Advertentie | |
|
![]() |
|
Tis geen kwestie van durven maar van doen. (dit zegt mn vriendje iig) en dan ben je op het moment supreme wel hartstikke zenuwachtig, maar je houdt er misschien wel iets aan over...bij ons wel iig. En anders ben je trots op jezelf dat je iets ondernomen hebt. And remember: meisjes bijten niet hoor
![]() |
![]() |
|
L&R of Psychiatrie ofzo?
Laat het eens tot je doordringen dat als jij niets doet, er niets gebeurd. Wil je een kans maken zul je jezelf toch echt moeten dwingen iets te ondernemen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maargoed, ik heb hetzelfde en misschien nog wel erger. ![]() |
![]() |
|
![]() |
Drank wil nog wel eens helpen om je over die drempel te helpen, maar niet teveel want anders ga je weer een boel wartaal uitkramen. Geen goed idee dus.
Ik heb er ook nog problemen mee hoor, en ik denk dat zo'n beetje elke jongen dit heeft. Alleen de echte versierders niet, maar ja ten eerste zijn dat vaak ook geen langdurige relaties, en ten tweede zijn het vaak ook niet echt de mooiste dames uit de keet. Dit wil niet zeggen dat ik niet van mening ben dat als je verlegen bent, je actie moet ondernemen. ZEKERS!!! Maar het is vaak moeilijk in te schatten of ze je nou wel of niet ziet zitten. Misschien staat haar vriend wel een hele avond aan de bar, en komt ie in actie als je op haar afstapt. Misschien staart ze je wel helemaal dood, maar als het puntje bij het paaltje komt ziet ze je ineens niet staan. Je weet het niet. Toch zou ik altijd naar haar toe gaan om een babbeltje te maken, want je kan meer om je blauwtjes lachen dan om je 'missed opportunities'. |
![]() |
|
Toch vind ik het altijd moeilijk dit te begrijpen, ook wat Nare Man zegt..
Als je verlegen bent, dat je dan geen 1e stap durft te zetten, snap ik, maar als toch duidelijk is dat een meisje interesse toont... dan kun je toch gewoon een praatje maken? Of een beetje gaan terugkijken of zo, dan komt ze wel op jou af. Trust me, gesprekken tijdens het uitgaan zijn zo oppervlakkig dat het er echt wel zomaar uitrolt. Niet zo druk om maken en gewoon doen, wat heb je te verliezen!
|
Gewoon je moed verzamelen.. en erop af stappen..
![]() Een meisje toont al interesse in je, en je hebt weinig te verliezen.. Dus gewoon ff de moed verzamelen en er gewoon eens een praatje gaan maken, maakt niet uit waarover, dat komt op dat moment vanzelf wel in je op enzo.. Ik kan me voorstellen hoor dat je verlegen bent, maar denk eens goed na, een meisje toont al interesse in jou! Ze ziet je wel zitten en zit waarschijnlijk te wachten tot jij naar haar toekomt.. ![]() Dus waarom bang zijn..? Om afgewezen te worden..? Je kent haar verder toch niet, en niet geschoten is altijd mis..! Dus kom op en ga er voor ![]()
|
had ik op het eerst ook heel erg last van....
