![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Zolang duurt seks toch niet? Ik vind 3x helemaal niet veel. Vrijdag, zaterdag en zondag. In jullie geval is het wel anders dan met dwarsliggende ouders, maar ik vind veel frequenties hier eerder laag dan hoog. Hoewel eigenlijk heb je hier 2 groepen, een deel heeft nog niet zo lang en best vaak seks, en een deel heeft langer en best wel weinig, vind ik (tenminste, ik vind minder dan drie keer echt weinig, ik heb zelf ruim 3 jaar een relatie en heb daar nog nooit onder gezeten) |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Plan voor alle anderen uit, maak er een wedstrijd van!
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
@Selfminded.
Zo raar is 3x per dag toch niet in een weekend? Je hebt grotendeels hele dagen vrij, muv geplande uitjes/eventueel werk. 'S ochtends, voor 't douchen, 'savonds, snachts, tussendoor? Zo lang duurt seks niet, en er zijn genoeg mogenlijkheden om seks te hebben zonder dat je hele weekendrelatie enkel om seks draait.. EDIT: Oh, selfminded had 't over 3x per weekend. In dat geval, je ligt elke ochtend/avond tegen elkaar aan, zo'n 3 nachtjes. Dat zijn 3 avonden en 3 ochtenden. Dan zou je toch wel de mogenlijkheid hebben om 3x seks te hebben in een weekend ![]() |
![]() |
|
3 keer op een dag kan zeker, en is niet echt iets om iemand vreemd op aan te kijken. Maar gemiddeld drie keer per dag vind ik toch wel een erg hoog gemiddelde. Geeft me inderdaad het gevoel dat de relatie alleen maar om seks draait, en dat er al heel wat minder tijd over blijft voor andere leuke dingen.
|
Eigenlijk altijd wel elke dag. De helft van de tijd alleen 's avonds, soms ook 's ochtends. Drie keer per dag heel soms. Ik ben meer van een keer uitgebreid en lang en lekker dan twee vluggertjes want voor meer hebben we dan geen tijd.
En we zien elkaar alleen zaterdag en meestal zondag niet. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() we hebben een hele normale, gezellige relatie, maar omdat we geen tv hebben (ok goed, onze huisgenoot heeft wel een tv, zo'n gigantisch breedbeeldgeval - eigenlijk moet ik gewoon zeggen dat we nooit tv *kijken* ...) hebben we gewoon meer tijd voor seks. als iedereen nu gewoon even zou uittellen hoeveel uur ze samen of apart op de bank voor de tv doorbrengen, zou iedereen met een hele normale relatie waarin ze ook heel veel andere gezellige dingen doen en andere mensen zien, óók meer dan genoeg tijd hebben om twee keer per dag van bil te gaan. geef toe: tv kijken is hersenloos amusement, nietwaar? kan ik best missen. geef mij maar qualitytime met manlief. |
![]() |
|
Het was ook niet alleen op jou, he. En tv is misschien inderdaad wel hersenloos amusement, ùaar op zich heb ik niks tegen hersenloos amusement. (wel tegen tv, maar dat is een ander verhaal). Dus ik snap je/het wel, maar ik kan me in de praktijk moeilijk voorstellen hoe je dat praktisch nog voor elkaar krijgt. Laat dat vooral jouw probleem niet zijn
![]()
|
![]() |
1. Hoe lang heb je al een relatie met je partner?
2. Hoe vaak hebben jullie gemiddeld seks? 3. Ben je tevreden met dit aantal? 1. bijna 10 maand 2. ik gok zo'n 6x in de week 3. mwahjah, het is prima als ik zo rondom me kijk, maar stiekem zou het nog wel vaker mogen van mij, ff een vluggertje hier en daar ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Niet dat er iets mis is met 3x per dag overigens ![]() |
![]() |
|
ik heb nu bijna 2 1/2 jaar een relatie en we hebben de afgelopen weken gemiddeld 1 a 2 keer perweek sexs.
We wonen sinds kort samen en hebben het allebei zo druk met studie/stage, elke keer als we gezamelijk niks te doen hebben is het elf uur ´s avonds en moeten we de volgende dag vroeg op of zijn we ontzettend moe. Dus eigenlijk zou dat best wel eens meer mogen in combinatie met meer vrije tijd ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan zo echt geen gemiddelde bedenken
![]() Bij mij hangt de zin in seks echt heel erg van de situatie af. Ik kan weken geen zin hebben en af en toe het rustig 6 keer per dag doen ![]() We hebben 3,5 jaar en zien elkaar alleen in het weekend btw.
|
gemiddeld 7-9x in een lang weekend.. maar wij zien elkaar ook maar 1 weekend in de 3-4 weken. Vaak ben ik na zo'n weekend ook echt 'gezadigd' en is de behoefte een dag of 10 weg - daarna krijg ik weer echt zin. En dan duurt het nog 2 weken voor ik hem weer zie...
||
Citaat:
![]()
|
tv kijken slecht voor je sexleven, zijn er echt mensen voor wie dit opgaat
![]() Ik zou zelf niet weten hoeveel, onregelmatig aangezien mijn leven ook onregelmatig is. Samenwonen is in het verleden voor mij ook wel killing geweest, ben blij dat het nu weer echt willen zien ipv elkaar toch wel zien is. |
![]() |
||
Citaat:
Gewoon tijd voor maken, dan maar een uurtje slaap minder! Seks vindt ik gewoon een héél belangrijk deel van een relatie. Gewoon tijd voor maken=). En inderdaad, leve de zondagochtend! Hoezo de jeugd komt niet meer in de kerk op zondag ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Een uurtje slaap minder is wel een probleem als je sowieso al te weinig slaap hebt, bijvoorbeeld. Hij heeft een vaste baan + eigen bedrijf en moet 's morgens om 6:15 uit bed. Ik heb een stage met alleen avond/slaap- en weekenddiensten + een studie + werk. Onze schema's lopen zo langs elkaar heen dat we ondanks dat we samenwonen tegenwoordig hooguit twee keer per week samen eten, één keer per week samen wakker worden en vijf ipv zeven nachtjes per week in hetzelfde bed slapen (waar ik erg laat inrol en hij heel vroeg weer uit moet). Tijd maken die je simpelweg niet hebt, is onmogenlijk.. ![]() Onderschat de drukte van volwassen en ambitieuze levens niet ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Ex-prostituees moeilijk aan de man supergirl#1 | 13 | 30-10-2009 14:56 | |