![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb overdag alleen geluierd en allemaal dingen die mijn moeder me vroeg niet gedaan, toen werd ze boos. 's avonds kwamen vriend R en vriendin A en dronken we vodka en daarna zijn we naar the ring 2 gegaan en hebben we kebab gegeten. Daarnet heb ik met een vriend gebeld die morgen & de rest van het weekend bij me komt logeren. ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 11:30. |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar goed: ik werd vannochtend wakker omdat ik weer een klote nachtmerrie had en moest heel erg huilen en kon niet meer slapen dus ik heb slaapmiddel ingenomen en ben net pas wakker en nu ga ik lezen over piaget en zijn theorie over de ontwikkeling van het kind ofzo, en vanavond naar mn vriendje toe en het hebben over samenwonen en ja.
||
Citaat:
![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh & ontopic - eh ![]() Laatst gewijzigd op 18-03-2005 om 21:25. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Gister eerst naar school geweest en daar een repetitie Frans ongelofelijk verneukt,
![]() ![]() En vandaaaaaaaaaaag ga ik naar Utrecht! Met Beer, Thiska, yeah. Laatst gewijzigd op 19-03-2005 om 18:27. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik ben nu bij mijn lover maar hij moet leren godver en we zouden gaan winkelen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
jeweettoch, vitamine b toch ja toch, vitamine a toch ik ben gisteren met de limousine en acht vrienden naar het lentebal geweest en het was wel grappig, want we hadden politiebegeleiding en vijf volgauto's en iedereen dacht dat we heul belangrijk waren en we zagen eruit als filmsterren en een van ons had een kek wit pak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Verwijderd | 153 | 05-10-2010 12:16 | |
De Kantine |
tadadadaaaaam, wat heb jij vandaag gedaan? fazhionista | 4 | 06-12-2009 11:54 | |
Lifestyle |
Wát heb je vandaag gedaan?! Verwijderd | 500 | 28-09-2008 05:47 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Carn | 497 | 27-07-2006 12:53 | |
Lifestyle |
Wat heb je vandaag gedaan? Mieke v/d HEMA | 500 | 30-01-2005 10:43 | |
De Kantine |
Wat heb je vandaag gedaan? ~*~WiCkEd~*~ | 91 | 10-12-2002 16:18 |