Oud 18-03-2005, 00:34
Verwijderd
Citaat:
cha0s schreef op 18-03-2005 @ 00:46 :
dank je.

ontopic;
vandaag heb ik wederom met ijs op m'n bakkes rondgelopen en 't ziekenhuis gebeld omdat ik de zwellingen achterlijk groot vond. Er werd me verteld dat dat normaal was, want na 48 uur na de operatie was 't vaak het ergst en het zou na vandaag moeten gaan slinken. Dus nu ben ik heel hard aan 't hopen dat 't morgen al minder is en al helemaal dat 't zaterdag weer normaal eruit ziet, want anders word ik echt gek.
Arme jij Ik help je hopen dat je dit weekend weer een beetje opgeknapt bent

Ik heb overdag alleen geluierd en allemaal dingen die mijn moeder me vroeg niet gedaan, toen werd ze boos. 's avonds kwamen vriend R en vriendin A en dronken we vodka en daarna zijn we naar the ring 2 gegaan en hebben we kebab gegeten. Daarnet heb ik met een vriend gebeld die morgen & de rest van het weekend bij me komt logeren.
Advertentie
Oud 18-03-2005, 01:03
snoodaard
snoodaard is offline
Gedesillusioneerd.

Maar vrij nuchter. Ik hoop na 3 uur weer wakker te worden. Zo niet vergooi ik mijn toekomst.
Oud 18-03-2005, 05:41
Apomes
Apomes is offline
Gisteren ben ik naar de les "Geschiedenis" geweest daarna naar thuis gereden omdat ik geen goesting had in Psychologie .
Eens thuis heb ik: Pedagogische wetenschappen taak gemaakt, e-commerce website afgemaakt en economie getypt!
Toen zijn we boodschappen gaan doen en gaan kijken naar een appartement!
Het appartement was lelijk want ik wil het appartement met een kamer zo groot als garage voor 2 limousines en ingebouwde kleerkast waar zelfs Paris Hilton haar kleren in kwijt kan .
Naar dat appartement gaan we strax terug kijken en wss nemen .

Toen ben ik terug thuis gekomen en heb ik mijn winterkast gewisseld met mijn lentekast en tot de conclusie gekomen dat ik veel te veel heb gekocht en te veel zwart heb .

's avonds heb ik dan hot-dog gegeten en is mijne pa thuisgekomen in een woede bui omdat we dus gaan verhuizen en heeft hij het kot hier afgebroken! vervolgens is de politie gekomen en heb ik een verklaring moeten afleggen.

Dit alles hebben we afgesloten met een lekker ijsje .

Het was wel leute eigenlijk
Oud 18-03-2005, 06:16
Verwijderd
Gewerkt.
Oud 18-03-2005, 07:23
snoodaard
snoodaard is offline
Met kater opgestaan. Gister was het St. Patrics day, en omg

Misschien neem ik onderweg maar een biertje.
Oud 18-03-2005, 09:07
Verwijderd
Ik had autorijles en het ging perfect, maar op de terugweg ben ik door een neger,van zijn naar mijn huis ( nog geen kilometer), tot 3 keer aan toe bijna doodgereden

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 09:48.
Oud 18-03-2005, 09:12
*oma*
*oma* is offline
Om 9.30 opgestaan en in mijn klerenkast gaan staan (jaja, ik heb een inloopkast ) Daarna deed ik the usual en toen wilde ik naar mijn stage gaan, maar gelukkig keek ik op mijn mobiel en zag dat ze me gebeld hadden. Ik hoef dus niet te komen... Nu zit ik hier en zend de televisie alleen maar sneeuw uit Ik zou eventueel iets nuttigs met mijn dag kunnen gaan doen, maar liever niet.
Oud 18-03-2005, 10:10
Drez
Drez is offline
net mn neuspiercing verloren
Oud 18-03-2005, 11:28
Verwijderd
ik ben me al de hele ochtend aan het opwinden want !! maar waar blijft de opleiding dan gdvrdmm de kuthoge school weet niet wanneer hun nieuwe opleiding forensisch onderzoek van start gaat (waarschijnlijk volgend jaar pas) en de uni heeft alleen een master dus mag ik eerst lekker 4 jaar lang biologie/scheikunde of natuurkunde aan de universiteit studeren . Als ik nog een jaar psychologie moet doen of een jaar sufkutten kan ik zelf een afsrpaak bij de psycholoog boeken.

