Oud 31-10-2007, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Oh jullie wonen samen.

Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan.
Ik vind die hoeveelheid normaler bij een weekendrelatie dan als je samenwoont eigenlijk..
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 18:31
Verwijderd
Citaat:
Pff, dat zou ik ook heel graag willen. Dat was bij ons alleen op het begin.

edit: Wiens initiatief is het 't vaakst?
eigenlijk is dat wel op gezamenlijk initiatief. even hoog libido plus ik vind hem gewoon het allergeilste beest dat er op aarde rondloopt, dus als ik hem nog maar zie wil ik hem gelijk de kleren van het lijf scheuren en hij vindt dat van mij ook, blijkbaar

het is ook lang niet altijd uit geilheid dat we vrijen hoor, ik hou gewoon verschrikkelijk veel van hem, en vrijen is dan een manier om daar op een heel intense manier uiting aan te geven.

's morgens is het ook gewoon een hele fijne manier om wakker te worden, en als we 's avonds nog lekker gevreeën hebben slapen we veel beter ik slaap dan lekker vast, en hij snurkt minder hard

... en tja, wat moet je heel de dag doen als je geen televisie hebt? (a)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:21
Verwijderd
Als we bij elkaar zijn en als we zin hebben?

En jeetje, soms is dat 4x per dag en soms 1x per 2 dagen.

En we zijn bijna 2 maanden samen en we zien elkaar soms 6 dagen per week en soms maar 3.
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 20:30
Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Oh jullie wonen samen.

Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan. Ik denk dat ik mijn vriendje alleen maar 's nachts voor mij heb (als ik bij hem slaap, anders ligt hij apart) omdat we altijd naar familiefeestjes moeten of bij onze ouders moeten zitten, ... En tja, in het weekend zijn we meestal wel moe van een stomme kutweek, dus zoveel kunnen we dan ook niet gaan doen of we de dag nadien wrakken.
Dan moet je je weekenden toch anders inplannen denk ik. Toen mijn vriend en ik nog een weekendrelatie haden (inmiddels wonen we al bijna weer 3 jaar samen), lagen we veel weekenden ook voornamelijk samen in bed. Vriendlief woonde dan ook al wel op zichzef, maar we zorgden ook wel dat we gewoon lekker de tijd voor onszelf hadden. En ja, dan lagen we veel in bed samen en hadden we veel seks. Zodra hij mij van het station had gehaald, voordat we gingen slapen, in de ochtend, overdag tussen onze andere bezigheden door (waarna we ook gelijk weer voor een uurtje in slaap vielen), voordat hij mij weer op de trein naar huis zette... En tussendoor was er dan ook best ruimte voor andere afspraken hoor
Oud 31-10-2007, 21:31
Stt!
Stt! is offline
Citaat:
Oh jullie wonen samen.

Ik heb zo'n raar gevoel bij mensen die elkaar in het weekend alleen zien en dan nog drie of vier keer van bil kunnen gaan. Ik denk dat ik mijn vriendje alleen maar 's nachts voor mij heb (als ik bij hem slaap, anders ligt hij apart) omdat we altijd naar familiefeestjes moeten of bij onze ouders moeten zitten, ... En tja, in het weekend zijn we meestal wel moe van een stomme kutweek, dus zoveel kunnen we dan ook niet gaan doen of we de dag nadien wrakken.

Zolang duurt seks toch niet? Ik vind 3x helemaal niet veel. Vrijdag, zaterdag en zondag.

In jullie geval is het wel anders dan met dwarsliggende ouders, maar ik vind veel frequenties hier eerder laag dan hoog. Hoewel eigenlijk heb je hier 2 groepen, een deel heeft nog niet zo lang en best vaak seks, en een deel heeft langer en best wel weinig, vind ik (tenminste, ik vind minder dan drie keer echt weinig, ik heb zelf ruim 3 jaar een relatie en heb daar nog nooit onder gezeten)
Met citaat reageren
Oud 31-10-2007, 21:46
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
Apart... je zult ook wel conservatieve ouders hebben, gezien je leeftijd in combinatie met dat jullie van hen niet samen mogen slapen?
Nee, een hoogslaper.

Citaat:
Dan moet je je weekenden toch anders inplannen denk ik. Toen mijn vriend en ik nog een weekendrelatie haden (inmiddels wonen we al bijna weer 3 jaar samen), lagen we veel weekenden ook voornamelijk samen in bed. Vriendlief woonde dan ook al wel op zichzef, maar we zorgden ook wel dat we gewoon lekker de tijd voor onszelf hadden. En ja, dan lagen we veel in bed samen en hadden we veel seks. Zodra hij mij van het station had gehaald, voordat we gingen slapen, in de ochtend, overdag tussen onze andere bezigheden door (waarna we ook gelijk weer voor een uurtje in slaap vielen), voordat hij mij weer op de trein naar huis zette... En tussendoor was er dan ook best ruimte voor andere afspraken hoor
Mja, wij kunnen niet echt iets plannen, we worden gepland. Dat is nog wat nadelig. Misschien komt het later wel los.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 00:21
Changshan
Changshan is offline
Citaat:
Nee, een hoogslaper.

Mja, wij kunnen niet echt iets plannen, we worden gepland. Dat is nog wat nadelig. Misschien komt het later wel los.
Hoogslaper vind ik geen reden, heb ik zelf ook. Tenzij jullie samen enorm warm/klam worden onder een deken, ook zonder seks.

Plan voor alle anderen uit, maak er een wedstrijd van!
Oud 01-11-2007, 08:17
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
eigenlijk is dat wel op gezamenlijk initiatief. even hoog libido plus ik vind hem gewoon het allergeilste beest dat er op aarde rondloopt, dus als ik hem nog maar zie wil ik hem gelijk de kleren van het lijf scheuren en hij vindt dat van mij ook, blijkbaar

het is ook lang niet altijd uit geilheid dat we vrijen hoor, ik hou gewoon verschrikkelijk veel van hem, en vrijen is dan een manier om daar op een heel intense manier uiting aan te geven.

's morgens is het ook gewoon een hele fijne manier om wakker te worden, en als we 's avonds nog lekker gevreeën hebben slapen we veel beter ik slaap dan lekker vast, en hij snurkt minder hard

... en tja, wat moet je heel de dag doen als je geen televisie hebt? (a)
Dit klinkt echt perfect..
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:28
selfmindead
selfmindead is offline
Citaat:
Hoogslaper vind ik geen reden, heb ik zelf ook. Tenzij jullie samen enorm warm/klam worden onder een deken, ook zonder seks.

Plan voor alle anderen uit, maak er een wedstrijd van!
Ja, ik heb het direct warm, hij ook. Vooral in een klein bedje.
Ach ja, ik heb tijd.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 09:36
Verwijderd
De laatste tijd hebben we minder seks omdat we elkaar minder zien ivm drukke school/werk schema's.
Gelukkig wonen we 2 minuten fietsen van elkaar vandaan.. Dus het valt mee.
We hebben nu ongeveer 2(soms3)x per week seks.. Daarvoor 3/4x.
Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 18:48
Verwijderd
Citaat:
Zolang duurt seks toch niet? Ik vind 3x helemaal niet veel. Vrijdag, zaterdag en zondag.
psst... *fluistert* het ging over 'per dag' ...

Met citaat reageren
Oud 01-11-2007, 21:21
Verwijderd
@Selfminded.

Zo raar is 3x per dag toch niet in een weekend? Je hebt grotendeels hele dagen vrij, muv geplande uitjes/eventueel werk. 'S ochtends, voor 't douchen, 'savonds, snachts, tussendoor? Zo lang duurt seks niet, en er zijn genoeg mogenlijkheden om seks te hebben zonder dat je hele weekendrelatie enkel om seks draait..

EDIT: Oh, selfminded had 't over 3x per weekend.
In dat geval, je ligt elke ochtend/avond tegen elkaar aan, zo'n 3 nachtjes. Dat zijn 3 avonden en 3 ochtenden. Dan zou je toch wel de mogenlijkheid hebben om 3x seks te hebben in een weekend
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 00:04
Al Murphy
Al Murphy is offline
3 keer op een dag kan zeker, en is niet echt iets om iemand vreemd op aan te kijken. Maar gemiddeld drie keer per dag vind ik toch wel een erg hoog gemiddelde. Geeft me inderdaad het gevoel dat de relatie alleen maar om seks draait, en dat er al heel wat minder tijd over blijft voor andere leuke dingen.
Oud 02-11-2007, 08:14
Nebel
Nebel is offline
Eigenlijk altijd wel elke dag. De helft van de tijd alleen 's avonds, soms ook 's ochtends. Drie keer per dag heel soms. Ik ben meer van een keer uitgebreid en lang en lekker dan twee vluggertjes want voor meer hebben we dan geen tijd.
En we zien elkaar alleen zaterdag en meestal zondag niet.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 08:55
Orpheo
Orpheo is offline
pff per dag dat we elkaar zien, keertje of 3? als we paar dagen, hele dagen bij elkaar zijn, kan 't oplopen tot 4 a 8 keer per dag ofzo....
Oud 02-11-2007, 09:05
geen
geen is offline
ik wil hier zooooo verdrietig van, zuchtens
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 09:31
Verwijderd
Citaat:
3 keer op een dag kan zeker, en is niet echt iets om iemand vreemd op aan te kijken. Maar gemiddeld drie keer per dag vind ik toch wel een erg hoog gemiddelde. Geeft me inderdaad het gevoel dat de relatie alleen maar om seks draait, en dat er al heel wat minder tijd over blijft voor andere leuke dingen.
niet dat ik me aangesproken voel ofzo, maar ik wil wel effe reageren, gewoon om te zeggen dat mijn relatie écht niet alleen om seks draait (ok goed, ik voel me wél aangesproken, en weet ook goed genoeg dat je het op mij bedoelde) neem het van mij aan: als je geen tv kijkt heb je echt wel genoeg tijd om twee à drie keer op een dag seks te hebben én samen (andere) hele leuke dingen te doen koken bijvoorbeeld, en samen eten en de afwas doen, toertje rijden met de moto, filmpje kijken, avondje pintjes drinken met de kameraden, we gaan een paar keer in de week samen zwemmen, we werken en studeren samen (en geloof het of niet, da's fijn ), we gaan regelmatig uiteten, we liggen heel vaak gewoon te babbelen en grapjes te maken, ...
we hebben een hele normale, gezellige relatie, maar omdat we geen tv hebben (ok goed, onze huisgenoot heeft wel een tv, zo'n gigantisch breedbeeldgeval - eigenlijk moet ik gewoon zeggen dat we nooit tv *kijken* ...) hebben we gewoon meer tijd voor seks.
als iedereen nu gewoon even zou uittellen hoeveel uur ze samen of apart op de bank voor de tv doorbrengen, zou iedereen met een hele normale relatie waarin ze ook heel veel andere gezellige dingen doen en andere mensen zien, óók meer dan genoeg tijd hebben om twee keer per dag van bil te gaan.
geef toe: tv kijken is hersenloos amusement, nietwaar? kan ik best missen. geef mij maar qualitytime met manlief.
Met citaat reageren
Oud 02-11-2007, 20:48
Al Murphy
Al Murphy is offline
Het was ook niet alleen op jou, he. En tv is misschien inderdaad wel hersenloos amusement, ùaar op zich heb ik niks tegen hersenloos amusement. (wel tegen tv, maar dat is een ander verhaal). Dus ik snap je/het wel, maar ik kan me in de praktijk moeilijk voorstellen hoe je dat praktisch nog voor elkaar krijgt. Laat dat vooral jouw probleem niet zijn
Oud 03-11-2007, 10:28
Verwijderd
Citaat:
Dus ik snap je/het wel, maar ik kan me in de praktijk moeilijk voorstellen hoe je dat praktisch nog voor elkaar krijgt.
wekker op zeven zetten als je er om acht uur uit moet, en om tien uur in bed kruipen als je om elf uur wil gaan slapen
easy-peasy
Met citaat reageren
Oud 07-11-2007, 11:42
Verwijderd
Ik ga dus écht niet de wekker een uur eerder zetten om seks te hebben hoor. Zowel vriendlief als ik slapen liever dat uurtje nog even door. En daarnaast, tis wel handig als in ieder geval één van beide partijen wakker kan blijven..
Met citaat reageren
Oud 08-11-2007, 09:58
Verwijderd
Citaat:
En daarnaast, tis wel handig als in ieder geval één van beide partijen wakker kan blijven..
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 22:09
Confus1oN
Confus1oN is offline
1. Hoe lang heb je al een relatie met je partner?
2. Hoe vaak hebben jullie gemiddeld seks?
3. Ben je tevreden met dit aantal?

1. bijna 10 maand
2. ik gok zo'n 6x in de week
3. mwahjah, het is prima als ik zo rondom me kijk, maar stiekem zou het nog wel vaker mogen van mij, ff een vluggertje hier en daar
Met citaat reageren
Oud 15-11-2007, 23:57
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
@Selfminded.

Zo raar is 3x per dag toch niet in een weekend? Je hebt grotendeels hele dagen vrij, muv geplande uitjes/eventueel werk. 'S ochtends, voor 't douchen, 'savonds, snachts, tussendoor? Zo lang duurt seks niet, en er zijn genoeg mogenlijkheden om seks te hebben zonder dat je hele weekendrelatie enkel om seks draait..
Ik moet altijd ook studeren in 't weekend, jullie niet dan?

Niet dat er iets mis is met 3x per dag overigens
Met citaat reageren
Oud 16-11-2007, 11:48
Verwijderd
Citaat:
tuurlijk wel, maar neem jij nooit pauze?
en geef toe: niks beter om te ontspannen dan ...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2007, 12:21
Nona
Nona is offline
Ja, ik zal vandaag en morgen wel de hele dag bezig zijn met studeren. Gelukkig hebben we vanavond waarschijnlijk wel even tijd, en dan is het ook meteen uitgebreid (wij doen niet aan "zo lang duurt seks niet" ).
Oud 18-11-2007, 00:07
kitkat
kitkat is offline
ik heb nu bijna 2 1/2 jaar een relatie en we hebben de afgelopen weken gemiddeld 1 a 2 keer perweek sexs.
We wonen sinds kort samen en hebben het allebei zo druk met studie/stage, elke keer als we gezamelijk niks te doen hebben is het elf uur ´s avonds en moeten we de volgende dag vroeg op of zijn we ontzettend moe.

Dus eigenlijk zou dat best wel eens meer mogen in combinatie met meer vrije tijd
Oud 19-11-2007, 18:43
Verwijderd
Citaat:

Niet dat er iets mis is met 3x per dag overigens
Oh ik moet dat ook wel hoor. Pauzes nemen, je gaat toch niet 3 dagen2 dagen en een avond lang studeren? en als je dat wel doet, lang leve tijd maken als je dat niet hebt
Met citaat reageren
Oud 28-11-2007, 18:04
Linnnn
Linnnn is offline
-Ik heb ongeveer anderhalf jaar verkering.
-We hebben ongeveer 3 keer per week seks.
-En dat terwijl we niet bij elkaar mogen slapen van die kneuzige vader van hem omdat ie bang is dat we seks hebben.... hij moest es weten ;-) whehee
Oud 28-11-2007, 19:07
deoxyribose
deoxyribose is offline
Citaat:
Oh ik moet dat ook wel hoor. Pauzes nemen, je gaat toch niet 3 dagen2 dagen en een avond lang studeren? en als je dat wel doet, lang leve tijd maken als je dat niet hebt
Nee, maar ik woon op mezelf, en dat wordt op zo'n weekend al snel studeren, muziek studeren, koken, schoonmaken, ditjes en datjes doen(wat meestal betekent de halve stad rondfietsen ), tegen die tijd is 't al 8 uur 's avonds... en als je ook nog 'ns werkt is het helemaal bont natuurlijk. Gelukkig zijn zondagen om in te halen...leven de zondagochtend...
Met citaat reageren
Oud 02-12-2007, 18:08
Eendje
Eendje is offline
toen we nog vlakbij elkaar woonden meestal 1 keer per dag, dus 7 keer per week. soms meer soms minder. we zijn nu ong een half jaar bij elkaar.
Oud 02-12-2007, 22:43
Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Ik kan zo echt geen gemiddelde bedenken Soms 2x per week, dan 2x per dag, dan 1x per 2 weken, nogal onregelmatig dus.

Bij mij hangt de zin in seks echt heel erg van de situatie af. Ik kan weken geen zin hebben en af en toe het rustig 6 keer per dag doen

We hebben 3,5 jaar en zien elkaar alleen in het weekend btw.
Oud 04-12-2007, 18:29
Streepjescode
Streepjescode is offline
gemiddeld 7-9x in een lang weekend.. maar wij zien elkaar ook maar 1 weekend in de 3-4 weken. Vaak ben ik na zo'n weekend ook echt 'gezadigd' en is de behoefte een dag of 10 weg - daarna krijg ik weer echt zin. En dan duurt het nog 2 weken voor ik hem weer zie...
Oud 29-12-2007, 23:55
crazy88
crazy88 is offline
Ongeveer 4 keer per week en hoelang licht eraan, door de weeks meestal 30 min omdat we dan beide moe zijn van werk en zo. In het weekend soms wel 6 uur lang haha geen andere bezigheid dan
Gelukkig heeft mijn partner genoeg hormonen
Oud 10-01-2008, 15:19
bananafishbones
bananafishbones is offline
Half jaar relatie, 3-4 keer per week seks, gemiddeld. Wel tevreden, alleen op het moment mag het wel wat meer, ik heb echt al dágen een onverzadigbare zin in seks.
Oud 11-01-2008, 17:03
NoDoubt
NoDoubt is offline
4 a 5 x per week
Met citaat reageren
Oud 14-01-2008, 08:54
stout!
stout! is offline
Nu elke dag, hij is net terug uit het buitenland en woont even bij mij dus we zien elkaar veel . Straks zal het wel weer wat minder worden, ik denk 4-5 keer per week maar heb t eigenlijk nooit zo bijgehouden.
Oud 14-01-2008, 11:37
Kryptonite
Kryptonite is offline
Citaat:
gemiddeld 7-9x in een lang weekend.. maar wij zien elkaar ook maar 1 weekend in de 3-4 weken. Vaak ben ik na zo'n weekend ook echt 'gezadigd' en is de behoefte een dag of 10 weg - daarna krijg ik weer echt zin. En dan duurt het nog 2 weken voor ik hem weer zie...
Dit ja. Alleen gaat die behoefte bij mij nooit helemaal weg en ben ik de laatste twee weken gewoon niet meer te houden.
Oud 22-01-2008, 09:39
Verwijderd
Ongeveer 9 maanden samen, we wonen nu ook samen, en op 't moment is 't gemiddeld elke dag (met uitzonderingen erbij van 2 keer per dag)... maar soms ook wel eens een week niet (meestal ben ik dan ongesteld en heb ik zo'n buikpijn dat ik helemaal niks kan).
Met citaat reageren
Oud 22-01-2008, 22:22
vosje16
vosje16 is offline
Iets meer dan een jaar samen en 2 à 3 keer seks per week. Ben ik persoonlijk blij mee want ik heb niet zo'n grote behoefte aan seks.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 11:36
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
tv kijken slecht voor je sexleven, zijn er echt mensen voor wie dit opgaat?
Ik zou zelf niet weten hoeveel, onregelmatig aangezien mijn leven ook onregelmatig is. Samenwonen is in het verleden voor mij ook wel killing geweest, ben blij dat het nu weer echt willen zien ipv elkaar toch wel zien is.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 18:21
Verwijderd
Citaat:
tv kijken slecht voor je sexleven, zijn er echt mensen voor wie dit opgaat?
dàt weet ik niet... maar niet-tv-kijken is volgens mij in elk geval wel goéd voor je seksleven, en dat is heel iets anders.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 18:21
Verwijderd
ziék zijn, dàt is slecht voor je seksleven
Met citaat reageren
Oud 24-01-2008, 18:51
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Denk zo'n 2-3 keer per week maar ik zie hem ook niet de hele week.
Oud 19-02-2008, 21:38
Malossi
Malossi is offline
3 of 4 keer per week... Nog te weinig! Maar ben wel tevreden...
Oud 20-02-2008, 12:26
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Gelukkig zijn zondagen om in te halen...leven de zondagochtend...
Yup. Behalve als een van ons om 9:30 in Almere ofzo op 't veld moet staan

Je hebt wel gelijk verder, als je beiden werkt + een sociaal leven en hobbies hebt, dan schiet het er best vaak bij in.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 16:52
Malossi
Malossi is offline
Citaat:
Yup. Behalve als een van ons om 9:30 in Almere ofzo op 't veld moet staan

Je hebt wel gelijk verder, als je beiden werkt + een sociaal leven en hobbies hebt, dan schiet het er best vaak bij in.
Onzin dat het erbij inschiet...
Gewoon tijd voor maken, dan maar een uurtje slaap minder!
Seks vindt ik gewoon een héél belangrijk deel van een relatie. Gewoon tijd voor maken=).

En inderdaad, leve de zondagochtend! Hoezo de jeugd komt niet meer in de kerk op zondag!
Oud 20-02-2008, 17:21
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Seks vindt ik gewoon een héél belangrijk deel van een relatie. Gewoon tijd voor maken=).
Niet zozeer een kwestie van tijd, meer van puf ervoor hebben. Maar het is niks ernstigs hoor, we zijn van 2 keer per dag naar 4 keer per week gegaan ofzo in het jaar dat we nu samen zijn, en dat vind ik zelf geen erg slecht gemiddelde.
Met citaat reageren
Oud 20-02-2008, 21:49
Evilblue
Evilblue is offline
ik en mijn dushi zijn 6 maanden, hebben gemiddeld zes keer per week sex, en ik zie haar alleen vier dagen door de week heen
Oud 23-02-2008, 17:33
Verwijderd
Citaat:
Dat is heel makkelijk gezegd, maar op een gegeven moment kan dat gewoon niet altijd. Een relatie bestaat uit meer dan alleen seks en al is het een belangrijk deel, als dat het enige is waar je tijd voor maakt heb je ook geen geheel. Zo vinden wij het dus soms belangrijker om even samen uit eten te gaan, over het strand te wandelen of eens goed bij te kletsen.

Een uurtje slaap minder is wel een probleem als je sowieso al te weinig slaap hebt, bijvoorbeeld. Hij heeft een vaste baan + eigen bedrijf en moet 's morgens om 6:15 uit bed. Ik heb een stage met alleen avond/slaap- en weekenddiensten + een studie + werk. Onze schema's lopen zo langs elkaar heen dat we ondanks dat we samenwonen tegenwoordig hooguit twee keer per week samen eten, één keer per week samen wakker worden en vijf ipv zeven nachtjes per week in hetzelfde bed slapen (waar ik erg laat inrol en hij heel vroeg weer uit moet). Tijd maken die je simpelweg niet hebt, is onmogenlijk.. Een hele dag samen doorbrengen is een unicum geworden inmiddels.

Onderschat de drukte van volwassen en ambitieuze levens niet We willen het allemaal, dus is het altijd evenwicht zoeken, afwegingen maken en prioriteiten bijstellen. Seks is leuk, maar soms is wat quality time echt leuker
Met citaat reageren
Oud 25-02-2008, 08:57
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
Onderschat de drukte van volwassen en ambitieuze levens niet
Haha, wat klinkt dat oud Je hebt helemaal gelijk overigens. Door de week hebben we gewoon minder seks omdat we het nogal druk met andere dingen hebben, en als ze dan 's avonds tegen me aan op de bank ligt vaak binnen een kwartier ligt te snurken. Gelukkig halen we 't in 't weekend meestal wel in
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten