![]() |
|
Ik vind dat vrouwen in de keuken horen en kinderen laten opgroeien, en mannen horen de boterham te verdienen.
Tegenwoordig zijn het allemaal tweeverdieners, alleen maar voor een 2e auto en extra vakantie's bah en andere luxe! allemaal egoisme. (tweeverdieners met jonge kinderen, van 1-10 jaar kan ik al helemaal niet uitstaan, wel kweken in overbevolkt Nederland maar geen verantwoordelijkheid dragen). Ook in deze economische neergang waar de jeugdwerkloosheid groeit als kool als die 2verdieners nou 1'tje ophoudt kan de jeugdwerkloosheid ook verder worden teruggedrongen http://www.dewaarheid.nu/mrt01/werkloze_jongeren.htm als die vrouwen nou gewoon echte vrouwen zijn dan gaan ze lekker eten koken en hun kleine kinderen oplaten groeiten. en als de man thuis komt van zijn werk dat de man lekker een bord met boerenkool met worst voor zijn neus heeft na een lange dag hard werken. Tuurlijk heeft een vrouw recht ook op wat dagelijkse bezigheden en kansen maar als ze jonge kinderen willen hebben moeten ze kiezen tussen carriere of verantwoordlijkheid. Het zijn gewoon oerinstincten de vrouw zorgt voor koken en kinderen opvoeden en de man voor het ''jagen.'' Wat vinden jullie van mijn mening (ik denk dat ik veel kritiek krijg van een paar van jullie feministen of een paar jongens met een hoge slijmgehalte die ff voor de vrouwtjes willen opkomen de stoere Rambo's ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
|
ahhhh wat lief allemaal van die zachtaardige jongetjes hier
![]() Ik denk dat ik maar op een streng christelijke partij ga stemmen zoals Christenunie of de SGP, normen en waarden vervagen. Ik hoop dat die kernbommen snel kommen ( Einstein: Ik weet niet met wat voor wapens de derde wereldoorlog word gevochten. Een ding is echter zeker de vierde word gevochten met stokken en stenen).dat de mens weer ene holbewoner wordt kunnen we weer met knuppels en stokken vechten en vrouwen bij de haren slepen ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Ben het wel enigzins met em eens.
Ik vind gewoon dat je keuzes moet maken, of een vrouw die carriere-bewust bezig is en geen kinderen wil. Of een vrouw die gaat voor kinderen en ook voor de opvoeding zorgt. Wat je inderdaad vaak ziet is ouders die beide werken en hun kind 'dumpen' bij iemand anders. Slechte zaak. Gewoon kiezen, OF (beide) werken OF kinderen waarbij één van de ouders werkt.
|
Verwijderd
|
waarom moet je nou weer kiezen? er zijn toch genoeg opties dat je werk en kinderen kunt combineren.
halve dagen werken en je kind naar zo een opvangscréche of een 'oppasmoeder' thuis en bij sommige werkplaatsen kun je je kind zelfs meenemen dacht ik, en als ze 4 zijn gaan ze toch naar de basisschool dus kun je makkelijk overdag werken en daarna weer voor je kind zorgen. we leven in de tijd van nu, en niet meer in die ouderwetse zooi zeg |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() laat iemand anders de opvoeding van je kind maar doen, stel je voor dat je dat zelf gaat doen..daar heb je geen kinderen voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar je kunt zoiets makkelijk combineren, het is niet zo dat je je kind volle dagen aan iemand anders laat dus overdrijf niet zo. en in sommige gevallen moeten beide ouders wel werken dus is er geen andere mogelijkheid |
![]() |
||
Citaat:
jullie weten wel hoe de Amish leven he De Amish leven een puur leven. Ze gebruiken geen electriciteit of mechanische hulpmiddelen. Invloeden van buiten sluiten ze uit. Ze kijken geen TV, luisteren niet naar de radio. Auto's gebruiken ze niet. De paard met wagen is hun belangrijkste vervoermiddel. Het zijn wonderlijke wagentjes, met houten spaakwielen wat zou dat een betere wereld zijn ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Maakt mij niet uit wie, maar er moet wel goed voor de kinderen gezorgd worden dus ook genoeg aandacht. Als 2verdieners parttime werken zie ik het probleem niet
||
![]() |
Citaat:
Okeej... Toen ik je berichten hierboven had gelezen was ik echt PISSED... maar dit verandert de zaak. Ook ik verlang wel eens (vaak) naar vroeger en hoe het toen was maar hoe??? Als die Amisch.. jah.. zeggen is één ding, nu nog echt doen. En idd... midden in de massacultuur vanachter de comp schiet het niet echt op. Ik weet eigenlijk niet waarom ik me ermee bemoei maar ik weet wel dat je niet de enige bent die er zo over denkt... dus als je echt het bovenstaande wilt bereiken moet je misschien maar eens schijt hebben aan alle moderne zooi hier en gewoon de biezem pakken en vertrekken... |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 05-04-2004 om 12:16. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Als jij vindt dat vrouwen in de keuken horen vind ik bij deze dat alle communisten op Cuba horen.
En mijn ouders werken allebei om mij en de rest van de kinderen een fatsoenlijke opleiding te kunnen geven, maar ik heb nooit op een creche of iets gezeten omdat mn ouders ook gewoon tijd hadden voor hun kinderen. Nu jij. ![]()
||
Citaat:
|
en nice man, ik word toch benieuwd.. wat nou als er een ongewenste zwnagerschap komt? mag er dan abortus gepleegd worden? want dan is het niet de schuld van de vrouw dat zij haar werk niet stop kan zetten
en tot welke leeftijd moet er iemand thuis zijn? ik ben 15, en ik zit nu alleen thuis, mag dat? en als de man voor de kinderen wil zorgen en wil koken enzo, mag dat dan ook?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Dus jij vindt dat vrouwen hun verantwoordelijkheid moeten nemen voor hun kinderen en daardoor maar huisvrouw moeten worden? Een vrouw maakt niet alleen een kind
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
wat leven we toch in een kille zakelijke samenleving bah! en dat mensen tegenwoordig zitten te zeiken dat het onleefbaar en onveilig is in Nederland ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
14 en een enorme behoefte Thew | 22 | 16-04-2012 22:11 | |
De Kantine |
Als ik aan de macht kom in Nederland dan:.......... niceman1984 | 5 | 22-04-2004 19:20 | |
Seksualiteit |
Word of ben je homo? Prune | 110 | 15-02-2004 23:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Een bom in de oorlog Bumpie | 4 | 07-06-2003 18:40 | |
Liefde & Relatie |
meisje mag niet betalen lekker zoet beertje | 33 | 26-02-2002 18:06 |