maar na die egt eerste keer dat je erop af stapt en ook een gesprek aanknoopt(of iets dergelijks) wordt het steeds makkelijker.... het ging alleen een beetje fout bij mij ![]() ik stond al een tijdje met haar te kletsen(onzinnig gelul) en toen kwam er zo een lompe boer die mij wegduwde..en met haar proberde te praten...toen heb ik nogal wat onbeschaafde woorden gezegd...en ja toen hoefde ut dus niet meer van haar.... ach ja kan iedereen gebeuren hé! ![]() PS: buiten werd het ook nog knokken met die dronken boer...ik won want die vent kon nauwelijks meer lopen ![]() ![]() maar zoals ik al zei...de eerste keer is ontzettend moeilijk...daarna lukt het steeds ietsje beter>>veel suc6!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
daar had ik een half jaar geleden ook nog erg veel moeite mee, maar je moet vooral oog contact zoeken, als ze jou aankijkt en een beetje aardig kijkt enzo, je weet wel, dan zit het goed, als ze raar kijkt hoef je verder niets meer te proberen want dan loopt het bijna altijd toch slecht af. Maar goed, als het oog contact goed is, dan wil ze meer, dat kan je gewoon zien, als ze langs loopt probeer dan goed te kijken, als zij ook kijkt kan je wel een arm uitsteken, en met haar beginnen te praten, als ze aardig blijft doen en je weet dat het goed zit moet je haar goed aankijken, haha dat is echt het leukste en daar denk ik echt altijd aan terug, aan die eerste keer, dan kijkt ze jou ook aan, en dan word je gwoon erg 'geil'. en dan ga je zoow langzaam naar elkaar en dan weet je wel hoe 't verder gaat... veel succes
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En om de vraag van jou te beantwoorden zorg dat je aangeschotern bent een beetje. Maak oogcontact, doe dat cker. En loop gewoon naar der toe dans met der, en zeg. Jij bent EGT!! lekker, dan ga je dansen/babbelen. Kijk der is wel wat lef voor nodig, en das natuurlijk jou ding. Dat je dat niet hebt. Maar zie het als van de 10m duikplank springen, eigenlijk durf je het niet maar je moet er ff doorheen. Je bent niet de enige jongen die dat heeft hoor, en iedereen moet er door. Dus gewoon doen of je het leuk vindt of niet. je ziet het maar als een opdracht die uitgevoerd moet worden je bent het verplicht. En als je dat aan jezelf oplegd dan lukt het meestal wel. En daarna als je door die zure appel heen bent, dan heb je pret voor 10. dan krijg je het kut gevoel dat je had om haar aan te spreken in drievoud als goed gevoel terug. de Mzzls Stainleszs
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Hmm ja het is in het begin moeilijk, duhhhhh
Maar kijk, wat wil je nou, de hele avond naar haar kijken en stil zitten of met haar zoenen of gewoon een leuk praatje, is ook goed voor je sociale leven. Ik vond het ook moeilijk, maar nu gaat het wel goed, ken ook wel wat mensen, dat is ook erg handig. Als je trouwens een meisje heb aangesproken, leuk praatje heb gemaakt, moet je is een xtje weg lopen. Vaak komen ze je dan later halen, haha dan ben je beetje onbereikbaar of gun haar beetje tijd, maar veel succes. Ik heb nu een vriendin maar een leuk praatje is altijd leuk. ps: doe maar geen openingszin dat is zo triest, gewoon iets spontaan. pps: Ook niet meteen drankje aan bieden, laat haar maar betalen, want zo betaal jij haar drankje en is het strak doei, zo gaan de meeste meisjes uit. Er kwam zelfs een x een meisje aan mij een drankje vragen, ging ze beetje lief kijken, het aller domste was ook nog dat ze dacht ik dat ik wel deed, hahaha doos natuurlijk niet gedaan. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Van die echte feestbeesten, bij wie uitgaan het voornaamste hobby is, boeien me sowieso niet. Een aantal weken geleden ben ik nog uitgeweest. Er waren wel meiden, maar het beeld klopte niet (daarnaast dacht ik ook nog aan iemand ![]() Ik werd er echt droevig van [img]http://********.tsd-webservices.nl/dump/shutup.gif[/img] |
![]() |
||
Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
Er was er eens, lang, lang geleden, een alleenstaand meisje dat anders was, dat het initiatief nam. Maar dat moest nu net bij de verkeerde jongen... En toen was ze niet alleenstaand meer, grote vreugde alom,
Jee, dat ík eens een optimistische noot zou gaan brengen... toestanden...
||
Citaat:
-Desecrator
|
![]() |
ik heb een vriend en als we in een discotheek staan vraagt er altijd wel 1 wijf of hij haar leuk vind, die gast ziet 'r gwoon beter uit dan een gemiddelde gozer (raar om te zegge van een vriend maarja), maar die is misschien 2 keer op een wijvie afgestapt en voorderest kwamen ze aanwaaien, dat heb ik nog maar 1 keer gehad
![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
(ik neem aan dat je vriend fruit eet als het nog groen aan de boom hangt, en geen ander brood dan roggebrood eet? stel je voor dat hij maar eens een beetje alcohol binnen zou krijgen, dan zou hij jou nog eens voor lul kunnen zetten als hij lamlazarus kotsend in de goot voor de discotheek ligt.. sorry voor deze misschien wat raar overkomende vergelijking, maar ik neem aan dat je m'n punt wel begrijpt?)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als een jongen zo op mij afkomt, kan hij het wel vergeten, en ik hoor toch echt bij het 'uitgaansvolk'. Lekker is sowieso geen term die je moet gebruiken, behalve misschien op van die geblondeerde snollen... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |