![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Maar voor die Applebred op 2.0GHz of 2.4GHz heb je geen geluk nodig hoor. Oke dat laatste werkt misschien niet in 100% van de gevallen. Maar als je een Athlon 64 neemt, hedendaags, en ze verkopen die op 400MHz, dan lukt het je ook gewoon om 400MHZ @ 2400MHz te draaien. Die Applebred core heeft gewoon superveel rek, speedbin noemen ze dat. Bin = afvalbak. Bij de Palomino is de speedbin heel laag gehouden, dat kreng is veels tever doorgeclokt met als gevolg hoge energieconsumptie, zeker voor die tijd. Applebred 1.6GHz is heel laag geclockt, om marketing/strategische redenen. Als overclocker kun je daar gebruik van maken. Zelfde geldt voor Winchester op 1800MHz, die clockt echt niet minder hoog dan een 3400+ ofzo hoor. Op Tweakers las ik 50% overclock met luchtkoeling. En over mijn 1.6GHz @ 2.4GHz, dat is met een 19dBA fan (GlacialTech SilentBreeze III), dus zo 'big ass cooler' is dat niet. Superstil. Wel erg goede koeler overigens. Kost wel 15 euro. Maarja op een cooler moet je niet besparen vind ik. Citaat:
![]() Alhoewel ik hem nu op 1.65V heb draaien. Blijf 41 idle en 48 stressed. ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Begint eerst met 256, daarna nog een reepje krijg je ook een boost door. Of een reepje 512 en daarna nog een erbij, ook al doe je alleen beetje photosoepen, 1024 is niks mis mee. Citaat:
Alleen de FX serie klokt goed over. Echt boven de 3 gig. Citaat:
![]() Alleen ze hebben geen goede chipset koelers ![]()
|||
Citaat:
2x256MB is een stuk duurder, bovendien kun je dan niet meer upgraden, dan moet je op langzamere geheugensnelheid draaien en je verliest Dual Channel functionaliteit. Citaat:
Maarja heb je zelf ervaring of ergens gelezen? Overclockbaarheid kun je eigenlijk pas over oordelen als je er 20 stuks van elk type processor hebt getest.
|||
Citaat:
Gewoon 2x 256 en 1x 512. In DC. Citaat:
Fx core is geloof ik handpicked, rest wordt Athlon 64 4000+. Een FX lijkt me juist een groter overlock potentieel te hebben dan een 3000+. FX ligt dichter in het midden van de wafer, dus met de minste fouten.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Waar is je toetsenbord en muis? Boxen? Kom je al aardig dicht bij Dell in de buurt.....
||
Citaat:
Als je gamed wordt een muis wel heel belangrijk, dan moet je eigenlijk wel aan de MX510 van Logitech. Als je persé draadloos wilt, moet je daar ook veel geld aan uitgeven, anders krijg je een prulledingetje wat niet goed werkt. Logitech MX1000 is een goede draadloze muis. Wel over de 100 euro.
||
Citaat:
![]() -> http://www.tweakers.net/pricewatch/94380
||
Citaat:
![]() muizen, toetsenorden en monitoren zijn DE dingen waar je niet te elcheapo op moet zijn..... |
![]() |
||
Citaat:
![]() Budget betekent goedkoop, een goedkope optische muis vind ik minder fijn dan een mechanische muis doe doet wat hij moet doen. En die dingen van 1,80 zijn echt niet slecht hoor. 820dpi ook gewoon, ik kan er zelfs goed mee quaken.
||
Citaat:
![]() Muis als gamer moet je idd niet op bezuinigen en monitoren is weer een heel ander verhaal.
||
Citaat:
![]() Voeding, cpu, mobo,mem en gpu combo zijn eigenlijk nog belangerijker. Maar nog, met een shit toetsenbord, muis en beeldscherm kom je ook niet ver...
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Was een Dell muis ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Waneer ik weer eens bij een of andere mongool zit om zijn/haar pc te fixen. En daar met zoon klote knoppe plank en/of brake muis commando's zit te geven aan een langzame pleuris pc met zoon tril monitor.... erger ik me in de eerste plaats aan de monitor.... daarna aan het toetsenbord als derde aan de muis... en eigelijk kan ik nog wel vrede hebben met het feit, dat er mensen zijn,die 256 mb in een p4 douwen. stupid people ik zou dus eerder op een cpu bezuinigen |
![]() |
||
Citaat:
geld voor schoenen en tassen is er altijd, maar...... |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() edit: stort je hart eens uit, ben wel benieuwd...?
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
laptopper bamiPoep | 7 | 30-01-2007 10:42 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Nieuwe pc: hulp gewenst Balance | 120 | 23-10-2005 02:00 | |
Software & Hardware |
[Mobile Processors] Welke sneller? Retinite | 15 | 07-09-2005 02:25 | |
Software & Hardware |
[Processor] Nieuwe processor draait op lagere snelheid [NL]mootje^ | 36 | 19-04-2005 21:02 | |
Software & Hardware |
[processor]AMD Sempron MightyMarcel | 5 | 12-04-2005 20:34 | |
Software & Hardware |
[Algemeen] Dilemma's bij een nieuwe pc Tranzzam | 21 | 20-02-2005 23:33 |