Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
hoi
ik ben vandaag met de klas naar overloon geweest ofzo en in bus heb ik een vriend van mij met kim ( degene die ik leuk vind ) en haar vriendinnen gepraat en gewoon een beetje '' klooien '' en nu ga ik dan dinsdag met hun schaatsen. maar ik praat gewoon met iedereen maar als ik met haar praat weet ik gewoon niet wat ik moet zegge ik word echt verlegen wat ik normaal nooit heb. dit heb ik ook tegen haar gezegt ( op msn ![]() maar wat zou ik dinsdag nou kunnen zeggen om een beetje een praatje te maken want ik weet het echt niet meer het is echt heel raar dat je ineens niets weet te zeggen tegen iemand wat je normaal nooit hebt. egt heel erg bedankt voor de reacties ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Van wat voor muziek hou je? zij: ik hou van rock bla bla etc. oh ja leuk! wat vind je van die en die band ? dus geen vragen als vind jij rock leuk ? Want dat is een gesloten vraag, daar krijg je een ja of een nee op en dan is het weer dood
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wat te doen bij ... ? Pixxa | 16 | 11-07-2004 22:44 | |
Lichaam & Gezondheid |
slapen is moeilijk? spitmymindout | 16 | 23-08-2003 23:06 | |
Liefde & Relatie |
Waarom GVD! Super Vegeta | 32 | 06-01-2003 12:21 | |