![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() OT: Misschien is wachten tot haar 18de verjaardag ook wel leuk, in iedergeval misschien wel speciaal ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 13-05-2005 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
of zeg dat je het uitmaakt als ze niet met je neukt, als ze echt van je houdt doet ze het gewoon. anders houdt ze niet van je en is het geen liefde. klaar.
||
Citaat:
||
Citaat:
En laat haar anders dit topic lezen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hoezo egoïstisch? Je bepaalt toch zelf wanneer je aan bepaalde dingen toe bent? Ik vind niet dat je wat dat betreft met een vriendje rekening moet houden. "Ach het zou toch zo egoïstisch van me zijn om hem nog langer te laten wachten, alleen maar omdat ik er nog niet zo'n goed gevoel bij heb, dus laat ik het maar doen". ![]() Zo werkt dat dus niet.. je doet zoiets omdat je er behoefte aan hebt en omdat je je er fijn bij voelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Al had ie sowieso z'n mobiel wel uit mogen zetten. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is het namelijk zo dat elk gezond jong lichaam met hormonen, na verloop van tijd (en dit is vaak snel) toch behoefte krijgt aan zoiets, en dan voel je je er dus automatisch fijn bij. Ik zou echt als ik bijna 17 was, en een jaar een vriendje had aan mezelf (of mijn liefde voor hem) gaan twijfelen, of ik hem wel echt leuk vind. |
![]() |
|
Misschien heeft het wel een lichamelijke oorzaak, iets wat niemadn van haar weet en waar ze zich voor schaamt. Ik probeer je niet bang te maken hoor
![]()
|
Ik wil je absoluut niet ontmoedigen, maar ik herken de situatie. Mijn beste vriendin(18) toendertijd en haar vriend(20) hebben het samen ook 1½ jaar volgehouden zonder sex, zij wilde dit niet.
De reden daarvoor is mij nog steeds onbekend en hij heeft ook verwoede pogingen gedaan om haar op haar gemak te laten voelen met de gedachte bij sex. 1 Ding was zeker: ze had geen angst voor een penis, ze liep stage bij geestelijk gehandicapten en daarna bejaarden, die ze van top tot teen heeft moeten wassen. Daarom snapte ik haar domweg niet. Tegenwoordig heeft ze een andere vriend (28) en binnen 2 à 3 maand was ze ontmaagd. Hiermee wil ik dus maar zeggen dat het ook vreemd kan lopen, ik hoop uiteraard voor je dat dat niet gebeurt en wens je veel succes! Ik sta versteld van je geduld ![]()
||
Citaat:
![]() waarschijnlijk is de druk wel erg groot inmiddels, verklaart t verhaal van Sennah ook, de ex van het meisje in die kwestie heeft ook lang moeten wachten en ik kan me goed voorstellen als dat de druk weel heel hoog doet oplopen, spontaniteit zou wonderen kunnen doen.... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, egoistisch. |
![]() |
|
![]() |
Okay, maar weer eens een update.
Gister heb ik met haar afgesproken en heb er met haar over gepraat, op een rustige manier. Vervolgens viel ze stil en wist ze niks meer te vertellen. Net alsof ze dichtklapte ofzo. Ze moest zeven uur thuis zijn dus tien voor zeven zegt ze opeens (na een hele tijd stil te zijn) "ja, ik ga naar huis". Normaal fiets ik altijd een stukje op met haar dus ook deze keer, maar ze zei de hele tijd niks. Dus ik vroeg eerst of ze nog wat kwijt wilde over ons gesprek waarop ze nee antwoorde. Daarna was ze weer de hele tijd stil, waarop ik vroeg of ze nu niks meer ging zeggen. "dat was wel mijn bedoeling ja" antwoorde ze daarop. Toen ben ik gestopt, heb haar een kus gegeven en gezegd dat "het dan ook geen zin heeft dat ik verder met haar meefiets. Tot vanavond". "Of niet" antwoordde ze toen. Gisteravond kwam ik er achter dat ze me heeft geblockt op msn. Ik heb haar nog in een oud msn adres van me staan dus zodoende. En tot nu toe heb ik niks meer van haar gehoord. Nou ja, ze kan nu de pot op van mij. Bah, ik heb er geen zin meer in. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Huh, wat een gekke wending van het verhaal zeg.
Ik zag dat je weer gepsot had, en dacht eigenlijk dat het verhaal zich in de goede richting had gedraait opzo. Wel een beetje raar van haar; zei ze er helemaal niks over dan? Ik vind haar reactie een beetje kinderachtig overkomen, daarnaast lijkt het zo wel alsof ze wel hele erge dingen heeft meegemaakt op dit gebied, anders kan je je toch wel iets normaler opstellen?! Dat blokken op msn vind ik ook raar, kom op je bent 18, hebt een naar mijn inziens toch redelijk serieuze relatie, en dan doe je zoiets. Ik zou het denk ik nu van haar uit laten komen, al zal dat ook wel niet makkelijk zijn. sterkte |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Juiste beslissing. ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 01-06-2005 om 23:36. |
![]() |
|
Nou, dat is neit wat ik verwachtte toen ik zag dat je gepost had.
Jee wat een raar verhaal zeg. Je zou inderdaad denken dat ze toch iets heeft meegemaakt vroeger, anders zou ze toch wel iets volwassener kunnen reageren.. Zelfs al zou ze gewoon echt nog geen seks willen, dan had ze je dat toch in ieder geval kunnen vertellen? Helemaal niks zeggen is echt raar ![]() Succes ermee, zou zonde zijn als je na een jaar op zo'n manier er mee op zou moeten houden..
|
ik zou toch nog ff proberen om te kijken wat erachter zit, want dit is wel heeel vreemd.... helemala na al een jaar relatie.
Dat kan op een vriendelijke manier maar hoeft ook niet zo vriendelijk, want straks koomt ze hier gewoon mee weg om op deze manier met mesnen om te gaan en als ze wel een seksueel trauma heeft, ja... dan krijg je misschien spijt, al zou je dat nooit te weten komen. Blergh, ik vind het vaag, raar, snap haar niet, kan me wel voorstellen dat ijj het nu gehad hebt. succes er iig mee. l |
![]() |
|
Mij lijkt het ook alsof ze iets heeft meegemaakt. Ik vind dat je dat misschien ter sprake kan brengen bij haar? Je kan toch even langs gaan, of eens bellen ofzo? Haar reactie was fout, maar wel begrijpelijk. Je kan niet verwachten dat ze ineens zegt "nee, ik wil het niet want ik heb dit en dat meegemaakt"... Je kan haar zeggen dat je iets vermoed en als ze dit dan bevestigd, er samen aan werken. Als ze dit ontkent, dan moet ze idd wel met een deftige reden komen haar gedrag nog goed te praten
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Máár je kunt er na zo'n lange tijd een relatie gehad te hebben toch wel vanuit gaan dat je elkaar enigszins (okee, helemaal) vertrouwd en elkaar dit soort dingen vertelt.
Als ik vroeger iets meegemaakt zou hebben, en een vriendin hebben die heel lief voor me is, wacht, soms erover begint maar niet opdringerig is. Dan zou ik na verloop van tijd ook iets terug willen doen voor haar, haar duidelijkheid willen verschaffen, en mijn verhaal vertellen. Dat moet ik toch kunnen, na een jaar vkerering en dat zou alles oplossen. Je verhaal klinkt mij trouwens alsof er meer "mis" is in jullie relatie dan alleen het seksgebeuren. Want als je niet zo openlijk over seksualiteit kunt praten denk ik dat dat er ingegroeid is, ik vraag me dan dus ook af of je wel openlijk over andere dingen praat. Of seks het énige vlak is waarop jullie niet praten, wat jullie bijna vermijden, of dat jullie over het algemeen weinig diepgaande gesprekken hebben. Oh, en voor d emensen die hier lopen te schreeuwen dat hij 'een wijf van z'n eigen leeftijd moet gaan neuken' die mogen even doodvallen. Lees het topic eerst, kijk of je je in kunt leven en flikker anders op. |
![]() |
|
![]() |
Verder ging de relatie heel goed eigenlijk. Ik ben al eens heel voorzichtig begonnen over dat er misschien iets gebeurd zou zijn in het verleden en toen zei ze dat ze 'gewoon' een lage seks-drive heeft en meer niet. Ik ben er ook vrijwel 100% van overtuigd dat er niks is gebeurd in haar verleden.
Verder kunnen/konden we gewoon over alles praten maar seks bleef een heikel punt. Ze heeft zelf ook wel eens gezegd dat ze preuts is op het gebied van praten over seks .. Nou ja, ik heb verder nog steeds niks van haar gehoord. Ik houd voor mezelf dit weekend maar aan als 'verstrijkingstijd'. Daarna ga ik er maar van uit dat het definitief over is, maar dat is het voor mijn gevoel nu al. Maar laat ik haar nog die paar dagen geven, voor hetzelfde geld ontvang ik morgen een superlange brief van haar met een verklaring of weet ik veel wat. Maar zelfs dan nog mag ze er echt heel goed aan gaan werken. Het is kut. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Jeetje inderdaad, wat vreemd!
Misschien dat ze idd wel iets meegemaakt heeft, een seksueel trauma oid, maar ja je zou inderdaad toch wel verwachten dat ze je na een jaar toch wel genoeg zou vertrouwen om ja, dat op een of andere manier duidelijk te maken. Het lijkt me juist omdat je niet weet waarom ze zo doet heel moeilijk om haar gewoon de rug toe te keren, al lijkt het me voor jou wel een goede beslissing. Wat rot situatie, zeg. |
![]() |
|
je zou je vermoeden kunnen uitspreken...eerlijk zijn...
waarom is ze er nog niet aan toe? dat is de vraag...okay ze zegt t, maar waarom? weinig ervaring met sex is geen excuus! of wel? je moet het toch ooit een keer 'leren/ ervaren'? Ik snap het niet helemaal...1 jaar samen....moet toch wel een beetje gaan lopen nu..mja voor iedereen is dat verschillend natuurlijk... je kan haar ook vragen wat ZIJ ervan verwacht... Vertel jou fantasieen, je verwachtingen en wensen... je moet het met haar bespreken...eerlijkheid... Preutsheid heeft ze niet volgens jou, dan vraag ik me af wat haar tegenhoud? is ze misc geloving?
||
![]() |
Citaat:
Verder nog niks van haar gehoord, ik weet alleen sinds vandaag dat in ieder geval twee van haar beste vriendinnen van niks weten, gek genoeg. Vaag. |
![]() |
|
vreemd verhaal.
Als je echt niks gepusht hebt bij haar en gewoon open en rustig erover begon, wat niet vreemd is na een jaar... Tja dan lijkt het alsof er meer achter zit... Maar , hoe was jullie relatie deden jullie veel samen, konden jullie goed praten? Ik snap er,net als de rest, dus niks van op deze manier...ik heb zelf ook bijna een jaar wat met een meisje die eerst maagd was, nu al n half jaartje niet meer ![]() Maargoed, hoop voor je dat t goed komt alsnog..succes, ik lees het wel!
|
![]() |
Ok mis ik hier wat? Sorry hoor maar sinds wanneer moet een meid van bijna 18 om zeven uur thuis zijn? of moest dat van haar zelf? ik bedoel dan heeft ze wel hele strenge ouders.. zouden ze haar verboden hebben om sex te hebben ofzo?
Ben benieuwd naar je volgende update Maroon. succes! |
![]() |
||
Citaat:
7 uur 's avonds????!!! ![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Mja er moet toch iets zijn. Als ze er niet over wil praten dan heeft deze relatie denk ik niet veel zin. in een Relatie moet je elkaar kunnen vertrouwen en op elkaar kunnen bouwen (hej dat rijmt?
![]() Nouja veel succes gozer! |
![]() |
|
Erg vreemd
![]() Denk wel dat er meer achter zit, anders had ze niet zo reageert. Beetje jammer dat je dan meteen zegt "Als ze zondag nog niks van zich heeft laten horen, ga ik er vanuit dat het uit is en geef ik haar spullen mee aan een vriendin van haar." Weet jij veel hoeveel tijd ze nodig heeft om weer naar jou toe te komen, misschien schaamt ze zich wel heel erg. Misschien is er wel iets in het verleden gebeurd waar jij niets van af weet en waar ze dus (nog) niet aan toe is om over te praten. Het kan vanalles zijn. Maar ik vind wel dat je haar op z'n minst kan spreken en teen haar zeggen "Ja, sorry maar je laat niks van je horen, ik weet niet wat ik er mee aan moet en hier heb ik geen trek is. Het is uit." Of in ieder geval iets in die trant. Wat ik ermee bedoel is dat ik wel vind dat je het duidelijk en fatsoenlijk uit moet maken als je dat wilt en niet haar spullen mee geven aan een vriendin van haar.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Mijn vriendin wil niet dat ik haar iedere dag neuk Marokaanseboy22 | 30 | 01-10-2016 10:23 | |
Liefde & Relatie |
Ik wil op stijldansen, vriendin wil het niet hebben Athlon | 107 | 01-10-2005 08:43 | |
Liefde & Relatie |
Vriendin blijven slapen Maroon | 34 | 14-03-2005 12:44 | |
Liefde & Relatie |
mijn vriendin wil anaal maar ik niet BoB | 13 | 13-03-2003 12:33 | |
Liefde & Relatie |
ik wil niet negeren.. *ineedhelp* | 4 | 24-11-2002 11:23 | |
Liefde & Relatie |
de broer van mn beste vriendin lekkerrr | 10 | 27-06-2002 21:43 |