![]() |
||
Citaat:
Ik vind ze zeker niet saai. Ik vind het wel fijn om wat rust om me heen te hebben. Onbewust ga ik juist op zoek naar wat meer verlegen en rustigere mensen om mee om te gaan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus ik hou er zelf ook júist niet van om op sleeptouw genomen te worden, dat is me te gedwongen... dus niet doen ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als ik uitga moet ik ook echt wat alcohol op hebben (niet dat ik flink aangeschoten moet zijn ofzo hoor) zodat ik een aardige babbel krijg. Mensen kunnen me anders best snel saai vinden, terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet ben. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Oprecht aardig doen en geïnteresseerd is fijn, maar neppig aardig en geïnteresseerd doen... dan blijft die kat lekker zitten waar hij zit. Alcohol helpt idd wel goed, dan kan ik lekker gaan babbelen en meestal vinden mensen me dan nog grappig ook, maar een dag later, zonder alcohol ben ik alsnog verlegen tegen de mensen waarmee ik de vorige avond 'onder invloed' heb gepraat. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik voel me ook meer op m'n gemak bij onzekere mensen, dan voel ik me zelf minder onzeker. Overigens hebben onzeker mensen imo niet vaak minder te vertellen, ze vertellen wel minder. Een verschil he ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Is verlegen zijn een afknapper voor jongens ? Amberx08 | 28 | 30-01-2017 21:42 | |
Algemene schoolzaken |
Verlegen.. ~Onmymind | 9 | 15-11-2012 10:50 | |
Psychologie |
verlegen lovenasty | 5 | 19-11-2007 18:49 | |
Liefde & Relatie |
Wel of niet gaan + verlegen ydhja22 | 27 | 27-10-2006 14:35 | |
Psychologie |
te verlegen meesje | 7 | 20-10-2006 10:43 | |
Liefde & Relatie |
extreem verlegen... l{us | 16 | 10-05-2004 21:05 |