Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Blijkbaar willen ze liever een vwo'er die havo heeft gedaan (oftewel: iemand die onder zijn niveau werkt en zodoende hoge cijfers haalt) dan een vwo'er die vwo heeft gedaan.
||
Citaat:
en ik denk niet dat vwo, ondanks dat het gericht is op het vervolgonderwijs op de universiteit, nadelig is voor het HBO.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien, áls je in de 3e al weet wat je wil gaan doen, zit er vaak een stel pushende ouders achter je dat je aanmoedigd om toch vwo te gaan doen (indien je het dus kan) omdat je 'pas 14 / 15 bent en je nog vaak van mening kan veranderen'
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() examens? bij ons moest iedereen die er in de 4e klas of later achter kwam dat ie havo wilde gaan doen overnieuw beginnen bij 4havo. Je bleef dus sowieso een jaar zitten en indien je al hoger zat (5 of 6 vwo) zelfs meerdere jaren. En als het je juist net redelijk tot goed afgaat op het vwo, doet niemand dat. Voor de pabo is trouwens toch geen loting? Waarom dan toch naar de havo en een deel op vwo blijven doen?
||
Citaat:
Wel raar van jouw school. Bij mij op school is het afhankelijk van het pakket wat je hebt. In mijn geval was het niet mogelijk (alleen aan het begin van het jaar), maar in andere gevallen wel. Dat meisje wilde gewoon niet langer dan nodig op school zitten en graag snel naar de PABO. Nadat ze dat had besloten is ze volledig HAVO gaan doen hoor.
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
geneeskunde studeren! outerspace | 7 | 31-01-2012 13:42 | |
Studeren |
Wat kan ik beter doen? Linda001 | 5 | 09-07-2011 11:53 | |