Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Dat is mij verteld. Ik heb het morgen en ik heb er weinig vertrouwen in, eigenlijk. |
![]() |
||
Citaat:
Ik vond het trouwens best kut gaan. Vooral het derde blok.. de vraagstelling was zo raar! Ik snapte soms de vraag geeneens.. laat staan een goed antwoord geven. ![]() Maar sommige dingen waren wel leerdingen bij 1e blok. Bijvoorbeeld waarvoor de kerk in de stad diende enz. Maar ja.. niet dat ik dat allemaal goed heb, had er overheen gelezen. ![]() Ik hoop echt dat ik een voldoende heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zonde dat je hier gister niet even hebt gekeken, iedereen van havo had hem gister, dan had je geweten dat t over Bauhaus ging..
||
Citaat:
![]() En bij ons ging het helemaal officieel ofzo(zeiden de leraren). Waren 4/5 leraren bij om te kijken of de envelop echt dicht was enzo.. en een leerling moest het ook controleren. ![]() |
![]() |
|
http://examenblad.kennisnet.nl/
Daar komen de antwoorden te staan. Er staat al wel bij CKV: 1 april 2004 correctievoorschrift, maar volgens mij is die nu nog niet te downloaden.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ja, ALS je dezelfde krijgt: kerk en burgerlijke cultuur 1 keer goed doorlezen(niet stampen ofzo) en cultuur van het moderne en massacultuur kun je het beste helemaal niks van leren.. je hebt er toch niks aan. |
![]() |
||
Citaat:
14 april 2004 Omzettingstabel normering 1e tijdvak 23 april 2004 Correctievoorschrift 1e tijdvak ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maarre zijn de antwoorden enzo ook dan pas bekend voor de leraren of hebben zij die al eerder? Wanneer worden jullie examens eigenlijk nagekeken? Ik hoorde zoiets dat ze 7 april met de 2e correctoren gingen nakijken.. maar lijkt me niet zo logisch. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb waarschijnlijk een 5.6.. is mijn voorlopige cijfer. 3 Mensen van de 8 hebben een onvoldoende bij ons en het hoogste cijfer is een 6.4. Maar ja.. ben wel blij met een 5.6.. zo lang ik maar een voldoende heb. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Vandaag gaat geloof ik de 2e corrector nakijken.. hoop dat ie een beetje soepel rekent. |
![]() |
||
Citaat:
En dan ook een soepel-tellende-2e corrector want die komt toch ook van je eigen school? mm..
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het lijkt me dan ook sterk dat jij dezelfde zou krijgen, maar waar die over ging staat al een aantal keer hierboven, dus lees gewoon dit topic ff helemaal door zou ik zeggen. Ik kreeg vandaag te horen dat het gemiddelde bij ons rond de 6 lag, mijn cijfer wist de lerares niet uit haar hoofd, maar ik heb in ieder geval een voldoende.
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Eindexamens 2004 |
CE 1 april lovely1986 | 2 | 31-03-2004 16:14 |