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 11:30.
Oud 18-03-2005, 12:14
muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Roxane schreef op 18-03-2005 @ 12:28 :
ik ben me al de hele ochtend aan het opwinden want !! maar waar blijft de opleiding dan gdvrdmm de kuthoge school weet niet wanneer hun nieuwe opleiding forensisch onderzoek van start gaat (waarschijnlijk volgend jaar pas) en de uni heeft alleen een master dus mag ik eerst lekker 4 jaar lang biologie/scheikunde of natuurkunde aan de universiteit studeren . Als ik nog een jaar psychologie moet doen of een jaar sufkutten kan ik zelf een afsrpaak bij de psycholoog boeken.
ik snap er niks van forensisch onderzoek? wtf is er met fotografie gebeurd... lijkt me wil hip trouwens

maar goed:
ik werd vannochtend wakker omdat ik weer een klote nachtmerrie had en moest heel erg huilen en kon niet meer slapen dus ik heb slaapmiddel ingenomen en ben net pas wakker en nu ga ik lezen over piaget en zijn theorie over de ontwikkeling van het kind ofzo, en vanavond naar mn vriendje toe en het hebben over samenwonen en ja.
Oud 18-03-2005, 12:31
cha0s
cha0s is offline
Citaat:
snoodaard schreef op 18-03-2005 @ 08:23 :
Met kater opgestaan. Gister was het St. Patrics day, en omg

Misschien neem ik onderweg maar een biertje.
St. Paddies day
Oud 18-03-2005, 12:46
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik ging naar school en ik had lekker niks om in te leveren en daarna ging ik 'koffie doen' (zz) met een paar klasgenoten en ik had zo'n extreem vadsige XXL cappuchino dat ik de komende 3 weken niks meer hoef te eten
Oud 18-03-2005, 13:05
Verwijderd
Gisteren bier drinken op een extreem fout altofeestje in P60 waar mijn halve school was, daarna bier drinken thuis want we gingen films kijken en den gristen pesten, vannacht niet geslapen dus we zijn hyperactief van de koffie en nou luister ik foute muziek en is SistersOfMercy boven aan het douchen. GEILLLL HE
Oud 18-03-2005, 13:10
vlindy*
vlindy* is offline
Op de computer gezeten.
Oud 18-03-2005, 13:32
June bug
June bug is offline
Vanochtend om 8 uur wakker geworden, mezelf verplaatst naar mn moeders bed want er kwam iemand om de lekkende verwarming op mijn kamer te fixen en ik wilde uitslapen. Toen veel te laat (12 uur) weer wakker geworden, ontbeten en wat gecomputerd. Gedoucht en nu moet ik aan mijn scriptie beginnen maar ik willl niettt
Oud 18-03-2005, 16:13
Verwijderd
vandaag zou ik voorlichting geven over de kunstacademie op een school....we kwamen daar en toen bleek dat we een verkeerd v formulier hadden meegekregen van 18 MAART 2004...IPV 2005.
stelletje domme zweverts daar ook weer bij ons op school die lui zijn ook echt niet in staat om iets normaal zonder fouten te doen (vandaar dat ik mij daar als zeer ordelijk persoon niet altijd thuis voel). grrrrrr

voordeel: onze eeuwige reis die heen en terug bij elkaar 3 uur duurde aangezien we naar het bruisende veenendaal moesten mogen wij fijn decaleren (en we werden niet slecht betaalt)

Oud 18-03-2005, 16:32
Verwijderd
wakker gebeld om 3 uur door een vriendin die 20 minuten later op de stoep stond en toen gesmookt. ff medicijnen gehaaald voor mn ma want die komt morgen terug uit het ziekenhuis. vanavond lekker rustig chill aan doen.
Oud 18-03-2005, 16:36
Kreator
Kreator is offline
Wakker geworden, doorgeslapen, naar school gegaan, gespijbeld, joint gedraaid in de kerk, bier gezopen, de stad in geweest, plannen gemaakt om nog meer bier te gaan zuipen vanavond...
the usual crap
Oud 18-03-2005, 16:39
Verwijderd
Met mijn mama al duits pratend door de kamer gedanst
Een 7,3 voor m'n duits mondeling gehaald
boodschappen gaan doen met mama
naar de stad geweest om mijn mascara om te ruilen (hij bleek BLAUW ) en een nieuwe broek te kopen
toen de honden uitgelaten
ennn heel veel piano gespeeld
Oud 18-03-2005, 16:49
Tara Masquerade
Tara Masquerade is offline
Ok. Opstaan, bla bla... Hond uitgelaten. Naar mn oma gegaan. Daar kreeg ik meteen een pizza. Daarna boven gestofzuigd. De filter van de afzuigkap verwisseld. Voor dr huis wat geveegd. Afval naar de container. Naar huis gegaan. De lakens van mn moeders bed verwisseld. Nu zit ik hier. Zometeen ga ik eten. Tv kijken denk ik. Dan naar vriendin. Repeteren van 8 tot half 11. Naar huis. Dan nog een film, daarna weer slapen.
Oud 18-03-2005, 16:57
vixen
vixen is offline
Gisteren was 't dus st. patricks day dus de bedoeling was om kei zat teworden en uit te gaan. Maarja, dat uitgaan ging niet en 't kei zat worden viel ook tegen. Wel diepzinnige gesprekken gehad over relaties and stuff. Toen moest ik de volgende dag naar school, om kwart voor 8. School was saai, stomme lessen. Toen naar huis, mn huisneger helpejn inpakken voor z'n wintersport. En toen met de hond naar Nijmegen gegaan.
Oud 18-03-2005, 17:01
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
gisteravond ben ik met mn lovah uitgeweest in het paard en de one four en het was heel cool ik heb heel hard geswinged en toen bleef ie bij mij slapen en ben ik met mn hand op zn ** in slaap gevallen
bleek later.

brak opgestaan rond 11 uur vandaag en om half 1 school gegaan (spijbelen ) en nu weer thuis en ben kapot..thee gedronken en wat nootjes gegeten en zo moet ik avondeten en daar heb ik helemaaaal geen zin in want ik ben te brak. Ik ga vanavond lekker n CRIMI kijken ofzo en dan slapen
Oud 18-03-2005, 17:01
matt trakker
matt trakker is offline
Citaat:
Kreator schreef op 18-03-2005 @ 17:36 :
Wakker geworden, doorgeslapen, naar school gegaan, gespijbeld, joint gedraaid in de kerk, bier gezopen, de stad in geweest, plannen gemaakt om nog meer bier te gaan zuipen vanavond...
the usual crap
volgens mij was 't meer de hele dag achter de computer zitten en bedenken wat voor stoers je in dit topic kon posten
Oud 18-03-2005, 17:11
Augustus
Augustus is offline
VVD en CDA kamerleden bitchen op een bijeenkomst over integratie.
Oud 18-03-2005, 17:15
655321
655321 is offline
Veel te veel gedronken in de stad en toen tot veel te laat geslapen. Zooi ingepakt, huisgenoten ontweken want ik had geen zin om te praten. Super brak naar de trein en op het station iemand tegengekomen die ook mijn kant op moest dus daarmee gepraat en dat was wel leuk. Ennn.. toen kwam dr een heel cute ass joch naast ons zitten en daar heb ik nu het nummer van. Nu ben ik thuis en het is koud hier en die hond van mn zus is echt psycho en zielig en hyper en hij blaft en ik ben in een zeikbui en ik moet nog heel veel lezen voor prutfunctieleer. zzz.
Oud 18-03-2005, 17:58
Hagel
Hagel is offline
half 8 uit bed gerold want er kwam een timmerman om 8 uur maar uiteindelijk was hij er al om kwart voor 8 en toen was ik nog niet klaar. Naar school gegaan en mijn vriendje vermaakt die meeging anders zat hij maar alleen bij mij thuis, les gehad en weer naar huis gegaan, getest hoe gehorig de flat was en volgens mij is hij best gehorig want er begonnen mensen aan te bellen boodschappen gedaan en nu pizza eten Oh en wat de timmerman moest doen lukte niet en nu komt ie maandagochtend weer om 8 uur

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 18:00.
Oud 18-03-2005, 18:51
Verwijderd
Hoi piepeloiii ik ben terug uit Engeland waar ik 4 universiteiten heb bekeken waar ik me verbaasde over de lelijke en slechtgeklede engelsen, verder veel gewinkeld en gaan swingen met studiematties, vandaag teruggekomen en ik ben nu sjaggie en morgen begin ik met werken
Oud 18-03-2005, 19:30
Snuitermans
Snuitermans is offline
Post gelopen, gewindsurft en net gespeeld met een band.
Oud 18-03-2005, 19:35
Stevill
Stevill is offline
Werken treinen trainen mijn ouders mijn nieuwe tattoo laten zien msn-en dalijk bios en stad in.
Oud 18-03-2005, 19:46
Luna
Luna is offline
oh, ik had vandaag een 8.3 gehaald voor mn frans examen.
en verder ruzie gemaakt met een vriendinnetje maar das alweer goed.
Oud 18-03-2005, 21:18
Verwijderd
Citaat:
Augustus schreef op 18-03-2005 @ 18:11 :
VVD en CDA kamerleden bitchen op een bijeenkomst over integratie.

Oh & ontopic - eh

Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 21:25.
Oud 18-03-2005, 22:17
Verwijderd
ja vandaag werd ik opgehaald in waggie door me mattie we gingen naar oost naar shoppa smoken enzo weettoch daarna naar die chickies was wel gezsellig zoals jullie holannders het zeggen hahahaha maarja daarna ging ik bierie drinken bij een vriend van me hij had nieuwe evisu's dus meteen maar paar gekocht gaat samen met me nikes jeweettoch dit is lifestyle hiero toch hahahaha weinig van te merken met jullie skere hippie gotik stylo maarja ik ben out laterz naar powerzone
Oud 18-03-2005, 22:38
Verwijderd
Citaat:
gladde aal schreef op 18-03-2005 @ 23:17 :
ja vandaag werd ik opgehaald in waggie door me mattie we gingen naar oost naar shoppa smoken enzo weettoch daarna naar die chickies was wel gezsellig zoals jullie holannders het zeggen hahahaha maarja daarna ging ik bierie drinken bij een vriend van me hij had nieuwe evisu's dus meteen maar paar gekocht gaat samen met me nikes jeweettoch dit is lifestyle hiero toch hahahaha weinig van te merken met jullie skere hippie gotik stylo maarja ik ben out laterz naar powerzone
rspct, jeweet
Oud 18-03-2005, 23:49
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Citaat:
Oud 19-03-2005, 03:05
Verwijderd
gesmookt bij vin en ff naar een afscheidsfeestje van iemand van mn werk geweest en toen weer gesmookt bij vin.
Oud 19-03-2005, 08:22
Verwijderd
Gister eerst naar school geweest en daar een repetitie Frans ongelofelijk verneukt, , toen naar Thiska, Lost in Translation en Devils Arithmetic gekeken .. Heel de dag honger geleden want zip your lip 'S avonds alleen gegeten, wie is de mol gekeken en opgepast op mijn buurmeisje + jongetje.

En vandaaaaaaaaaaag ga ik naar Utrecht! Met Beer, Thiska, yeah.

Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 18:27.
Oud 19-03-2005, 10:23
suikerprinses
suikerprinses is offline
ik was gisteravond werken. en het was fucking druk. en mijn kutcollega ging vroeg weg terwijl er nog heel veel gedaan moest worden. toen was ik boos op haar.
daarna naar de kroeg. waar iemand zei dat ik lekkere tieten had, ik mn hockeysnolletje tegenkwam en iemand anders me probeerde te tongen. ja, het was een fijne avond.
vandaag moet ik kadootjes kopen voor me zusjes, dus ik ga douchen,aankleden&naar utrecht.
Oud 19-03-2005, 10:31
ZerO
ZerO is offline
Citaat:
Heroïn Chique schreef op 18-03-2005 @ 18:01 :
en ben ik met mn hand op zn ** in slaap gevallen
bleek later.
ja dat overkomt mij ook wel eens

Ik ben nu bij mijn lover maar hij moet leren godver en we zouden gaan winkelen dus nu zit ik achter de computer met een poes op schoot.
Oud 19-03-2005, 11:10
Verwijderd
gisteravond toneelding gehad, gegrimed en de mensen aangemoedigd, want ik mag als oud-leerling niet meer meedoen. stuk bekeken, daarna wat gedronken, stukjes bekeken en met z'n allen uitgeweest tot het café dichtging en toen was ik moe en om 5 uur thuis en vanochtend ging ik bij de politie kijken voor een fiets omdat ze het station leeggeplukt hadden maar ze hadden niks en de politieman hield hele verhalen over mensen die fietsen slopen. en nou moet ik aan m'n stageverslag gaan werken maar ik heb geen zin en ik wil slapen
Oud 19-03-2005, 12:10
Verwijderd
Citaat:
Hermione schreef op 18-03-2005 @ 19:51 :
Hoi piepeloiii ik ben terug uit Engeland waar ik 4 universiteiten heb bekeken waar ik me verbaasde over de lelijke en slechtgeklede engelsen, verder veel gewinkeld en gaan swingen met studiematties, vandaag teruggekomen en ik ben nu sjaggie en morgen begin ik met werken
HERM! (K)
Oud 19-03-2005, 12:26
grandmommy
grandmommy is offline
Citaat:

jeweettoch, vitamine b toch
ja toch, vitamine a toch

ik ben gisteren met de limousine en acht vrienden naar het lentebal geweest en het was wel grappig, want we hadden politiebegeleiding en vijf volgauto's en iedereen dacht dat we heul belangrijk waren en we zagen eruit als filmsterren en een van ons had een kek wit pak en heel de avond gedanst want er was een leuk bandje en nu heb ik pijn aan m'n voeten want m'n schontjes waren nog niet goed genoeg ingelopen yesrrrrr
Oud 19-03-2005, 14:25
vixen
vixen is offline
Ik stond op met buikpijn en toen gingen we lunchen ergens en dat was wel ok. En toen ging ik naar huis en toen belde ik mn homie want we vinden elkaar wel leuk maar ik ben in nijmegen en hij in Utrecht. Dus ga ik vanavond weer naar Utrecht om er over te praten en dat vind ik eigenlijk best eng.
Oud 19-03-2005, 14:42
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 19-03-2005 @ 15:25 :
Ik stond op met buikpijn en toen gingen we lunchen ergens en dat was wel ok. En toen ging ik naar huis en toen belde ik mn homie want we vinden elkaar wel leuk maar ik ben in nijmegen en hij in Utrecht. Dus ga ik vanavond weer naar Utrecht om er over te praten en dat vind ik eigenlijk best eng.
(L) Komt allemaal goed liefje!
Oud 19-03-2005, 14:48
AILLILA
AILLILA is offline
gewerkt en daarna vooral kansloos zijn...
Oud 19-03-2005, 14:51
Stevill
Stevill is offline
Met mams wezen winkelen, boxers sokken en gewichten gekocht.
Oud 19-03-2005, 14:55
pino123
pino123 is offline
naar open dag van de erasmus uni geweest
Oud 19-03-2005, 17:02
Verwijderd
Ik heb vandaag alleen maar in mijn pj's gezeten
Want ik ben nog niet helemaal beter en ik ben het godverdomme spuugzat dat ik altijd weer ziek ben stomme kutnerd!
Oud 19-03-2005, 17:26
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
powerzone
Oud 19-03-2005, 17:53
Verwijderd
Ik heb heel lang uitgeslapen en vanmiddag heb ik maar eens een begin aan m'n huiswerk gemaakt. Nu wil ik weer verder, maar dat kan niet omdat er constant rallywagens voor m'n huis langs racen.
Oud 19-03-2005, 18:00
Verwijderd
geshopt met mn mama
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten