met citaat reageren
Oud 15-05-2012, 16:51
Athene
Athene is offline
ik wacht nog steeds op de prins met het lange.. uuh witte paard

haha nee even zonder gein, tmoet nog komen, en lengte... ach Do not care.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2012, 21:01
Sneeuwwitje
Sneeuwwitje is offline
Mijn eerste keer had ik liever met iemand anders gedaan. Ik vond mijn vriendje toen eigenlijk steeds minder leuk, hij was iets te oversekst en kneep overal in mijn kont, ook bij mijn enorm preutse ouders thuis. Ik durfde alleen nergens iets van te zeggen. En tijdens mijn ontmaagding ging het allemaal iets te snel, ik was niet nat genoeg en hij bleef maar doorgaan terwijl ik het uitschreeuwde. Een beetje gebloed.
Snel daarna heb ik het uitgemaakt. Ik ben wel blij dat ik op mijn 17e ben ontmaagd want daarvoor was ik er persoonlijk nog lang niet klaar voor. Maar nu is mijn seks goed
Oud 17-05-2012, 17:38
Dasherman
Dasherman is offline
Moet nog komen, hoeft van mij nog niet
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten