Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Verhalen & Gedichten
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-04-2004, 14:42
stereophonicsss
stereophonicsss is offline
echt een onwijs goed verhaal
en dat tinatopper gehalte slaat nergens op vind ik
dit is echt een goed verhaal, helemaal niet clichematig(zal wel fout geschreven zijn maar daar ben ik blond voor)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-04-2004, 19:21
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
weer super verrast door de leuke reacties Maar goed, ik heb beetje ruzie gehad met ouders. Dus veel minder computeren, en het schrijven minderen ik ga echt proberen zoveel mogelijk te schrijven!! Ik doe wat ik kan...

Kuss
Oud 23-04-2004, 16:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Domme ouders

Grrrr...

Schrijf met de hand verder ook tussen de lessen door
Oud 23-04-2004, 20:14
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Met een zonnig humeur, zonniger dan ooit, vertrok ik naar de boulevard. Daar aangekomen zag ik geen Tommy, Christian of Jill. Dus ik ging maar in de Olifant zitten. Tony keek verbaasd.
"Meestal zie ik je pas rond de middag maar nu is het pas 11.00!" Meteen wist ik waarom er nog niemand was, het was gewoon nog veel te vroeg. Tony keek nog steeds verbaasd en ik schoot in de lach.
"Is het nou echt zo raar als ik een keer vroeg wakker ben?"
"Nou eigenlijk wel ja, misschien ben je wel ziek." Tony legde onderzoekend een hand op m'n voorhoofd.
"Je voelt niet bijzonder warm ofzo..." Lachend duwde ik zijn arm weg.
"Ik heb vanochtend gewoon lekker met m'n pa ontbeten en relaxt gepraat. Ik wilde gewoon vroeg naar het strand om zo lang mogelijk van de zon te kunnen genieten."
"Je zei toch een poosje geleden dat het niet zo lekker tussen je pa en jou ging? Iets met je stiefmoeder ofzoiets?"
"Ja... Ze hebben gisteren ruzie gehad en nu is Nancy weg. Misschien dat ik me daarom wel zo goed voel. Dat klinkt wel erg lullig volgens mij, alsof ik een egoistisch kreng ben." Ik was blij dat er toch nog iemand was waarmee ik zo vroeg kon praten. Tony was door de jaren een goeie vriend geworden en regelmatig kregen we gratis drank van hem. Eens in de vakantie houdt hij een barbeque voor al z'n vrienden. Tommy en ik hebben daar altijd bij gehoord en het was dan ook dit jaar erg waarschijnlijk dat we er weer bij zouden zijn. De barbeque was niet alleen ontzettend gezellig maar ook ontzettend lekker. Niemand kon zo goed hamburgers op de barbeque maken als Tony. Na zo'n avond voelde het dan ook alsof ik minstens 3 kilo was aangekomen. Ik rook als het ware de geur van de hamburgers mijn neus binnenkruipen. Meteen vroeg ik ernaar.
"Tony... wanneer hou jij je bekende barbeque weer?"
"Oja, nu je het erover hebt, ik wilde jou en Tommy natuurlijk weer uitnodigen. Volgende week dinsdag wordt het goed weer en dat komt mij ook het beste uit. Je weet wel, moet de hele avond café dichthouden en dinsdagavond is niet zo'n uitgaansavond. Dus, zou je dat willen zeggen tegen Tommy?"
"Prima! En eh Tony... Mogen we vrienden meenemen?" Ik zat met Christian en Jill in m'n achterhoofd. Het zou misschien een beetje lullig overkomen als wij gezellig met z'n tweeen naar de barbeque zouden gaan.
"Hoeveel dacht je er mee te nemen? Dat moet ik wel weten voor de inkopen enzo."
"Twee maar hoor, je weet wel, die lui die gisteren bij ons op het terras zaten." Tony knikte toestemmend en schreef wat op een briefje. Achter me ging de deur van het café open. Tony en ik keken tegelijk op. In de deuropening stond Christian.
"Heb je altijd zo vroeg je café open?" vroeg hij aan Tony.
"Nee, ik heb net buiten wat tafeltjes schoon gemaakt, vandaar dat de deur al open was. Toen kwam Chris ineens binnen, dus heb geen tijd gehad om weer af te sluiten, ze hield me aan de praat." Tony knipoogde naar me. "Dus ik moet jullie er weer uitzetten, het spijt me. Vanmiddag ga ik echt open, kom dan maar wat te drinken halen." Ik stond op.
"Jaja, je wil ons gewoon weg hebben he, geef het maar toe!" Plaagde ik Tony.
"Onbewust wel ja, gaan jullie maar lekker het strand op. Ik heb gezien dat het nu nog lekker rustig is, rustig genoeg voor een romantische strandwandeling." Ik probeerde Tony over de bar een mep te verkopen maar hij dook snel weg. Lachend waarschuwde ik hem dat hij die tik nog wel een keer kreeg. Samen met Chistian liep ik over de boulevard naar het strand. Er heersde een ontspannen stilte en Christian maakte er handig gebruik van door zijn arm om me heen te slaan.
"Wat een toeval. Op het ene moment loop je je 's ochtends te vervelen en op het andere moment ga je naar het strand met een mooi meisje aan je zijde." Ik voelde een blos naar m'n wangen kruipen. Hoe kon dat nou, ik die altijd mijn gezicht in de plooi wist te houden bij welke opmerking dan ook reageerde als een idioot op de opmerking van een jongen die ik zet een dag kende. Ik nam me voor om voorlopig rustig te blijven, hij kan het allemaal vriendschappelijk menen.

Eenmaal op het strand aangekomen kreeg ik een maf idee.
"Heb je zin om te zwemmen?" Uitdagend keek ik Christian aan.
"Ehm.. ik heb geen zwemspullen bij me..."
"So? Ik ook niet." Opnieuw keek hem uitdagend aan. Voordat ik het wist stond ik in Bh en string naast hem.
"Wat? Durf je niet meer? Kom op zeg, ik sta naast je in Bh en string, trek je shirt en broek uit. Ik zie toch niets bijzonders behalve je boxershort." Christian begreep dat hij hier niet onderuit kon komen en zenuwachtig peuterde hij z'n kleren van z'n lijf. In een opwelling pakte ik zijn hand en trok hem mee naar de zee. Ik probeerde hem in het water te duwen maar ik had hem onderschat. In een reflex pakte hij me vast, droeg me in z'n armen de golven in. Weer voelde ik me warm worden van binnen. Hij stond tot aan z'n knieen in het water, met mij in z'n armen.
"Als ik je nu laat vallen ben je in één keer nat."
"Nou, zet me dan maar gewoon neer, want het water is vast nog niet zo warm."
"Dacht het niet!" Christian keek me uitdagend aan.
"Als je het waagt!" Maar het was al te laat. Hij deed een nog een paar stappen dieper en liet me toen met een plons in het water vallen. Proestend kwam ik boven.
"Die krijg je terug!" Ik stortte me bovenop hem en deed alles om hem omver te krijgen. Uiteindelijk vielen we samen om en kwamen we lachend weer boven water.
"Ga je me ook weer terug naar het strand dragen?"
"Als jij dat wilt prinses, dan doe ik dat." Voor dat ik het wist had hij me weer in z'n armen en zette me pas weer neer toen we bij onze kleren op het strand waren.
"Krijg ik nu ook een beloning?"
"Aan wat voor beloning had je gedacht dan?"
"Kusje?" Bedelend keek hij me aan. Ik kon het niet weerstaan maar hield me toch een beetje in. In plaats van die mooie lippen vol te zoenen gaf ik hem een bescheiden kusje op z'n wang.
Wat ik niet verwachtte was dat Christian me vast pakte en me een zoen gaf, vol op m'n mond. Zonder er bij na te denken zoende ik mee. Even plotseling als we begonnen waren stopten we ook weer.
"Sorry, ik wilde het al doen vanaf de dag dat ik je zag. Je was meteen onweerstaanbaar." Verlegen keek ik hem aan.
"Het beviel me eigenlijk wel..."
"Mij ook..." Hij pakte me weer vast, zachter dit keer en begon me weer te zoenen....

Laatst gewijzigd op 23-04-2004 om 21:11.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:17
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Dat was deeltje 12 volgens mij alweer... Gaat snel... Reacties?
Oud 23-04-2004, 20:22
duivelaartje
duivelaartje is offline
Love!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Leuk! Vervolg graag
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:43
stereophonicsss
echt weer heel goed.
je hebt het toch wel op de computer opgeslagen he?
want dan moet je het als het af is eens naar een uitgever mailen.
wordt cker wel uitgegeven. en anders wil ik wel voor je plijten(of hoe je dat ook schrijft)
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:53
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Hahaha. Ontzettend lief maar dit is toch nog te oppervlakkig voor een goed boek denk ik... Nouwja...iig leuk dat je zo enthousiast bent! Dank je!!
Oud 23-04-2004, 20:58
stereophonicsss
wat nou oppervlakkig het leest gewoon lekker weg
serieus.
ik hou eigenlijk nie zo van lezen maar ik was/ben echt benieuwd hoe het afloopt.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 20:59
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Dank je!! Dit helpt me echt om nog meer te schrijven
Oud 23-04-2004, 21:04
stereophonicsss
jeeeeeeej
vervolg vervolg vervolg
Met citaat reageren
Oud 23-04-2004, 21:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Met een big smile gelezen, echt superleuk

Maar toch wil ik ff mierenneuken

"Jaja, je wil ons gewoon weg hebben he, geef het maar toe!" Plaagde ik Tony. --->kleine letter

Samen met Chistian liep ik over de Boulevard naar het strand. --->Waarom doe je boulevard met een hoofdletter? tis RTL Boulevard niet

Maar dat was echt mierenneuken

Echt super meis, doorgaan he!

En geef mij ook een post
Oud 23-04-2004, 21:14
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Woke, die B is een b geworden maar die ene zin waar Plaagde zonder hoofdletter moest heb ik zo gelaten.

"Jaja, je wil ons gewoon weg hebben he, geef het maar toe!"

Dat uitroepteken sluit de zin toch? Ik weet het ook niet zeker, maar dit leek me het meest logisch.

Ja ik sta voor nja, ik post wel ff bij je dan! Volgens mij had ik dat trwns al wel gedaan.... mja boeiend.
Oud 23-04-2004, 21:18
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 24-04-2004 @ 09:14 :
Woke, die B is een b geworden maar die ene zin waar Plaagde zonder hoofdletter moest heb ik zo gelaten.

"Jaja, je wil ons gewoon weg hebben he, geef het maar toe!"

Dat uitroepteken sluit de zin toch? Ik weet het ook niet zeker, maar dit leek me het meest logisch.

Ja ik sta voor nja, ik post wel ff bij je dan! Volgens mij had ik dat trwns al wel gedaan.... mja boeiend.
echt niet, bij die laatste niet dat klonk echt alsof ik 5 was

Maar goed, jij aso met je (nu) 113 posts

Curse you woman
Oud 23-04-2004, 21:23
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
I know, I know... I'm evil But still... I love you!!
Oud 23-04-2004, 21:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 24-04-2004 @ 09:23 :
I know, I know... I'm evil But still... I love you!!
Jij vette aso

Je gaat lekker posten bij mij ja

People, posten maar

Zieje weer 1 voor jou
Oud 27-04-2004, 17:56
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Vanaf Zaterdag een week weg... Dus dan geen vervolgen... Arme jullie hehe. Nja. Misschien deze week nog een keer?

Kusje!
Oud 29-04-2004, 13:57
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik opende m'n ogen en was even totaal verward. Maar toen ik in Christians ogen keek vielen alle puzzelstukjes als op commando op z'n plaats. Een voorzichtige glimlach speelde om z''n lippen.
We wisten beide niets te zeggen, maar het was niet erg. Ik was alles en iedereen om me heen vergeten. Als vanzelf leken onze gezichten elkaar opnieuw te naderen. Even keek ik over Christians schouder. Tussen alle mensen die zich inmiddels hadden verzameld op het strand stond een gestalte. Het was een jongen. Hij viel me op omdat hij doodstil stond. Bijna versteend. Ik wilde me weer naar Christians gezicht keren maar plotseling drong het tot me door. Het was Tommy. Net toen Christian me weer wilde zoenen draaide ik me weg en pakte snel m'n spullen van de grond. Onhandig probeerde ik ze zo snel mogelijk aan te trekken maar het lukte niet door de plotselinge zenuwen.
"Wat is er, heb ik wat verkeerd gezegd?" Christian keek me verbaasd aan.
"Nee...eh...nee natuurlijk niet...alleen...ehm..."
"Alleen wat?" Mijn hersenen maakte overurren, wat moest ik godsnaam zeggen?
"Ik kan niet tegen al die mensen die hier zijn, zullen we naar het bos gaan?" Ik vroeg me af of hij dit zou geloven, want net hadden we hier ook staan zoenen met al die mensen om ons heen. Maar hij scheen niets te merken.
"Oke, is goed," glimlachte hij. Toen ik een snelle blik over z'n schouder wierp zag ik dat de gestalte er nog steeds stond.
Ik keek naar Christian die z'n kleren aanschoot. Gelukkig moesten we de andere kant op als we naar het bos wilden, anders had ik ook nog langs Tommy moeten lopen. Om te voorkomen dat Christian een arm om me heen sloeg of mijn hand pakte zette ik een sprintje in.
"Wedstrijdje?" schreeuwde ik over mijn schouder. Even keek Christian me verbaasd aan maar begon toen ook te rennen.
"Denk maar niet dat je dit wint!" schreeuwde hij lachend terug...
Oud 29-04-2004, 13:59
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
(was ff een klein stukje tussendoor...)
Oud 29-04-2004, 14:54
duivelaartje
duivelaartje is offline
Hahahaha leuk.
Met citaat reageren
Oud 29-04-2004, 16:16
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
weer een post voor jou, fuck you

MAN wtf is Tommy raar en wtf doet Chris sletterig zoenen met iedereen...jij ook soms

ach joh, leuk, maar ga ff wat bij mij posten, want da heb je nog nie gedaan

kuss
Oud 30-04-2004, 14:47
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Hijgend stond ik te wachten op Christian. Met een bezweet voorhoofd kwam hij sloffend aangelopen.
"Wie zou er ook alweer nooit winnen?"
"Jaja, ik weet het wel, jij hebt gewonnen, ik geef me over."
"En zo hoort het." Zei ik lachend. Dit had ik zo vaak met Tommy gedaan, zo lang mogelijk stuk door het zware zand rennen totdat één van ons tweeen niet meer verder kon. Ik drong de gedachte snel weer terug, ik wilde niet meer denken aan Tommy.
Ik liep een heuvel op waarvan ik wist dat die zou eindigen bij de krijtrotsen. Vanaf daar had je een overweldigend uitzicht over de zee. Christian volgde me en plofte naast me neer in het gras bovenop de heuvel. Voorzichtig keek ik over de rand van de krijtmuur. De mensen die hier af waren gevallen hadden het er niet leven afgebracht en dat vond ik ook niet zo gek als je het schuimende water zag vechten met de rotsen die gemeen zo af en toe boven het water uitkwamen. Ik liet me weer achterover zakken.
"Wat een super uitzicht heb je hier zeg!" Christian keek verwonderd over het water.
"Hmhm" Ik lag genietend van de zon met mijn ogen dicht in het gras. Ik voelde Christians adem in m'n nek, hij was naast me gaan liggen. Voorzichtig opende ik m'n ogen en keek recht in de zijne. De nog steeds oogverblindend groene ogen.
"Vanaf het moment dat ik je daar zag zitten in het zand met je tekenspullen wist ik dat ik je wilde leren kennen. Je leek zo mysterieus, zo afgezonderd en zo... geheimzinnig."
Ik keek hem aan zonder iets te zeggen. Ik wist niet wat ik moest zeggen. Dat hoefde ook niet want Christians lippen naderden de mijne al. Ik sloot mijn ogen en zoende rustig mee. Maar in gedachten zoende ik niet met Christian maar met Tommy. Ik schrok van mezelf en stopte in een reflex met zoenen.
Christian keek me vragend aan. Snel verzon ik een smoes.
"Ik dacht even dat ik wat hoorde." Ik had absoluut geen zin meer om hier alleen te zijn met Christian. Telkens als ik me op hem wilde concentreren dook Tommy weer op in m'n gedachten.
"Zullen we terug gaan? Ik heb weinig zin om hier te blijven eigenlijk." Ik zag Christians teleurstelling wel maar deed alsof ik niets merkte. Ik stond op en gaf Christian een hand en trok hem ook overeind. Hij liet m'n hand niet meer los. Toen de boulevard in zicht kwam trok ik me toch voorzichtig los.
"Chris... het kan misschien zijn dat ik me vergis maar ik heb het gevoel dat je je niet wilt vertonen met mij in het openbaar. Nouja, ik bedoel je wil niet hand in hand lopen, een arm om je schouders schud je af en telkens als ik denk dat ik je een zoen kan geven draai je weer weg. Ik snap je niet."
"Oh... nah... het zal wel onbewust zijn."
"Zeg me nou gewoon de waarheid."
"Dat is de waarheid.""
"Zoiets gaat niet onbewust, zeg gewoon wat er is, misschien kan ik er wat aan doen." Meteen ging er een knop om.
"Wat wil je nou van me?! Ik kan heus wel voor mezelf zorgen hoor, bemoei je met je eigen zaken. Ik ben geen klein kind meer." Woendend keek ik hem aan. Ik heb dit al zovaak gehad, voordurend wilden mensen me helpen als ze dachten dat er wat met me was. Konden ze me dan geen seconde met rust laten. Snel liep ik voor Christian uit naar De Olifant. Met kwade rukken maakte ik het slot van m'n mountainbike los die daar tegen de muur stond. Christian stond nu naast me en greep m'n hand.
"Chris, luister nou eens! Wat is er aan de hand dat je ineens zo boos bent? Heb ik wat verkeerd gezegd?" Hij zou het toch niet begrijpen. Ik schudde z'n hand weg en gebaarde naar het terras waar ik in de uiterste hoek Jill en Tommy had zien zitten.
''Ga toch bij hun zitten, laat mij met rust.'' Ik stapte op m'n mountainbike en crosste weg.
Oud 30-04-2004, 16:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
goh wat ben jij aso...misbruik maken van het feit dat mijn pc kaduuk is

ff mierenneuken: De mensen die hier af waren gevallen hadden het er niet levend afgebracht en dat vond ik...

whahaha

kuss ga zo door meis
Oud 30-04-2004, 20:43
missunderstood
missunderstood is offline
coowl
Met citaat reageren
Oud 30-04-2004, 22:11
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik heb het net voor het eerst gelezen maar vind het echt wel bond... super geschreven
Met citaat reageren
Oud 01-05-2004, 18:57
''No Comment''
''No Comment'' is offline
Ontiegelijk goed weer !
zoals (onderhand) gewoonlijk..
Oud 01-05-2004, 22:26
Alistar
Alistar is offline
Balen als ik moet stoppen met lezen
Wanneer komt t volgende stuk???
Oud 05-05-2004, 19:17
''No Comment''
''No Comment'' is offline
tsja.... begint wel een btje lang te duren....

Ik wil een vervolg !!!!!!!!
Oud 05-05-2004, 19:36
BrightEyes
BrightEyes is offline
Volgens mij is ze op vakantie..
Met citaat reageren
Oud 05-05-2004, 19:46
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
Vind het echt een leuk verhaal....komt er nog een vervolg...
Oud 05-05-2004, 23:42
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
ZiPPiT! schreef op 06-05-2004 @ 07:36 :
Volgens mij is ze op vakantie..
denk t ook ja
Oud 07-05-2004, 17:28
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
WAS op vakantie!! Ben er weer, vol inspiratie en denk erover dit weekend nog nieuw deel te plaatsen! Btw, vakantie duitsland zoog, alleen meer regen...

Nog ff geduld...!
Oud 08-05-2004, 22:19
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik was niet van plan terug te gaan naar de bungalow of naar de boulevard. Niet terug gaan in de zin van: Nooit meer terug gaan.
Misschien overdreef ik wel maar ik had er gewoon geen zin in. Aan de ene kant had ik Tommy die al jaren mijn vriend was maar nu werden mijn gevoelens voor hem totaal in de war geschopt. Aan de andere kant had ik Christian met z'n prachtige ogen en z'n lieve lach. Wat voelde ik? En belangerijker nog, voor wie voelde ik wat?
Gedachteloos reed ik door straatjes waar ik nog nooit eerder was geweest. In m'n hoofd bedacht ik wat ik allemaal nodig zou moeten hebben als ik in ieder geval een week weg was. Ik had nog wat geld in m'n broekzak maar dat kon niet meer zijn dan 15 euro. Qua kleren had ik alleen wat ik nu aan en ik had ook geen idee waar ik moest gaan slapen. Als het weer zo bleef zoals het nu was dan zou ik op het strand kunnen slapen.
Pas toen dook mijn vader op in m'n gedachten. Ik had helemaal niet meer aan hem gedacht. Hadden we net een nieuwe start gemaakt wilde ik er weer vandoor gaan, dat kon ik niet maken. Nancy had hem verlaten en als ik nu zou vertrekken wilde ik niet denken aan de gevolgen voor hem. In m'n gedachten zag ik een ongeschoren man met wallen onder z'n ogen depressief op de bank zitten met zijn hoofd in z'n handen. Resoluut gooide ik het stuur om. Toen ik dichter bij het zeestadje terug kwam kreeg ik zin om mijn wegloopplan toch maar wel uit te voeren, maar dat kon ik niet tegenover mijn vader maken

Toen ik langs de Olifant over de boulevard reed zag ik dat Tommy en Jill net opstonden, Christian was er niet bij. Ik zag dat Jill uitgebreid tegen Tommy stond te praten maar Tommy had mij al gezien en keek me aan. Zijn ogen hielden de mijne vast. Alsof er iets was waardoor ik niet meer kon bewegen stopte ik en Tommy kwam op me afgelopen, me nog steeds strak aankijkend. Jill stond verbaast op het terras en liep Tommy achterna. Alsof hij haar voetstappen hoorde draaide hij zich naar haar om. Ik kreeg mijn gevoel weer terug. Mijn gedachten buitelden over elkaar. 'Hij voelt wat voor me!' 'Zie je nu wel, hij heeft alleen maar aandacht voor haar, wat denk je je eigenlijk wel niet in?' 'Zou hij het alleen goed willen praten?' 'Is hij boos over Christian en mij?'
Ik wilde weer opstappen en wegfietsen maar Tommy had Jill weggestuurd en ving mijn blik weer. Opnieuw hielden zijn ogen de mijne vast en liet me verstenen. Hij lachte niet, hij keek niet boos, hij keek niet verdrietig, hij keek niet teleurgesteld. Hij keek uitdrukkingsloos. Toen hij naast me stond voelde ik van alles zonder dat ik het onder woorden kon brengen. Misschien verwarring, onzekerheid, angst? Ik wist het niet.
"Ïk fiets wel, ga jij maar op de stang zitten." Hij zei het zonder dat ik een spoortje van emotie kon ontdekken. Ik gaf de mountainbike aan hem en hij ging zitten, met een voet op de grond steunden en de ander op de trapper. Ik ging met twee benen aan een kant op de stang zitten en hij boog zich over me heen. Stevig trappend reed hij een richting uit die we nog nooit ingegaan waren. Maar dat boeide me op dat moment niets. Ik voelde alleen de zachte warme wind over mijn gezicht en door mijn haar strijken en Tommy die over me heen gebogen zat.

Laatst gewijzigd op 09-05-2004 om 08:47.
Met citaat reageren
Oud 08-05-2004, 22:21
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Daar istie dan het nieuwe deel. Nieuwschierig naar jullie mening. Sommige stukjes vind ik echt beetje lelijk maar wist er op dat moment niet veel beters van te maken.
Oud 09-05-2004, 10:34
duivelaartje
duivelaartje is offline
leuk wil graag weer een vervolg. Best spannend.
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 11:50
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
more!!!!
Oud 09-05-2004, 14:21
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Slecht nieuws voor jullie denk ik. Het laatste deel komt eraan...
Oud 09-05-2004, 14:39
Loveflowertje
Loveflowertje is offline
aaah minder!!!!
Oud 09-05-2004, 14:46
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
We zwegen beide onder het fietsen, maar het was geen ongemakkelijke stilte. Het was ontspannen. Ik voelde me weer als vanouds. Plotseling verbrak hij de stilte.
"We zijn er." Ik had onophoudelijk naar de grond gekeken tijdens het fietsen, in gedachten verzonken. Nu ik opkeek zag ik meteen waar hij me heen had gebracht. In een flits ging ik terug in de tijd. Tommy en ik met hout sjouwend, vastberaden de boomhut af te krijgen. Hoeveel plezier hebben we daarboven gehad, zo met z'n tweeen een eigen plekje. Ons plekje. Elk jaar waren we er weer geweest, toen we ouder werden niet meer om te spelen maar om te praten. Om het geruis van de zee ver weg te horen. En om de zon onder te zien gaan om vervolgens een kaars aan te steken en verder te praten.
Dit jaar waren we er nog niet heen geweest. En dat alleen omdat we in de eerste week van onze vakantie hadden gezoend.
Ik was er stil van, hij wist dat dit altijd een belangrijke plek voor me zou blijven.
"Zeg alsjeblieft wat!" Ik zag dat Tommy nerveus was. Hij knipperde de hele tijd met z'n ogen en steunde van de ene been op de andere.
"Wat moet ik zeggen? Ik weet niet of je boos op me bent, of juist blij. Ik weet niets, ik snap er ook niets van."
"Waarover zou ik boos moeten zijn dan?"
"Nou ehm.. over vanochtend.. Toen ik en Christian op het strand.. Nouja, je weet wel." Ik was niet goed in dit soort gesprekken.
"Ik was niet boos. Ik was.. nouja.." Tommy bloosde. "Jaloers."
In één klap was ik sprakeloos. Tommy jaloers? Dat kon niet, dat klopte niet.
"Jaloers?! Op Christian?!"
"Bloedjaloers. Ik kon hem wel wurgen toen ik hem zo zag. Chris, je moet weten dat ik die zoen van 2 weken geleden zelf ook niet zag aankomen, maar het ongelooflijk goed voelde. Misschien was er al die tijd wel meer dan gewoon vriendschap maar wilden we het zelf niet zien. Ik ben dol op je en ik weet niet wat ik zou moeten als jij hier niet elke zomer was." Hij had me enorm verward. Dus hij voelde misschien al langer wat voor me? Voelde ik ook al langer wat voor hem? Op die twee vragen kon ik maar één antwoord verzinnen. JA. Fluisterend kwam het woord over m'n lippen en alsof Tommy mijn gedachten gelezen had en daarmee het woord had gecombineerd dat ik zojuist had uitgesproken boog hij zich voorover, nam me in zijn armen en zoende me. Het voelde goed en ik wist dat ik niets anders meer wilde.

Einde.
Oud 09-05-2004, 14:53
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
wat kan ik zeggen? in 1 woord is het helemaal super!
Oud 09-05-2004, 15:06
*lara_14*
*lara_14* is offline
nou al klaar???
more more.. alsjeblieft..
Oud 09-05-2004, 15:09
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Ik weet dat 't een beetje onverwacht is maar van m'n ouders mag ik dit niet meer doen voordat mijn cijfers weer hoog genoeg zijn om over te gaan... Alleen voor m'n talen sta ik goed hehe. Wie is hier een wiskunde wonder met een stukje wiskunde knobbel over? Nja.. Ik zou iig graag wat laatste reacties willen over het hele verhaal gezien. Gewoon, als afsluiting...
Oud 09-05-2004, 15:13
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 10-05-2004 @ 03:09 :
Ik weet dat 't een beetje onverwacht is maar van m'n ouders mag ik dit niet meer doen voordat mijn cijfers weer hoog genoeg zijn om over te gaan... Alleen voor m'n talen sta ik goed hehe. Wie is hier een wiskunde wonder met een stukje wiskunde knobbel over? Nja.. Ik zou iig graag wat laatste reacties willen over het hele verhaal gezien. Gewoon, als afsluiting...
wat kan ik nog meer zeggen dan

btw mijn cijfers zuigen ook ...

over het hele verhaal:
we hebben veel gemierenneukt, ik bij jou en jij bij mij. Ik vind t jammer dat t zo'n abrupt einde is, maar daar kan jij ook niks aan doen, weet ik wel...
Ik vond het geweldig
Oud 09-05-2004, 15:16
*lara_14*
*lara_14* is offline
super verhaal...
egt mooi..vind mijn zus ook..
als er meer komt, laat het even weten
Oud 09-05-2004, 15:17
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Dank je, het klinkt senti maar je bent een belangerijke steun voor me geweest... Als ik d'r geen zin meer in had of iets in die zin. Dank je davine!
Oud 09-05-2004, 15:18
Jenneke.*
Jenneke.* is offline
Citaat:
*lara_14* schreef op 09-05-2004 @ 16:16 :
super verhaal...
egt mooi..vind mijn zus ook..
als er meer komt, laat het even weten
Nee sorry, dit is echt het einde. Misschien zul je op letteren af en toe een klein verhaaltje van me zien zoals 'perfectie' en 'beste vriend' maar verder ook niet. Voorlopig.
Oud 09-05-2004, 15:19
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
*J'nke* schreef op 10-05-2004 @ 03:17 :
Dank je, het klinkt senti maar je bent een belangerijke steun voor me geweest... Als ik d'r geen zin meer in had of iets in die zin. Dank je davine!
niks senti

hey schat, daar ben ik toch voor

no problemo!
Oud 09-05-2004, 17:48
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
tof verhaal alleen jammer dat het nu al afgelopen is...
Met citaat reageren
Oud 09-05-2004, 20:10
kissygirl
kissygirl is offline
wat een mooi verhaal zeg... k heb het net in een keer uitgelezen.
echt super mooi kan t niet anders zeggen.. maar he wat gebeurd er nou veder met dei nancy en kun je niet ff stiekem met pen en papier veder schrijven?
Oud 10-05-2004, 13:53
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ohhh wat mooi. Ik kreeg bijna traantjes in m'n ogen bij het lezen van het einde.

Jammer dat het het einde van je verhaal is, maar wel een ontzettend mooi einde! Goed gedaan! Groot applaus van mij!!!!

Enne... als je weer mag gaan schrijven van je ouders... zeg het dan even. Ik sta vooraan in de rij om het weer te gaan lezen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten