Oud 13-05-2005, 21:11
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
zou wel een meer speciale 1e keer zijn dan zomaar een datum
Oud 13-05-2005, 21:19
Maroon
Maroon is offline
Ja, dat zeker
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:25
freggeltjuh
freggeltjuh is offline
wacht het af zou ik zeggen tot die tijd, mja doe je al zo lang..

maar anders zou ik het er gewoon met dr over hebben of er echt niets anders meespeelt..
Oud 13-05-2005, 21:30
Verwijderd
maar als je dr morge ziet..
praat er dan toch over, eigenlijk is het meeste in de vorige posts al gezegd.. je moet er echt over praten
en vragen waarom ze niet wil, wat de echte reden is

ik vind het trouwens wel erg goed van je dat je zoveel geduld hebt.. het lijkt me zelf heel moeilijk maar ik denk dat ze het later heel erg zal waarderen dat je zoveel geduld hebt gehad

hmz.. naja succes morge
maar wanneer je er niet over begint.. wordt het steeds moeilijker denk ik, en dan blijft het misschien tussen jullie in staan, dus wacht er niet te lang mee
Met citaat reageren
Oud 13-05-2005, 21:31
Mariekje*
Mariekje* is offline
Citaat:
spawn again schreef op 13-05-2005 @ 21:53 :
Groot gelijk.

Sowieso, n man van 25 met n meisje van 17... Komop.. Volgens mij mag dat wettelijk niet eens.
Komop.. Waar maak je, je druk om?

OT: Misschien is wachten tot haar 18de verjaardag ook wel leuk, in iedergeval misschien wel speciaal
Oud 13-05-2005, 21:31
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
freggeltjuh schreef op 13-05-2005 @ 22:25 :
wacht het af zou ik zeggen tot die tijd, mja doe je al zo lang..

maar anders zou ik het er gewoon met dr over hebben of er echt niets anders meespeelt..
Ja, die extra maand hou ik ook nog wel vol. Daarna begin ik er wel over te praten met haar. . Bedankt voor jullie advies.

Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 21:34.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 10:54
Maroon
Maroon is offline
hm, ze is vandaag ziek en komt dus niet langs. lekkere timing
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:25
Mennuz
Mennuz is offline
Ontmaagdingen plannen is slecht.
Vooral als je het aan je vrienden gaat vertellen
Ik ging er expres een keer tussendoor bellen, is toen ook de soep in gelopen bij dat meisje, machtig mooi
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 11:42
Shitonya
Shitonya is offline
Wachten jij oversekst figuur ( nee, dit bedoel ik niet serieus )
Oftewel: gewoon afwachten lijkt me het verstandigste.
Met citaat reageren
Oud 14-05-2005, 13:35
Gammaray
Gammaray is offline
Gewoon wachten en er veel over praten.
Dan komt het vanzelf wel los.
Oud 14-05-2005, 14:25
bamiPoep
bamiPoep is offline
Citaat:
Maroon schreef op 13-05-2005 @ 22:01 :
Ja, dat mag dus wel. Dat heb ik al lang en breed uitgezocht. Het is niet toegestaan om intiem contact te hebben als 21+'er met iemand onder de 16. Zodra de persoon onder de 16 ouder is mag in principe alles (op prostitutie na dan, maar dat is verder niet aan de orde).
nou dan zeg je dit haar, dan gaat ze vast wel overstag. want al die moeite die jij hebt gedaan om uit te zoeken of je een chick van 17 mag neuken, nou dan vind ik dat je er ook iets voor terug mag verwachten van haar.

of zeg dat je het uitmaakt als ze niet met je neukt, als ze echt van je houdt doet ze het gewoon. anders houdt ze niet van je en is het geen liefde.

klaar.
Oud 14-05-2005, 15:22
Phenobarbidoll
Phenobarbidoll is offline
Citaat:
bamiPoep schreef op 14-05-2005 @ 15:25 :

of zeg dat je het uitmaakt als ze niet met je neukt, als ze echt van je houdt doet ze het gewoon. anders houdt ze niet van je en is het geen liefde.

klaar.
hehe je hebt best kans dat dat soort enge dingen zeggen nog werkt ook (zie documantaire in het topic' te vroeg beginnen met seks')
Oud 14-05-2005, 15:43
Astraea
Astraea is offline
Jongens, doe allemaal eens niet zo belachelijk! Zoals nu wel duidelijk is, is hij er helemaal niet op uit om haar gewoon even "te neuken". Anders had ie na een maand al een ander meisje gezocht.
Ik vind overigens niet dat je nog langer moet wachten met praten. Ze moet weten dat je er mee zit en ze moet maar gewoon met je praten. Ze is je op z'n minst een reden schuldig. Maar dat is in mijn ogen.

Verder is 17 en 25 helemaal geen probleem.
Als het meisje onder de 16 is, dan mogen zij EN haar ouders aangifte doen, wanneer zij geslachtsgemeenschap heeft met een jongen van 21+. Dus zelfs dan zou het geen probleem zijn, als de ouders er geen probleem van maken. Ik ben het er overigens niet mee eens, want dat verschil in leeftijd vind ik wel belachelijk groot.
Als het meisje tussen de 16 en de 18 is. Dan mag alleen zij aangifte doen. Dus het is helemaal geen probleem.
Oud 17-05-2005, 14:01
Envy
Envy is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-05-2005 @ 13:40 :
Als er geen achterliggende reden is waarom ze niet wil vind ik het toch vrij egoistisch van haar.
Inderdaad.

En laat haar anders dit topic lezen .
Oud 17-05-2005, 14:42
Sprinkle
Sprinkle is offline
Citaat:
Reverend schreef op 13-05-2005 @ 13:40 :
Als er geen achterliggende reden is waarom ze niet wil vind ik het toch vrij egoistisch van haar.
Hier ben ik het niet mee eens. Als zij zou antwoorden "Het is een gevoel." is het egoistisch ? Als zij niet wilt kan je er vrij weinig aan doen.

Wat wel verstandig zou zijn is praten met haar over jouw gevoelens, die van haar zijn in principe wel duidelijk. Neem aan dat ze je wel aantrekkelijk vindt. Misschien weet ze er niet genoeg over, of heeft totaal geen idee wat het inhoudt.
Oud 17-05-2005, 15:38
Verwijderd
Citaat:
Sprinkle schreef op 17-05-2005 @ 15:42 :
Hier ben ik het niet mee eens. Als zij zou antwoorden "Het is een gevoel." is het egoistisch ? Als zij niet wilt kan je er vrij weinig aan doen.
Ja inderdaad.
Hoezo egoïstisch? Je bepaalt toch zelf wanneer je aan bepaalde dingen toe bent? Ik vind niet dat je wat dat betreft met een vriendje rekening moet houden. "Ach het zou toch zo egoïstisch van me zijn om hem nog langer te laten wachten, alleen maar omdat ik er nog niet zo'n goed gevoel bij heb, dus laat ik het maar doen".
Zo werkt dat dus niet.. je doet zoiets omdat je er behoefte aan hebt en omdat je je er fijn bij voelt.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Mennuz schreef op 14-05-2005 @ 12:25 :
Ontmaagdingen plannen is slecht.
Vooral als je het aan je vrienden gaat vertellen
Ik ging er expres een keer tussendoor bellen, is toen ook de soep in gelopen bij dat meisje, machtig mooi
Wat een kutstreek zeg.. echt.
Al had ie sowieso z'n mobiel wel uit mogen zetten.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2005, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-05-2005 @ 16:38 :
Ja inderdaad.
Hoezo egoïstisch? Je bepaalt toch zelf wanneer je aan bepaalde dingen toe bent? Ik vind niet dat je wat dat betreft met een vriendje rekening moet houden. "Ach het zou toch zo egoïstisch van me zijn om hem nog langer te laten wachten, alleen maar omdat ik er nog niet zo'n goed gevoel bij heb, dus laat ik het maar doen".
Zo werkt dat dus niet.. je doet zoiets omdat je er behoefte aan hebt en omdat je je er fijn bij voelt.
Mee eens. Maar mijn vraag hierbij is dan wel van waarom heeft ze daar na een jaar nog geen behoefte aan.
Volgens mij is het namelijk zo dat elk gezond jong lichaam met hormonen, na verloop van tijd (en dit is vaak snel) toch behoefte krijgt aan zoiets, en dan voel je je er dus automatisch fijn bij.

Ik zou echt als ik bijna 17 was, en een jaar een vriendje had aan mezelf (of mijn liefde voor hem) gaan twijfelen, of ik hem wel echt leuk vind.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 14:42
pudding met vel
pudding met vel is offline
Misschien heeft het wel een lichamelijke oorzaak, iets wat niemadn van haar weet en waar ze zich voor schaamt. Ik probeer je niet bang te maken hoor maar misschien heeft ze vaginisme..? Ik heb ook ooit is gelezen over een aandoening bij meisjes die geen baarmoeder hadden en geen of een heel korte vagina.. Ik zou anders ook geen andere reden kunnen bedenken waarom ze niet wil als geloof en verleden geen rol spelen.
Oud 20-05-2005, 15:39
Sennah
Sennah is offline
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik herken de situatie. Mijn beste vriendin(18) toendertijd en haar vriend(20) hebben het samen ook 1½ jaar volgehouden zonder sex, zij wilde dit niet.

De reden daarvoor is mij nog steeds onbekend en hij heeft ook verwoede pogingen gedaan om haar op haar gemak te laten voelen met de gedachte bij sex.
1 Ding was zeker: ze had geen angst voor een penis, ze liep stage bij geestelijk gehandicapten en daarna bejaarden, die ze van top tot teen heeft moeten wassen. Daarom snapte ik haar domweg niet.

Tegenwoordig heeft ze een andere vriend (28) en binnen 2 à 3 maand was ze ontmaagd.

Hiermee wil ik dus maar zeggen dat het ook vreemd kan lopen, ik hoop uiteraard voor je dat dat niet gebeurt en wens je veel succes! Ik sta versteld van je geduld
Oud 20-05-2005, 16:02
esprit-chick
esprit-chick is offline
Citaat:
pudding met vel schreef op 20-05-2005 @ 15:42 :
Misschien heeft het wel een lichamelijke oorzaak, iets wat niemadn van haar weet en waar ze zich voor schaamt. Ik probeer je niet bang te maken hoor maar misschien heeft ze vaginisme..? Ik heb ook ooit is gelezen over een aandoening bij meisjes die geen baarmoeder hadden en geen of een heel korte vagina.. Ik zou anders ook geen andere reden kunnen bedenken waarom ze niet wil als geloof en verleden geen rol spelen.
hij vingert haar wel, dat zou hij wel gevoeld hebben denk ik

waarschijnlijk is de druk wel erg groot inmiddels, verklaart t verhaal van Sennah ook, de ex van het meisje in die kwestie heeft ook lang moeten wachten en ik kan me goed voorstellen als dat de druk weel heel hoog doet oplopen,

spontaniteit zou wonderen kunnen doen....
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:23
Mephi
Mephi is offline
Er is maar één keuze:
SLAAN!
Met citaat reageren
Oud 20-05-2005, 16:29
Verwijderd
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 17-05-2005 @ 16:38 :
Ja inderdaad.
Blijkbaar vindt ze het niet erg om er een paar vingers tussen gepropt te krijgen, echter wanneer ze zelf aan de slag moet "heeft ze er geen behoefte aan".

Mja, egoistisch.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:03
Maroon
Maroon is offline
Okay, maar weer eens een update.

Gister heb ik met haar afgesproken en heb er met haar over gepraat, op een rustige manier. Vervolgens viel ze stil en wist ze niks meer te vertellen. Net alsof ze dichtklapte ofzo. Ze moest zeven uur thuis zijn dus tien voor zeven zegt ze opeens (na een hele tijd stil te zijn) "ja, ik ga naar huis".

Normaal fiets ik altijd een stukje op met haar dus ook deze keer, maar ze zei de hele tijd niks. Dus ik vroeg eerst of ze nog wat kwijt wilde over ons gesprek waarop ze nee antwoorde. Daarna was ze weer de hele tijd stil, waarop ik vroeg of ze nu niks meer ging zeggen. "dat was wel mijn bedoeling ja" antwoorde ze daarop. Toen ben ik gestopt, heb haar een kus gegeven en gezegd dat "het dan ook geen zin heeft dat ik verder met haar meefiets. Tot vanavond". "Of niet" antwoordde ze toen.

Gisteravond kwam ik er achter dat ze me heeft geblockt op msn. Ik heb haar nog in een oud msn adres van me staan dus zodoende. En tot nu toe heb ik niks meer van haar gehoord. Nou ja, ze kan nu de pot op van mij. Bah, ik heb er geen zin meer in.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:08
Verwijderd
Huh, wat een gekke wending van het verhaal zeg.
Ik zag dat je weer gepsot had, en dacht eigenlijk dat het verhaal zich in de goede richting had gedraait opzo.

Wel een beetje raar van haar; zei ze er helemaal niks over dan? Ik vind haar reactie een beetje kinderachtig overkomen, daarnaast lijkt het zo wel alsof ze wel hele erge dingen heeft meegemaakt op dit gebied, anders kan je je toch wel iets normaler opstellen?!

Dat blokken op msn vind ik ook raar, kom op je bent 18, hebt een naar mijn inziens toch redelijk serieuze relatie, en dan doe je zoiets.

Ik zou het denk ik nu van haar uit laten komen, al zal dat ook wel niet makkelijk zijn.

sterkte
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:13
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-06-2005 @ 23:08 :
Huh, wat een gekke wending van het verhaal zeg.
Ik zag dat je weer gepsot had, en dacht eigenlijk dat het verhaal zich in de goede richting had gedraait opzo.

Wel een beetje raar van haar; zei ze er helemaal niks over dan? Ik vind haar reactie een beetje kinderachtig overkomen, daarnaast lijkt het zo wel alsof ze wel hele erge dingen heeft meegemaakt op dit gebied, anders kan je je toch wel iets normaler opstellen?!

Dat blokken op msn vind ik ook raar, kom op je bent 18, hebt een naar mijn inziens toch redelijk serieuze relatie, en dan doe je zoiets.

Ik zou het denk ik nu van haar uit laten komen, al zal dat ook wel niet makkelijk zijn.

sterkte
Bedankt en ja, ik wacht het gewoon af. Ik laat niks merken maar wat mij betreft is het over. Ik geef haar tot en met zaterdag. Zondag zie ik toevallig een vriendin van haar dus die zou ik eventueel haar spullen (die hier nog liggen) kunnen geven. Maar ik ga er maar van uit dat het over is. Maroon als vrijgezel
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:17
Verwijderd
Wel een beetje een raar eind van zo'n ''lange'' relatie.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:18
jemappelebas
jemappelebas is offline
Citaat:
Maroon schreef op 01-06-2005 @ 23:13 :
Bedankt en ja, ik wacht het gewoon af. Ik laat niks merken maar wat mij betreft is het over. Ik geef haar tot en met zaterdag. Zondag zie ik toevallig een vriendin van haar dus die zou ik eventueel haar spullen (die hier nog liggen) kunnen geven. Maar ik ga er maar van uit dat het over is. Maroon als vrijgezel
Helemaal mee eens kerel!
Juiste beslissing.
Met citaat reageren
Oud 01-06-2005, 22:21
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
MevrouwM schreef op 01-06-2005 @ 23:17 :
Wel een beetje een raar eind van zo'n ''lange'' relatie.
Behoorlijk ja, helemaal als ze dus nooit meer wat van zich laat horen. Het enige wat er is gebeurd is dat ik met haar sprak over de seks, en waarom ze niet wilde. En dan valt ze stil, blockt ze me en verdwijnt in het niets. Ze mag wel een verdomd goed excuus hebben mocht ik nu nog verder willen met haar. In principe is het nu over. Ze heeft nog een paar dagen speling om er wat van te maken.

Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 23:36.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 10:23
Konijn
Konijn is offline
Nou, dat is neit wat ik verwachtte toen ik zag dat je gepost had.
Jee wat een raar verhaal zeg.
Je zou inderdaad denken dat ze toch iets heeft meegemaakt vroeger, anders zou ze toch wel iets volwassener kunnen reageren.. Zelfs al zou ze gewoon echt nog geen seks willen, dan had ze je dat toch in ieder geval kunnen vertellen?
Helemaal niks zeggen is echt raar .
Succes ermee, zou zonde zijn als je na een jaar op zo'n manier er mee op zou moeten houden..
Oud 02-06-2005, 11:27
Verwijderd
Toch seksueel trauma misschien inderdaad, of ze had er al geen zin meer in en al helemaal niet in seks en dit was een goed excuus. Maar ik zou voor het eerste gaan.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 13:40
punxnotdead
punxnotdead is offline
heel vreemd ik kan me niet voorstellen dat er niet nog iets anders mis was met jullie relatie als ze zo ineens uit je leven wil verdwijnen.
Oud 02-06-2005, 14:47
zeep007
zeep007 is offline
ik zou toch nog ff proberen om te kijken wat erachter zit, want dit is wel heeel vreemd.... helemala na al een jaar relatie.
Dat kan op een vriendelijke manier maar hoeft ook niet zo vriendelijk, want straks koomt ze hier gewoon mee weg om op deze manier met mesnen om te gaan en als ze wel een seksueel trauma heeft, ja... dan krijg je misschien spijt, al zou je dat nooit te weten komen.

Blergh, ik vind het vaag, raar, snap haar niet, kan me wel voorstellen dat ijj het nu gehad hebt. succes er iig mee. l
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:00
Muchacha
Muchacha is offline
Mij lijkt het ook alsof ze iets heeft meegemaakt. Ik vind dat je dat misschien ter sprake kan brengen bij haar? Je kan toch even langs gaan, of eens bellen ofzo? Haar reactie was fout, maar wel begrijpelijk. Je kan niet verwachten dat ze ineens zegt "nee, ik wil het niet want ik heb dit en dat meegemaakt"... Je kan haar zeggen dat je iets vermoed en als ze dit dan bevestigd, er samen aan werken. Als ze dit ontkent, dan moet ze idd wel met een deftige reden komen haar gedrag nog goed te praten
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:48
Verwijderd
Máár je kunt er na zo'n lange tijd een relatie gehad te hebben toch wel vanuit gaan dat je elkaar enigszins (okee, helemaal) vertrouwd en elkaar dit soort dingen vertelt.

Als ik vroeger iets meegemaakt zou hebben, en een vriendin hebben die heel lief voor me is, wacht, soms erover begint maar niet opdringerig is. Dan zou ik na verloop van tijd ook iets terug willen doen voor haar, haar duidelijkheid willen verschaffen, en mijn verhaal vertellen. Dat moet ik toch kunnen, na een jaar vkerering en dat zou alles oplossen.

Je verhaal klinkt mij trouwens alsof er meer "mis" is in jullie relatie dan alleen het seksgebeuren. Want als je niet zo openlijk over seksualiteit kunt praten denk ik dat dat er ingegroeid is, ik vraag me dan dus ook af of je wel openlijk over andere dingen praat. Of seks het énige vlak is waarop jullie niet praten, wat jullie bijna vermijden, of dat jullie over het algemeen weinig diepgaande gesprekken hebben.

Oh, en voor d emensen die hier lopen te schreeuwen dat hij 'een wijf van z'n eigen leeftijd moet gaan neuken' die mogen even doodvallen. Lees het topic eerst, kijk of je je in kunt leven en flikker anders op.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 15:56
100%hallal
100%hallal is offline
Ik denk dat het verstandig is om aan deze relatie een eind te maken... Zij heeft geen respect voor hem.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:19
Maroon
Maroon is offline
Verder ging de relatie heel goed eigenlijk. Ik ben al eens heel voorzichtig begonnen over dat er misschien iets gebeurd zou zijn in het verleden en toen zei ze dat ze 'gewoon' een lage seks-drive heeft en meer niet. Ik ben er ook vrijwel 100% van overtuigd dat er niks is gebeurd in haar verleden.

Verder kunnen/konden we gewoon over alles praten maar seks bleef een heikel punt. Ze heeft zelf ook wel eens gezegd dat ze preuts is op het gebied van praten over seks ..

Nou ja, ik heb verder nog steeds niks van haar gehoord. Ik houd voor mezelf dit weekend maar aan als 'verstrijkingstijd'. Daarna ga ik er maar van uit dat het definitief over is, maar dat is het voor mijn gevoel nu al. Maar laat ik haar nog die paar dagen geven, voor hetzelfde geld ontvang ik morgen een superlange brief van haar met een verklaring of weet ik veel wat. Maar zelfs dan nog mag ze er echt heel goed aan gaan werken.

Het is kut.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 17:35
I C U
I C U is offline
jeejz... Ik hou dit topic zo'n beetje bij, en ergens had ik gehoopt/verwacht dat het allemaal goed zou komen, maar dit is echt een roteind zeg! Damn... Balen jongen, het beste ermee!
Oud 02-06-2005, 17:42
Verwijderd
Jeetje inderdaad, wat vreemd!

Misschien dat ze idd wel iets meegemaakt heeft, een seksueel trauma oid, maar ja je zou inderdaad toch wel verwachten dat ze je na een jaar toch wel genoeg zou vertrouwen om ja, dat op een of andere manier duidelijk te maken.

Het lijkt me juist omdat je niet weet waarom ze zo doet heel moeilijk om haar gewoon de rug toe te keren, al lijkt het me voor jou wel een goede beslissing.

Wat rot situatie, zeg.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 20:22
evanescence
evanescence is offline
je zou je vermoeden kunnen uitspreken...eerlijk zijn...

waarom is ze er nog niet aan toe? dat is de vraag...okay ze zegt t, maar waarom?

weinig ervaring met sex is geen excuus! of wel? je moet het toch ooit een keer 'leren/ ervaren'?

Ik snap het niet helemaal...1 jaar samen....moet toch wel een beetje gaan lopen nu..mja voor iedereen is dat verschillend natuurlijk...

je kan haar ook vragen wat ZIJ ervan verwacht...

Vertel jou fantasieen, je verwachtingen en wensen...

je moet het met haar bespreken...eerlijkheid...

Preutsheid heeft ze niet volgens jou, dan vraag ik me af wat haar tegenhoud?

is ze misc geloving?
Oud 02-06-2005, 23:07
Maroon
Maroon is offline
Citaat:
evanescene schreef op 02-06-2005 @ 21:22 :
je zou je vermoeden kunnen uitspreken...eerlijk zijn...

waarom is ze er nog niet aan toe? dat is de vraag...okay ze zegt t, maar waarom?

weinig ervaring met sex is geen excuus! of wel? je moet het toch ooit een keer 'leren/ ervaren'?

Ik snap het niet helemaal...1 jaar samen....moet toch wel een beetje gaan lopen nu..mja voor iedereen is dat verschillend natuurlijk...

je kan haar ook vragen wat ZIJ ervan verwacht...

Vertel jou fantasieen, je verwachtingen en wensen...

je moet het met haar bespreken...eerlijkheid...

Preutsheid heeft ze niet volgens jou, dan vraag ik me af wat haar tegenhoud?

is ze misc geloving?
Ze is alleen wat preuts als het op praten over seks aankomt. Dat vindt ze echt heel moeilijk. En nee, ze is totaal niet gelovig.

Verder nog niks van haar gehoord, ik weet alleen sinds vandaag dat in ieder geval twee van haar beste vriendinnen van niks weten, gek genoeg. Vaag.
Met citaat reageren
Oud 02-06-2005, 23:24
Tiño
Tiño is offline
vreemd verhaal.

Als je echt niks gepusht hebt bij haar en gewoon open en rustig erover begon, wat niet vreemd is na een jaar...

Tja dan lijkt het alsof er meer achter zit...

Maar , hoe was jullie relatie deden jullie veel samen, konden jullie goed praten?

Ik snap er,net als de rest, dus niks van op deze manier...ik heb zelf ook bijna een jaar wat met een meisje die eerst maagd was, nu al n half jaartje niet meer , en dies niet eens 18...dus opzich is het niet onmogelijk om er normaal over te doen en blablabla.

Maargoed, hoop voor je dat t goed komt alsnog..succes, ik lees het wel!
Oud 02-06-2005, 23:48
Rieno
Rieno is offline
het lijkt idd heel erg alsof hier meer achter zit....ik zou dr nog niet afschrijven en toch proberen er met haar over te praten, mocht je er de kans nog voor krijgen
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 00:28
Experium
Experium is offline
Ok mis ik hier wat? Sorry hoor maar sinds wanneer moet een meid van bijna 18 om zeven uur thuis zijn? of moest dat van haar zelf? ik bedoel dan heeft ze wel hele strenge ouders.. zouden ze haar verboden hebben om sex te hebben ofzo?

Ben benieuwd naar je volgende update Maroon. succes!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:19
evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Experium schreef op 03-06-2005 @ 01:28 :
Ok mis ik hier wat? Sorry hoor maar sinds wanneer moet een meid van bijna 18 om zeven uur thuis zijn? of moest dat van haar zelf? ik bedoel dan heeft ze wel hele strenge ouders.. zouden ze haar verboden hebben om sex te hebben ofzo?

Ben benieuwd naar je volgende update Maroon. succes!

7 uur 's avonds????!!! en 18 jaar? zal toch nie? bedoel mijn ouders zijn ook niet de makkelijkste met tijden en alleen thuis komen enzo maar 7 uuh haha.. sorry
Oud 03-06-2005, 13:30
Experium
Experium is offline
Citaat:
evanescene schreef op 03-06-2005 @ 14:19 :
7 uur 's avonds????!!! en 18 jaar? zal toch nie? bedoel mijn ouders zijn ook niet de makkelijkste met tijden en alleen thuis komen enzo maar 7 uuh haha.. sorry
tja " Ze moest zeven uur thuis zijn dus tien voor zeven zegt ze opeens (na een hele tijd stil te zijn) "ja, ik ga naar huis"." het staat er wel, maroon ken je dit bevestigen?
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:39
Maroon
Maroon is offline
Ze had eerder die dag gezegd "ik moet zeven uur thuis zijn anders red ik het niet qua huiswerk." Niks meer, niks minder. Haar ouders maakt het niet zoveel uit hoelaat ze thuiskomt, daar is ze vrij in.

Verder heb ik nog steeds niks van haar gehoord.
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 13:42
Experium
Experium is offline
Mja er moet toch iets zijn. Als ze er niet over wil praten dan heeft deze relatie denk ik niet veel zin. in een Relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en op elkaar kunnen bouwen (hej dat rijmt? ) maar dat kan zoals ik hier lees niet echt goed... Ik denk dat je er maar beter mee kan stoppen. best wel kansloos dit..

Nouja veel succes gozer!
Met citaat reageren
Oud 03-06-2005, 14:04
Sprinkle
Sprinkle is offline
Erg vreemd

Denk wel dat er meer achter zit, anders had ze niet zo reageert. Beetje jammer dat je dan meteen zegt "Als ze zondag nog niks van zich heeft laten horen, ga ik er vanuit dat het uit is en geef ik haar spullen mee aan een vriendin van haar."
Weet jij veel hoeveel tijd ze nodig heeft om weer naar jou toe te komen, misschien schaamt ze zich wel heel erg. Misschien is er wel iets in het verleden gebeurd waar jij niets van af weet en waar ze dus (nog) niet aan toe is om over te praten. Het kan vanalles zijn.

Maar ik vind wel dat je haar op z'n minst kan spreken en teen haar zeggen "Ja, sorry maar je laat niks van je horen, ik weet niet wat ik er mee aan moet en hier heb ik geen trek is. Het is uit." Of in ieder geval iets in die trant.
Wat ik ermee bedoel is dat ik wel vind dat je het duidelijk en fatsoenlijk uit moet maken als je dat wilt en niet haar spullen mee geven aan een vriendin van haar.
Oud 03-06-2005, 14:06
Experium
Experium is offline
Sprinkle ik ben het helemaal met je eens.

Maar aan de andere kant. Maroon is een beetje gefrustreerd denk ik (terecht!) Die denkt ook ik heb genoeg geduld gehad. zo kan je het ook zien..
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten